[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik denk dat als je hem nog nooit hebt gespeeld en je van platformers houdt dit gewoon een must-have launch title is. Ik ben echt blij dat die Pilotwings had gekocht en daarna heb geruild voor Rayman. Ik kan daarmee tenminste ook genieten van die heerlijke thumbstick! Dat ding werkt echt geweldig goed!

Ik snap ook niet helemaal waarom de game wordt afgekraakt. Tuurlijk, het is een port, maar imo echt geen slechte port. De muziek is erg sterk met headphones op, de graphics zijn goed met naarmate de game vordert steeds meer nadrukkelijke 3d, de gameplay is gewoon goed. Lineair, maar het is gewoon een goede platformer. Daarnaast ook toffe sfeer. Ik zou hem gewoon een dikke 8 tot 8.5 geven.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game nog nooit gespeeld. Ooit eens begonnen toen ik nog jong was op de pc, maar toen hield ik daar nog niet van. Een goede platformer is mijns inziens nooit weg inderdaad. Ga deze dan ook binnenkort wel halen.

Tsjah misschien krakrn ze hem af omdat Ubisoft deze game wéér port?! Bij de DS gebruikten ze precies dezelfde game. Die was overigens echt kut om te spelen...

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hebben jullie hoesje erbij gekocht? ik zoek een tof hoesje voor dat ding. maar ze zijn allemaal zo cheap looking

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja een simpel blauw hoesje. Soort agenda met een sluiting. Puur zodat ik hem veilig naast me op het nachtkastje neer kan leggen of mee kan nemen zonder dat ik erop hoef te letten extra zegmaar

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Mijn friendcode is btw: 2707 - 1585 - 2060.

En nu weer verder spelen :). Ik schiet al op met Pilotwings.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kan Pilotwings ook MP gedaan worden? :+

We moeten sowieso een keertje MP Ghost Recon gaan doen. :cool:

Ik ga zo weer lekker verder met Rayman, denk ik. Prachtige game. Volgende week dan hopelijk al Pilotwings binnen.

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.insidegamer.nl/nintendo3ds/rayman-3d/recensies/35212

Hmm ;) Waar PilotWings besteld?

8. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Argh, ik net, Ridge Racer 5e grand prix, laatste race, staat dik op 1, gaat het batterijlampje knipperen. Ik druk op pauze, zoek de oplader, kom erachter dat ik ipv pauze op de uitknop had gedrukt!!! Hmm, even wennen dus :p

Vandaag denk ik toch maar Ghost Recon scoren. RR en SF4 zijn leuk voor tussendoortjes, maar ik ben meer van de avonturen-spellen. En ik lees nu zoveel goede dingen over Ghost Recon dat ik wel erg benieuwd ben nu.

Mods: is het trouwens een idee om een centrale friendcode thread voor de 3ds te maken?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    zavvi.nl met de kortingscode voor zavvi NL, moet je ff googlen. Dan is hij 33 euro.

Maar je moet Rayman gewoon eens proberen, want ik vind het grappig dat ze zeggen dat 3d niet goed te zien is. Waarschijnlijk hebben ze alleen het eerste level gespeeld, want later in de game wordt het steeds overduidelijker. Of ik heb gewoon meesterlijke ogen, dat kan ook. :cool:
    Tuurlijk het is geen Pilotwings, waar het 3d effect overmatig aanwezig is, maar het is minstens een 7 waard of een 8+ voor mensen die de game nooit hebben gespeeld. Dat vind ik sowieso altijd een beetje sneu in reviews, altijd wordt een port automatisch getrashed omdat hij 6 jaar geleden al uit is gekomen. Wat verwacht je dan van een port? Een hele nieuwe game? 8)

Waar is Alonso when you need him? Hij kan het vast beamen. Tussenfilmpjes hebben ze wel gelijk in, overigens. Die zijn gewoon matig.

Sowieso vind ik het raar dat mensen op fora juist weer enorm positief zijn over het 3d effect, bijvoorbeeld op ngamer.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat vind ik dus ook! Haal hem wel eens tweede hands denk ik. Dan is dat wel te doen. Ik heb de game nog nooit gespeeld, dus dan lijkt hij me wel leuk.

