Spoiler Hij was ook een van de leiders van de groep in die tijd. Samen met Crixus, Spartacus en Oenamaus en nog iemand. Dus t zit er dik in ja.
[spoiler1] Tering, dat stukje met die 2 Syrische (?) mannen, en dan dat oog van die ene . Net overigens de laatste gezien, vlogen voorbij die 6 afleveringen, ik kan nu al niet wachten op een vervolg [/spoiler1]
Voor de mensen die nog niets hebben gezien: Gods of the Arena is vanaf volgende week weer te zien bij RTL 5
Vond het toch weer vet, zelfs zonder Spartacus. Gewoon zelfde ingredienten en je merkt er weinig van. De strekking verschilt alleen wel, ipv een wraak-verhaal meer een 'the rise of'-verhaal. Die chick van Oenameus is btw zeker nice.
Ja hij was al lange tijd ziek, daarom duurde het een tijd voordat het 2e seizoen er kwam. Uiteindelijk hebben ze maar voor een andere acteur gekozen, maar ze bleven wel hoop houden op herstel voor een eventuele nieuwe reeks.. RIP Spartacus is trouwens vanaf 19 oktober eindelijk in NL te koop. Hij is verder al vanaf afgelopen mei te importeren. Import versies liggen trouwens ook bij de FAME in Amsterdam (nog wel, want FAME gaat helaasch dicht).
Erg triest inderdaad. Zijn ziekte kwam terug, dat betekent meestal het slechtste. Ik had ontzettend van hem genoten in het eerste seizoen. Jammer.
R.I.P echt de enige serie die ik echt elke zondag perse wou zien. Heb ze ook echt elke week op de stok gevolgd. 2de serie ook gevolgd, was ook vet maar niet zoals de eerste. En de 2de was ook veelste kort. Heb echt van hem genoten!