[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

1. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Robbin
    Waar moet je eigenlijk staan om een redelijke return terug te slaan tegen
    een 0-20-0 mannetje?
    Slicen of toch top spin?

2. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @cougar het is haast niet te returnen je zal echt op het moment dat je tegenstander de bal opgooit een kant moeten kiezen.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  3. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Een coach met focus serve is echt grandioos. Als je Serve stick berserker en Focus serve hebt is je serve bijna niet te stoppen.

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Iemand een keer zin om een potje tegen mij te spelen?

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor! Voeg me toe: HamlapNL

Geldt overigens voor iedereen hier :) Heb de game gisteren binnen gekregen, verslavend leuk!

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zo halen,voeg me maar toe op live: Notfield

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb daar vorige week mee gespeeld als experiment. Won alle toernooien, maar het spelen van langere rally's vind ik toch leuker. Als pure krachtpatser op mijn service teren vind ik toch minder leuk.

Dus een nieuw mannetje gemaakt voor deze week. 0-8-12 als verdeling en dat zorgt voor meer variatie. Zes toernooien gewonnen deze week, helaas allen de US Open verloren van zo'n servicebeest die ook nog eens retesnel was op de een of andere manier.
    En een of andere cheatende Duitser tegengekomen. Hij had alle statstieken hoger dan negentig! Onmogelijk natuurlijk. Gelukkig kon hij er verder helemaal niets van en nadat-ie de eerste acht punten verloor, vertrok-ie al.

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Spelertje aangemaakt en het eerste toernooi (Houston) gewonnen. Op Hard en qua wedstrijdduur net als in het echt. Hierdoor duurde de finale tegen een of andere Marokkaan wiens stats een stuk hoger waren dan die van mijn mannetje meer dan een uur. Verloor de eerste set met 6-4 (een break), won de tweede met 2-6 en de laatste met 6-7 (2-7). Heb een paar wedstrijdpunten tegen gekregen, want stond in de derde set met 5-2 achter. Kon me terug knokken en heb uiteindelijk die wedstrijd toch gewonnen. Gaf wel een lekker gevoel! Vind het erg tof om wedstrijden te spelen die zo lang duren.

9. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @marco82,
    ik had ook een pop met 98 serve en 98 power en ja ik sloeg elke game minimaal 3 aces.
    Maar dat is alleen maar om het te testen. Ik vind het jammer dat je geen hoge power kan krijgen zonder een hoge serve. Ook met serve 80 power 80 sla ik enorm veel aces.
    Maar dat komt vooral door mijn coach met serve stick berserker en serve focus, daar kan je namelijk precies mee op de lijnen serveren. Heb nu ook een poppetje met 0-9-11 ofzo (dacht ik), en dan speel ik vooral rally's maar de 1 na de ander leaved. en krijg dan ook nog berichten dat ik teveel op top spin ballen speel :). terwijl ik elke rally haast wel slice, flat, en top spin ballen sla.
    Ik vind het een geweldige game. Alleen jammer dat het soms minuten duurd voordat je een tegenstander hebt.

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Eerste potje in een toernooi verloren tegen N. Reid (#6 aller tijde ofzo)
    Was 0-3 3-0 15-17, nog nooit zo'n spannende wedstrijd gespeeld, dat zijn toch de wedstrijden waar je het spel voor koopt en niet al die saaie 3-0 3-0's:+

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wanneer krijg je die wedstrijden met 6 games 5 sets? Of heb je die gewoon niet?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wat is dit toch een retegave tennisgame. Totaal niet verwacht na het teleurstellende Top Spin 2, 3 en Virtua Tennis 2009. Heerlijk gewoon, precies zoals deel 1 bijna. Eindelijk een waardig vervolg. Nog geen moment echt gestoord aan de game en dat terwijl ik Top Spin 2 zelfs doormidden heb gebroken. Ook nog nooit eerder gedaan hoor, maar dat terzijde. :+

Heerlijke career ook. Ben nu level 13 geloof ik en ga morgen weer proberen een paar toernooien op mijn lijf te schrijven. Probeer vooral de doelstellingen te halen die nodig zijn om een hogere status te krijgen.

Voor mij minimaal een 8.5/10 :thumbs:

13. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is het online lastig om tegen elkaar te spelen, het duurt heel lang voordat ie een geschikte tegenstander heeft gevonden :emo:

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is een bekend probleem helaas. Hopelijk weten ze bij 2K de boel te fixen met een patch.

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dan moet je gewoon zelf een game maken, dan gaat het best wel snel.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Er zijn ook helaas games waar zelfs dat een drama is. Maar goed, ga pas op level 20 online een keertje proberen. Mijn personage mooi meenemen online.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ging bij ons prima net he ;) Was een leuk potje!

Tobias was Roddick en ik Nadal. 3 games per set, best of three. Eerste set ging heel erg gelijk op en resulteerde in een tie-break. Die won ik met 10-8. Tweede set ging wederom erg gelijk op, maar bij 1-2 brak er iets bij Tobias. Ik won 10 punten op rij en kwam op matchpoint bij een 3-2 stand. Eerste matchpoint werd nog weggewerkt, maar bij de tweede was het raak. Partij heeft overigens bijna een half uur geduurd :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En we zijn new talent. Kan nu meedoen aan de grotere toernooien. Als ik level 20 ben mooi even online proberen. :thumbs:

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja was inderdaad een leuke pot, moeten we vaker doen!

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook,ik ben nu level 15,mijn speler is een langharige grijze boom van een vent genaamd Sjakie Sjorro....ik moet nu nog 1 major tournament winnen dan ga ik naar de grootste tournooien.Ik vind hem toch wel lastig op Hard hoor.Sta je 9-3 voor,slaat je tegenstander ineens 4 geweldige winners op rij....maar als je het eenmaal door hebt is het goed te doen,al ben ik nog geen federer en nadal tegengekomen...dus nog ff afwachten.Ik heb hem gisteren gehaald en zit eigenlijk al een paar uurtjes te spelen.Beste Tennis Game EVER!!!!

Deel Deze Pagina