1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Trolololo, kneus.

    Daar heb je het dus fout, en goed ook.
    Voor een mens is 24 fps een "vloeiend" bewegend beeld, echter het verschil is te zien tot rond de 100 fps (dit verschilt per persoon)
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het verschil wel tussen 24 en 60 hoor :)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat zegt ie toch ook?
     
  5. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Yeah right! Crysis 2 is verreweg de mooiste game die ik ooit op de xbox 360 heb gezien....en ik denk dat er ook geen mooiere meer gaat komen (pas weer bij de een nieuwe console). In tijden niet meer zo'n heerlijke shooter gespeeld.
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Demo? doet ie het dan nog op 360?
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Graphics boeien me niet zoveel, hoe zit het met de gameplay?

    MP ? iemand al wat ervaringen?
    SP ? Wat is vet ? al ergens een WOW moment gehad ?

    Die discussies over framerate blab blablablabala. Iedereen speelt het op zijn gewenste platform met de daarbijbehorende plussen en minnen . . . blabablalba
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Crysis 2 dus voor de pc gekocht , en ook even gespeeld op de Xbox , en moet eerlijk zeggen , tuurlijk is het een tandje minder als op de pc ,want daar speel ik hem op 1920x1080 op very high.
    Maar eerlijk is eerlijk het ziet er erg goed uit op de 360 en speelt ook nog is heel soepel ondanks de minder framerate !

    Ik speel normaal geen shooter in de singleplayer , maar ik vind deze game echt tof in de SP. Weet niet waarom , maar het voelt anders aan als bijv CoD , BF.

    Al met al echt een hele goeie game van Crytek en EA
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
  9. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Gameplay is super vind ik persoonlijk. Niks gaat stroef en het speelt heerlijk weg.

    Kwa multiplayer, je moet er ff inkomen(kost je wel 3 a 4 uur) maar dan is dat ook super. Er zitten gewoon hele vette actie's in.

    Bijvoorbeeld, in een potje waren er 3 tegenstanders aan het snipen vanuit dezelfde plek op een dakje. Ik er dus heen sneaken, dakje op, cloak uit armor aan. Op precies hetzelfde moment 2 teammates die hetzelfde doen. Dat is gewoon zo gruwlijk als je ze dan alle 3 pakt}:]

    Singelplayer is een en al WOOOWWW:b:
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je moet hem ook niet op je zwart-televisie uit 1964 spelen :b:
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dit. Investeer gewoon 4 uur over 2 -3 avondjes en geef daarna pas je mening. Niet dat na 10 minuten 'het is bagger' gelul, dan snap je het gewoon niet.

    Crysis 2 MP heeft niets van BC of HF, het kan de snelheid hebben van CoD maar is toch intelligenter vind ik. Het lijkt een beetje op RainbowSix: Vegas maar dan met een nanosuit (en daarmee sneller)

    Waarschijnlijk is/was GhostRecon: FutureSoldier ook op zoiets uit alleen langzamer (over dat cloak gebeuren dan, wat in GRFS 'active camouflage' schijnt te heten)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als hij de demo bedoelt is het enig zins nog te begrijpen....er is alleen maar een MP demo geweest, maar zelfs dan nog. Zo lelijk was die helemaal niet, (J)annes kan maar beter weer gaan 'zingen' denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste game tot nu toe van dit jaar. Erg leuk om te spelen, en super goed uitgewerkt.
     
  14. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ongeveer tegen het einde aan volgens mij (zo voelt het wel in elk geval) en het is een hele epische game.

    Wel heb ik het idee dat de hele alien invasie angle van het verhaal nog wat grootser aangepakt had moeten worden.

    Het blijft trouwens wel leuk om de menselijke tegenstanders granaten te zien gooien die afkaatsen en meteen terug stuiteren naar hun positie en ze zichzelf opblazen, is me al 4 keer gebeurt.
    Beetje A.I bug waarschijnlijk maar het maakt ze wel "menselijk" je wil niet weten hoe vaak me dat met een Cod is gebeurt.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog niet denkt dat het groots genoeg is, heb je nog best wat uurtjes te gaan ;)
     
  16. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh het is zeker groots hoor, ik heb alleen het gevoel dat een alien invasie in New York wat meer aandacht met zich mee zou brengen.
    Er zijn wel wat army dudes maar ik heb het idee dat als zoiets zou gebeuren de hele wereld wel klaar zou staan om die aliens een nieuwe aarsgat te scheuren maar afgezien van een paar mannetjes en een handjevol helicopters (die nauwelijks iets deden) gebeurde er weinig.

    Het zou kunnen dat me nog zoiets te wachten staat maar ik betwijfel het SPOILERS!!

    Ben nu met die vrouw van de C.I.A en die professor (ben zijn naam kwijt maar zegt de hele tijd "man") nadat ik ben ontsnapt aan de explosie in de gevangenis in voertuigen door NY aan het rijden naar een alien gizmo omdat me pak iets speciaals kan....ofzo
     
  17. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuke game! Ik heb in 7 uurtjes de singleplayer uitgespeeld op medium, nu weer opnieuw begonnen op hard.. daarna nog een xje op very hard :)
    Het leuke is dat als je hem eenmaal heb uitgespeeld, je opnieuw begint en dan nog al je weapon attachments en nanosuit upgrades hebt. Stealth headshots FTW!
    Multiplayer is ook leuk, hoewel ik toch wel heel snel dood ga soms. Het melee-en slaat alleen nergens op en je wordt 2 van de 3 keer in je rug geknald. Hopelijk komt er nog een patch voor de melee.. Servers vinden op xbox 360 vindt ik niet zo snel gaan, levels laden niet snel en de muziek bij het laden is bugged (verneukte bass). Dit in vergelijking met MW1 en MW2.. Maarja ik snap het wel, de graphics zijn ook zo sick.. Game is leuk, maar moet nog gepatched worden.
    Oja en de camo en armor zijn geinig, mikken is leuker dan cod omdat je minder accuraat schiet.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    MP is goed gebalanced, na 2 demos. Melee op armor moet je een paar keer meppen. Logisch. Zit echt een idee achter. FF doorspelen. Melee is prima nu (was erg OP in de demo1)
     
  19. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    @maxqubit
    Oke dan hou ik nog ff vol en probeer melee te oefenen, dacht dat het bugged was :b:
    Wat betekent OP?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    OP = Overpowered wss.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina