1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Die skulls zoeken in viking is met map echt wel te doen en is ook zeker geen straf :) :thumbs:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ze hebben ook alleen maar een aanmoediging/motivatie nodig. Ze kunnen het heus wel. ;):thumbs:
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik door die Gateway kom in Isaholm (derde/laatste eiland)

    Ik kom maar niet door zo'n klein deurtje
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien moet je eerst wat specifieker zijn voor iemand je kan helpen. ;)
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, daar zeg je wat.

    Maar ik heb het al gehaald. Dus het is al goed.
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermakelijk spelletje. Word op de den duur wel eentonig maar dat moet je maar voor lief nemen. Het ziet er verder best goed uit :) . Heb 1000/1000 in 9 uur gehaald, eitje.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan heb je dus een aardige belevenis gehad. Ik ben destijds niet verder gekomen dan het tweede eiland, waar ik moest sneaken tot frustratie aan toe. Heb uiteindelijk nog wel een keer het eindgevecht van het derde eiland gespeeld, maar daar kwam ik niet tot de eindbaas. De trap op daar was verschrikkelijk lastig om doorheen te komen. En op Hard uitspelen leek me al helemaal niks voor mij. ;)
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen normaal en hard is heel erg klein, als ze me nu vertellen dat er geen verschil tussen zit, zou ik dat ook geloven.

    Sommige stukjes kunnen idd wat frustratie veroorzaken, zoals de stukjes die jij noemt. Voor dat sneaken heb ik ook een guide gebruikt. Dan valt het allemaal wel mee.

    De veldslagen in deze game zijn wel focking epic hoor. Dat je ineens gaat aanvallen met 300 man en dat jij daar dan zelf doorheen loopt en ook af en toe een soldaatje scalpt. Gaf me wel een euforisch gevoel. }:]
     
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben meteen op hard begonnen, waarom twee keer een spel uitspelen als het ook in 1 keer kan ;) . In het begin ben ik vaak doodgegaan maar het viel daarna wel mee. Alleen met de skulls in de eerste stad op het eerste eiland heb ik veel moeite gehad maar bij de andere skulls ben ik gewoon overal ingesneaked en heb ik alles gesloopt wat me niet aanstond. De eindbaas vond ik niet zo heel lastig en bij de trap heb ik alleen maar lopen counteren en wat fire pots gegooid (of hoe die krengen ook heten) . De waves bij het eerste gedeelte van de eindbaas heb ik gewoon steeds in het vuur geduwd met LT + A. Met drie potions is het wel haalbaar hoor.

    De reden dat de trap bij mij zo makkelijk ging was misschien omdat er 3 vikings met mij door de portal waren gekomen :') .
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even een vraagje over die schedels die je moet vinden voor achievements. Kun je die ook nog na een veldslag gaan zoeken of moet je dat voor die tijd doen? Zou wel mooi zijn.
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Je moet ze voor de veldslag gaan zoeken, anders zijn ze weg. Zou wel erg makkelijk zijn geweest hea;)
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet voor de veldslag, tijdens en na de veldslag zijn ze voor je huidige playthrough verdwenen.

    Edit: even nagecheckt, maar dat schijnt alleen voor de eerste 2 eilanden zo te zijn. Bij het 3de eiland respawnen de skulls als je je save reload.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok bedankt. :thumbs:

    Ik zal wel even een video walktrough opzoeken als het zonder niet lukt.

    Ik speel de game op Hard pas als ik hem een keer op Normal heb uitgespeeld. Had de game al eens eerder, maar nog nooit uitgespeeld. De eerste keer wel tot de veldslag van het derde eiland gekomen toen. Weet dat er een paar akelige sneak missies inzitten.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Zonde, beter had je gelijk op Hard begonnen.. Scheelt een hoop werk, want de game is redelijk simplistisch.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    I know, maar opzich is die het wel waard hoor. Vind het anders een vermakelijke game en voor zijn leeftijd ziet die er nog super uit.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat haat ik die sneakmissie naar die Barracks op het tweede eiland toch. :mad:
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toen ook niet alles gesneaked. De echt grote groepen heb ik in leven gelaten maar de rest heb ik gewoon uitgemoord in kleine groepjes. Kunst is om ze af te zonderen van andere groepen zonder dat die er van gealarmeerd worden.
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Moet alleen nog die evil bitch afslachten, maar telkens al sta ik boven in die toren gaat 't fout. Ik heb alles geupgrade wat er te upgraden valt en het meeste voedsel meegenomen wat je kunt meenemen. Maar dat mag allemaal niet baten, ik blijf dood gaan daar boven... Iemand tips toevallig?

    Edit:

    'k Zie net op Trueachievements dat het alleen om de 2de fase van de evil bitch gaat. :F:
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doelt met die spoiler op de achievement dat je niet dood mag gaan tijdens het eindgevecht? Die is inderdaad wat simpeler dan wat je zou denken:

    Alleen in de tweede fase, waar ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je bent doodgegaan(no offence als je dat wel bent gegaan :+), mag je niet doodgaan. Die eerste fase kan nog wel een pain zijn ja maar is niet relevant voor de achievement.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat ik ook wel raar blijf vinden is dat de vijanden constant op dezelfde plek blijven respawnen als jij net dood bent gegaan. Opzich zou het wel fijn zijn niet telkens dezelfde stukken moeten doorvechten.
     

Deel Deze Pagina