Ja maar op mn andere account waar ik geen gold meer op heb ... en ga niet voor die paar daagies daarvoor weer gold halen ,sorry! Maar wel thanks voor de tip , wist niet dat je via je account instellingen je download history kon bekijken !
Geen probleem hoor, heb toch niet zoveel tijd. Was meer benieuwd of het je gelukt was! Nu maar wachten op de demo..... heb het spel inmiddels alvast maar besteld.
weet niet of deze al gepost was. Die toren lijkt me lachen.. [HD] Mortal Kombat (2011) | The Challenge Tower Explained
Oh dit gaat zo de beste fighting game ever worden voor mij althans, die moves van sektor zijn altijd zo vet
Ja precies !, vooral die stage op het dak van een flatgebouw, dan zie zo'n draak een helicopter chasen
Volgende vraag graag... Ik heb de demo vanmiddag even uitgeprobeerd, indruk is erg positief, eerste wat me opviel was hoe goed het er uitzag, de levels maar ook de characters, ieder een erg unieke sfeer. De animaties die velen erg stijf en houterig vinden, vond ik persoonlijk erg goed, geeft een typische look aan de game. Ik vind het ook niet dat de animaties het gevolg zijn van "goedkope" animatietechnieken of dat die afdeling te lui is. Vind de animaties zelfs erg gedetailleerd, zoals ik zei niets mis mee en een kwestie van smaak. Tempo van de game is niet te snel maar ook niet te langzaam, leent zich denk ik goed voor mindgames. Combo breaker is interessant, dit kan je misschien net het extra zetje geven om een unsafe move eruit te gooien, althans zo zie ik het later worden gebruikt. Als je een unsafe move eruit gooit en de kans groot is dat je er dik op word gestraft mits hij word geblokt kan je alsnog er veilig uitkomen. De tegenstander kan aan de andere kant weer denken omdat jij juist een combo breaker hebt een grote move(unsafe) eruit wilt gooien... Enige echte ergenis zijn de teleports, vooral die van Mileena is zo snel dat ik er bijna niet op kan reageren... Zie uiteindelijk wel hoe ik zoiets het beste kan straffen. Had erg veel plezier met de demo voor de korte tijd dat ik het heb kunnen spelen, zal de game ook zeker halen.
Vond de demo PS3 wel lekker spelen die echte oude Mortal Kombat feel kreeg ik helemaal terug zag me helemaal weer zitten op me PSX met Mortal Kombat Trilogy. Zijn alle playable characters eigenlijk al bekend??
echt mooi he , overal op internet lees je alleen maar positieve reacties op deze game ..ben eigenlijk geen negatieve dingen tegekomen ,...tuurlijk is de game niet zo diepgaand als SFIV .. maar dat was vroeger ook al niet. En dat trok mij vroeger al meer aan dan SF. Hopen dat de demo dan volgende week komt ofzo voor de 360
Eerste DLC is al bekend, 3 chars : Kintaro Kenshi ''The woman in red'', die weleens op achtergronden te zien was en Ruby werd genoemd.
Ik ben zelf geen fan van fighting games maar ik moet zeggen dat dit er best wel gruwelijk uit ziet... ik ga toch maar de demo uitproberen via de PSN. Edit: Best wel een leuke game, maar toch niet al te interessant voor mij, blijkbaar hou ik toch enorm weinig van fighting games .
Hmmm zal dan wel weer een download worden van een paar kb, oftewel weer wat characters gelocked om extra te cashen.