1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. MCPieta

    MCPieta Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens. Als je in het verdedigende opzicht dat doet en je krijgt iemand tegen je met LB+pass dan ga je al gauw de mist in. Omdat je speler dan nog heel ff een klein momentje doorjaagt die fataal kan zijn.
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Mag je vinden, maar ik ben iemand die veel trucjes doet en als je eigenlijk iemand het bos instuurt zorgt de CPU ervoor dat de verdediger hem alsnog pakt. Het is gewoon nep, mensen die dat gebruiken kunnen gewoon niet zelf verdedigen.
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

    ik heb even een vraag.
    Het gaat welliswaar over de ps3, maar volgens mij geldt voor de 360 hetzelde.

    Ik ga dinsdag mijn PES2011 ruilen tegen een FIFA11.
    Nu zegt die jongen tegen mij dat ik een code moet hebben om online te gaan. (en dat deze voor €6,- te krijgen is)
    Naar mijn idee is deze code alleen nodig voor ultimate team te creeëren?

    Indien ik deze code wel nodig heb om online te kunnen spelen, hoe kom ik dan aan deze code.
    Ik heb al zitten google'n maar ik wordt er niet echt wijzer uit.

    Alvast bedankt.... Grtzz
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je hebt die code nodig om online te kunnen voetballen tegen andere spelers. Deze kun je krijgen door de game origineel te kopen in de winkel of hem op de, in jouw geval, PS Network aan te schaffen.
     
  5. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb je een Xbox Live bericht gestuurd
     
  6. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je een paar van die trucjes onder de knie. Ik speel sinds fifa 10 fifa, maar ik heb nog steeds geen trucje onder de knie.

    Iemand die mij op weg kan helpen door de basics uit te leggen oid?
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn zat filmpjes van te vinden op Youtube. Dit zijn de nieuwe in Fifa 11

     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet de effectiefste weten, voor mij zijn dat;
    - Schaar en dan naar binnen/buiten snijden.
    - Kappen (fake shot) naar binnen/buiten.
    - En die pirouette.

    Meer heb je niet echt nodig.
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net de Dubbel gepakt met R. Madrid. kampioen en de beker.

    Nu ga ik naar mijn career, en staat er dan ik nog geen beker(s) heb gewonnen. Ook was in Manager of the Year, en ook die prijs is niet bij geschreven.

    Bekend probleem?
     
  10. Promo

    Promo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil graag fifa 11 aanschaffen maar vroeg me af of het mogelijk is de manager mode met 2 players te spelen, iemand hier ervaring mee ?
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 2 spelers één team besturen bedoel je? Dat kan ja.
     
  12. Promo

    Promo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok...tijdje geleden had ik m geleend van iemand maar kregen we t niet aan de praat

    hoe werkt dat dan, zelfde als in 10 ?
     
  13. Successively

    Successively Guest

    Yes, gewoon op Y drukken, dat betekent ''Gast erbij''.
     
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 4 seizoenen Valencia CF, heb ik de overstap gemaakt naar Real Mardrid. Ik begon bij ajax. 2 jaar, 2x kampioen, 1x europa league gewonnen. Toen kreeg ik de deal van Valencia om hun te trainen. 4 jaar gedaan met heel veel plezier. 2x kampioen, 1x champions league en nu dus Real. ik speel op legendarisch, maar dan is het nogsteeds heel moeilijk om Barca en Real te snel af te zijn. Nu goedekope spelers kopen voor de ontwikkeling! :D
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Online loopt het de laatste tijd erg goed hier,zit nu aan een winningstreak van 5 en de laatste 20 matchen maar 4 x verloren.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Is het in deze Fifa weer mogelijk om met mijn ''carrière team'' te spelen? En zo ja, hoe importeer ik die dan in het keuze menu als ik met een maat een potje wil spelen op mijn xbox? Kan het even niet vinden.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Blijft wéér vastlopen, godverdomme.

    Vandaag trouwens tegen de grootste loser ooit gespeeld, drie keer zelfs. Hij begon met Santos, dat won ik. Daarna speelde hij met Chelsea mét live-season (overpowered fuck-team), won ik weer. Daarna speelde hij met Engeland (meest overpowerde internationale team, slaat nergens op zeg), verloor ik met 0-1. Hij stond na 44 minuten voor met 0-1, gaat hij alleen maar rondspelen achterin en kaarten pakken etc. Eindigde de wedstrijd met ongeveer 75% balbezit en een gefrustreerde tegenstander. Stuurt hij me nog een berichtje: '0-1 was it?'. :emo:.

    Denk je eindelijk eens een normale kerel te pakken te hebben, die gewoon rematches wilt..
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zit het online wel vol van,wat ik ook niet snap sommige mensen gaan dan zo in de 90ste minuut eruit maar verliezen doen ze toch sowieso met 3-0 dus snap niet wat het nut daar van is.
     
  19. Vandal

    Vandal Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=155724
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  20. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina