1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Successively

    Successively Guest

    Nee, het telt alleen als je ranked match speelt met de optie manual only. Dus als jij gewoon gelijk head to head doe dan telt het niet, het moet echt met die custom ranked match -> manual, dan zoeken.
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Wow...
    Fifa is zo "realistisch"...
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af als ik online zit moet ik steeds een team update downloaden maar zodra ik oflfline ben onthoud hij die update niet meer en moet dan weer online om opnieuw te downloaden wat kan ik hieraan doen
     
  8. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  9. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    zo'n schot heeft kuyt in het echt niet :p hij kopt ze meestal lelijk binnen ofzo :D:+

    (Maar wel een goede goal van je hoor)
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Whaaa heb nu echt gruwel tactiekje zwaar humor.
    Speel 4-2-4 met voorin op een rijtje, Torres, Drogba, Anelka en Kalou.
    Dit betekent dat het hele middenveld vrijwel wegvalt, iets waarbij veel tegenstanders nog niet weten hoe ze dit aan moeten pakken. Zij krijgen namelijk een heel middenveld ter beschikking maar spelen hun kansen niet goed uit omdat ik ook super veel druk zet. Vervolgens krijg je een 4 tegen 4 situatie voorin en volgt er vrijwel altijd een doelpoging. Heb dan ook gewoon vaak 10 schoten op goal oid waarvan er een stuk of 4 á 5 gemiddeld in gaan. Je krijgt er ook elke wedstrijd wel 1 of 2 tegne.

    Het is wel gekken voetbal maar wel humor.. helemaal omdat de tegenstander geen raad weet en je lekker VOL op de aanval kan.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde bij Fifa 10 altijd met 4-2-4. Nu ik met Fifa 11 hoger speel dan met Fifa 10, is dat nu gewoon niet meer te doen, aangezien je dus geen middenveld hebt
     
  12. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat als ik online clubs speel met een vriend van me, en hij is doelman en ik speel als any, dat die spelers zo ongelooflijk traag zijn?
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je waarschijnlijk maar een 2 sterren team hebt.
     
  14. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, denk niet dat het dat is. Ik heb een nieuwe online proclub gemaakt, en mijn friend uitgenodigd. Nu spelen we met 2 online pro clubs, maar we verliezen bijna alles omdat mijn spelers veel te traag lopen. Ik speel als any, en hij speelt de doelman. Iemand die weet hoe dat komt? ( Heb barcelona als ploeg, al maakt dat niet veel uit, want blijkbaar spelen gewoon willekeurige spelers mee, zoals kanouté enz... )
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Mijn spel loopt vast bij het begin scherm, net nadat ik Engels als taal kies in het scherm waar je de plaatjes ziet van de verschillende leagues. Iemand een oplossing?
     
  16. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    kijk anders effe naar de onderkant van je cd kan zijn dat er stof op zit op krasjes. er kan ook iets op je cd lade liggen.(had ik ook een keer, nadat ik dat schoonmaakte deed ie het weer)
     
  17. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek mensen om de online proclub achievements van 50 matches en de cup te halen.
    gamertag: ewoud somers
    proclub: somens

    Voel je vrij om te joinen, we kunnen alle hulp gebruiken
     
  18. MCPieta

    MCPieta Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die nog op zoek zijn naar een club? Je rank maakt niet uit, als je maar een goede teamplayer bent.
    We hebben 61 wedstrijden gewonnen, 15 gelijk en 25 verloren. Add me op Xbox Live (MCPieta) of stuur me een PM als je wil joinen. ;)
    De club bestaat alleen uit nederlands sprekende peeps, dus geen engelsen ofzo.
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt ik vind het verdedigen zo nep met Fifa 11.. Mensen die verdedigen door op LT+RT+A te drukken vind ik zo lame. Je kan er eigenlijk nooit langs en de computer doet alles voor je.. Hoop dat ze bij Fifa 12 niet zo een lame manier van verdedigen heb.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Fifa misschien installeren op je harde schijf?
     

Deel Deze Pagina