Ghost Recon weer wat verder gespeeld, echt een aangename verrassing.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik zie dat je het op insidegamer ook al gepost hebt. :+

Dus nog 1 keer mijn conclusie voor de Xboxworld en Insidegamer mensen:

Als je de game nog nooit gespeeld hebt en je wilt een leuke launchtitel, maar je houdt niet van honden of katten, van fightinggames of van strategie en je hebt daarnaast hoogtevrees: Deze game is verre van zo slecht als beweerd wordt. Het 3D effect is de eerste 10 minuutjes even wennen, maar daarna zul je op behoorlijk wat momenten echt enorm mooie 3d tegenkomen.

Het 3d effect is niet zo aanwezig als bij Pilotwings, maar ik heb vaak genoeg mijn wow-moment gehad. Alleen in cutscenes is het soms wat matig en zie je een kleine blur om characters heen en soms doet de camera niet wat je wilt. Maar als je vaker platformers hebt gespeeld weet je dat zelfs de grote Mario-games soms wel eens cameraproblemen hebben.

De gameplay zelf is gewoon leuk, maar niet al te moeilijk. Dus als je een enorme uitdaging zoekt kan je beter verder kijken. Het bestuurt gewoon lekker met de thumbstick, dus ik weet niet waar de geruchten vandaan komen dat de controls kut zijn.

Qua bugs ben ik persoonlijk nog weinig tot niks tegengekomen. Af en toe haakte er een object voor de camera, maar zoals ik al zei gebeurt dat bij meerdere third person games, dus dat is geen schande. De framerate is niet zo dramatisch als de reviews het noemen. Ik heb maar 1 keertje echt een val in framerate meegemaakt in 3 uur spelen en dat was echt miniem. De audio is in mijn ogen juist geweldig en de muziek is met headphones op echt heel helder en vol, iets wat me echt verbaasde.

Concluderend kan ik dus zeggen dat het een toffe game is, mits je hem nooit hebt gespeeld. Heb je hem wel eerder gespeeld en is het een van je favoriete games dan kan je ook overwegen hem te kopen. Heb je de game al eens eerder gespeeld en verwacht je nu veel nieuwe dingen? Laat de game lekker liggen.

PS. En Henky, mocht je meelezen, natuurlijk speelt mee dat ik de 3DS een geweldig apparaat vind, maar dat argument kan je bij elke launchgame gebruiken. Pilotwings zou zonder het 3D effect ook niet zo impressive zijn als de meeste mensen het nu noemen. Punt is dat dit gewoon een solide game is met, naarmate je vordert, gewoon goede 3d effecten. En Rampage op de N64 was een boutgame. :p

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zit jij daar ook?

Ja ik dacht: laat ik even een linkje plaatsen. Daar vraagt men zich ook af hoe de game is. I

Ik check de game wel als hij wat goedkoper is. De reviews geven zo veel verschillende meningen/cijfers dat ik het ook niet meer weet. Thanks voor jouw mening iig Modder

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit nog steeds te twijfelen. Rayman wordt hem sowieso niet aangezien ik die al meerdere malen heb uitgespeeld.

Ik twijfel nu nog tussen Pilotwings of Street Fighter.. Pilotwings lijkt mij snel te gaan vervelen maar het is wel typisch Nintendo. Pfff. Die faceshooter en kaartjes gaan ook een beetje vervelen eerlijk gezegd.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Als je van Advance Wars/Fire Emblem houdt: Ghost Recon!

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Daar heb ik helemaal nog niks over gelezen/gehoord. Ik ga even kijken, thanks.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja is sowieso weinig over te vinden helaas, maar is wel een erg goede titel!

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Misschien Rayman ook ooit maar eens aanschaffen. Eerst Ghost Recon & Pilotwings uitspelen.

Voor het eerst heb ik ook het idee dat het geen handheld is, maar een draagbare console. Het is allemaal zo subliem en mooi. Echt, steeds als ik opstart heb ik heel de tijd dat Wow-moment.

Ik hoop snel op een goede firmware update waarin ze het hele apparaat uitbreiden. Uitbreiden van de Mii, nieuwe AR-games, webbrowser, N-shop, Mii-Plaza uitbreiding en noem maar op. Je merkt die beperking toch wel eigenlijk.

Hopelijk kan je dalijk ook statistieken online zien op Nintendo.nl of iets. Dat je play-coins kan vrijspelen in games en daarmee veel dingen kan unlocken.

Nu maar weer gauw verder spelen :D.

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vooral de N-shop heb ik zin in! Kwaliteit brengen in downloadbare games á la XBLA!

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wat vonden jullie trouwens van die 3D video bij de Systeemupdate? Ik vond hem echt matig.

20. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ook.. 3D-effect komt niet echt tot zijn recht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina