Nee, het telt alleen als je ranked match speelt met de optie manual only. Dus als jij gewoon gelijk head to head doe dan telt het niet, het moet echt met die custom ranked match -> manual, dan zoeken.
Reflex GT organiseert een FIFA 11 1v1 LAN toernooi op 16 april te Weesp. Een kwaliteit LAN met een leuke prijzenpot. Voor de geinteresseerde, hier het XBW topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=155724.
Toffe goal-compilatie: [yt]UmaqMnlp-4g[/yt] Mooi filmpje: Die Hjerpseth is echt een geniale fifa-editor .
ik vroeg me af als ik online zit moet ik steeds een team update downloaden maar zodra ik oflfline ben onthoud hij die update niet meer en moet dan weer online om opnieuw te downloaden wat kan ik hieraan doen
Ik heb net de PERFECTE Dirk Kuyt goal gemaakt. Echt geweldig http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/71565728
zo'n schot heeft kuyt in het echt niet hij kopt ze meestal lelijk binnen ofzo (Maar wel een goede goal van je hoor)
Whaaa heb nu echt gruwel tactiekje zwaar humor. Speel 4-2-4 met voorin op een rijtje, Torres, Drogba, Anelka en Kalou. Dit betekent dat het hele middenveld vrijwel wegvalt, iets waarbij veel tegenstanders nog niet weten hoe ze dit aan moeten pakken. Zij krijgen namelijk een heel middenveld ter beschikking maar spelen hun kansen niet goed uit omdat ik ook super veel druk zet. Vervolgens krijg je een 4 tegen 4 situatie voorin en volgt er vrijwel altijd een doelpoging. Heb dan ook gewoon vaak 10 schoten op goal oid waarvan er een stuk of 4 á 5 gemiddeld in gaan. Je krijgt er ook elke wedstrijd wel 1 of 2 tegne. Het is wel gekken voetbal maar wel humor.. helemaal omdat de tegenstander geen raad weet en je lekker VOL op de aanval kan.
Ik speelde bij Fifa 10 altijd met 4-2-4. Nu ik met Fifa 11 hoger speel dan met Fifa 10, is dat nu gewoon niet meer te doen, aangezien je dus geen middenveld hebt
hoe komt het dat als ik online clubs speel met een vriend van me, en hij is doelman en ik speel als any, dat die spelers zo ongelooflijk traag zijn?
Nee, denk niet dat het dat is. Ik heb een nieuwe online proclub gemaakt, en mijn friend uitgenodigd. Nu spelen we met 2 online pro clubs, maar we verliezen bijna alles omdat mijn spelers veel te traag lopen. Ik speel als any, en hij speelt de doelman. Iemand die weet hoe dat komt? ( Heb barcelona als ploeg, al maakt dat niet veel uit, want blijkbaar spelen gewoon willekeurige spelers mee, zoals kanouté enz... )
Mijn spel loopt vast bij het begin scherm, net nadat ik Engels als taal kies in het scherm waar je de plaatjes ziet van de verschillende leagues. Iemand een oplossing?
kijk anders effe naar de onderkant van je cd kan zijn dat er stof op zit op krasjes. er kan ook iets op je cd lade liggen.(had ik ook een keer, nadat ik dat schoonmaakte deed ie het weer)
ik zoek mensen om de online proclub achievements van 50 matches en de cup te halen. gamertag: ewoud somers proclub: somens Voel je vrij om te joinen, we kunnen alle hulp gebruiken
Zijn er mensen die nog op zoek zijn naar een club? Je rank maakt niet uit, als je maar een goede teamplayer bent. We hebben 61 wedstrijden gewonnen, 15 gelijk en 25 verloren. Add me op Xbox Live (MCPieta) of stuur me een PM als je wil joinen. De club bestaat alleen uit nederlands sprekende peeps, dus geen engelsen ofzo.
Echt ik vind het verdedigen zo nep met Fifa 11.. Mensen die verdedigen door op LT+RT+A te drukken vind ik zo lame. Je kan er eigenlijk nooit langs en de computer doet alles voor je.. Hoop dat ze bij Fifa 12 niet zo een lame manier van verdedigen heb.