[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    For real.. Ik zou het echt fucking gay vinden.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb je ook nog enige argumentatie of ...?

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Oh dat moest erbij?

Ok, imma explain myself:

Ik heb liever een kleiner gebied, a la SA of VC, waar ze meer aandacht aan kunnen geven dan zoiets HUGE als dit, waar dan vrijwel nergens wat te doen is omdat dat dan simpelweg niet zou gaan.. See?

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Niets moet, maar ik vroeg me af waarom je het 'gay' zou vinden ;) Maar duidelijk punt! Ik ben het deels met je eens, wat mij betreft zou alleen het San Andreas gebied al voldoende zijn ^_^

5. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    ZOLANG HET VLIEGTUIGEN HEEFT :p

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    It ends where it all started, zoiets wil ik sowieso niet horen over GTA. Die games moeten gewoon blijven komen, helemaal met nieuwe consoles in 2015 of wanneer dan ook, met steeds mooiere graphics en details en weet ik veel allemaal.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Heb de afgelopen dagen TBoGT en TLAD uitgespeeld. Blijf me verbazen over de details in GTA IV

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat ze het beste gewoon voor San Andreas kunnen gaan kiezen. Liberty City is gewoon 'klaar' (Mag ook wel na GTA 3, Liberty City Stories EN GTA IV) Vice City kan maar is ook al voor de 2e keer gebruikt. En tja, San Andreas was ook gewoon geweldig, en een remake in HD, met de Euphoria Engine kan alleen maar geweldig worden :D

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Vice City 2x gebruikt?

10. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vraag me af welke tijd het gaat afspelen. Daar hang mi toch ook veel van af, icm de locatie. 70's VC was awesome, 90's SA was perfect... maar in andere periodes zijn die gebieden veel lamer.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik gok dat hij de PSP games bedoelt.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Precies en daarom zie ik graag ook geen Vice City. VC was zo ongelofelijk geniaal juist door de tijd waarin het zich afspeelde. Een VC in de tegenwoordige tijd zie ik niet zo zitten, dan krijg je een beetje het Gay Tony gedeelte en weer de 70's is niet tof. San Andreas in de tegenwoordige tijd kan wel gewoon.

Toch hoop ik op een nieuwe stad, en dan gewoon een zelfbedachte met wat invloed van verschillende echt bestaande steden.

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    SA kun je inderdaad nog wel wat mee doen in deze tijd, maar dan moet je wel weg van die Menace II Society blackness setting... Zoals geruchten van meer focus op Hollywood, ik kan wel een relaxt verhaal verzinnen met dat als achtergrond. Die Miami/Florida scene is gewoon lame, zo'n verzamelplaats voor bejaarden en spring break losers en Europeanen die denken dat het cool is om daar op vakantie te gaan. VC en SA hadden heel sterk een thema dat bij een bepaalde plaats en tijd hoort, bij GTA III en GTA IV was dat veel neutraler. Tja, ff afwachten maar. GTA heeft mij nog nooit teleurgesteld.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja ROckstar is echt koning hierin, ook nu ik bezig ben met RDR weer, je blijft supergave kleine details zien. In GTA IV blijft het ook gewoon geweldig om rond die stad te lopen en puur de burgers observeren, of gewoon stilstaan en dan krijg je dat de camera vanzelf naar interessante dingen gaat focussen. Gewoon echt heel cool allemaal. En dit gaat alleen maar beter worden...heerlijk die detail.

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, die camera views zijn soms echt tof. Vond het ook erg leuk om daarmee te spelen in TLAD, op mijn motor, Wanted Dead or Alive van Bon Jovi of 5 to 1 van The Doors op, mooie cruise shots. Vond TLAD ook beter dan TBOGT. Ga denk die complete edition maar eens halen, moet nog steeds GTA IV uitspelen...

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, TLAD draait meer om het verhaal, TBoGT draait meer om de fun. Vind het alletwee geniale uitbereidingen/spellen

17. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik denk dat Rockstar met TBoGT meer fun-factor in GTA IV wilde stoppen. Overigens vond ik TBoGT toffer omdat het meer over de top ging dan de story van GTA IV zelf en TLAD ging.

Tof om te zien hoe mensen eigenlijk een remake van GTA SA willen. En opzich, kijkend naar de GTA reeks, zou het best wel mogelijk kunnen zijn dat deze er ook komt. Ik zou het iig helemaal niet erg vinden!

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe stad vind ik het wel een beetje te vroeg voor aan de ene kant. Nog één keer vlammen in San Andreas remake, en we zijn klaar voor een nieuwe stad imo. :cool:

(Niet dat ik het erg vind als ze er nu al mee komen, maargoed :p )

19. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar een remake van Vice City , de storyline vond ik beter dan GTA San Andreas .
    Vice City was gewoon Carlito's Way storyline . :thumbs:

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, dat kan ook nog, de periode. Haha, toch wel leutig om lekker over een game te ouwehoeren die nog niet eens aangekondigd is, ;-).

Maar die periode, ik zou best de jaren 30 willen zien. Misschien 1 mooie level waar 1 van je crew in dienst gaat en omaha beach op knalt.

En ik zou ook graag een uitgebreid gevangenis gedeelte hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina