Pato is oorspronkelijk een RF maar voor zijn IF versie hebben ze er een ST van gemaakt. Van een ST kan je wel een CM maken van een RF niet.
Klopt LM - LB kaartjes waren ook wel handig geweest. Welke LF wilde je CM maken dan? Een LF is niet echt geschikt als een CM vind ik.
wel ik heb Robinho de LF spelen en zou graag ronaldinho op de cm samen met Hernanes. In afwachting tot ik kaka kan kopen
Ik zit met een probleem, ik wilde me net aanmelden, maar er stond dat mijn ea pass niet is geactiveerd, terwijl ik dat een paar maanden geleden al heb gedaan en daarna nergens last van gehad. Iemand die weet wat ik moet doen?
Heb ik ook wel eens. Er staat dan toch altijd of je een nieuwe wil downloaden of dat je het zo wil laten? Je moet hem gewoon opnieuw downloaden. Is 1 minuut werk. Godver, ik dacht net: m'n fitness gaat maar niet omlaag maar toen ik na 4 potjes nog steeds hetzelfde aantal coins had dacht ik hmm, dit klopt niet. Ook m'n records bleven hetzelfde. Kut EA
Hmmz twee assist en de rest van het elftal op pieters, mathijsen en de jong en ibrahim is al IF. IF ibrahim zou echter ook zeer zeer welkom zijn!
Ik las net een stukje over een paar punten die verbeterd gaan worden in Fifa 12, namelijk de volgende; “Set-pieces are still a bit lame, I get frustrated by not being able to do quick throw-ins, not being able to quickly select my free-kick takers, on the fly stuff. We’re somewhat last-gen in the way the game cuts .” “Those moments where you take one [player] to his old club and the boo boys come out, or his old team are more aggressive in the tackle towards him. SO you think: ‘Wow! FIFA understands not just the game of football, but the sport and passion behind it’.” Ik vond die 2e wel grappig en het deed me denken aan Torres die zijn Chelsea debuut maakte tegen Liverpool.
Ik snap nog steeds niet hoe ik nu geld moet gaan verdienen. Ik heb me team maar weer is verkocht en heb nu 50k, na eigenlijk best wel lang FUT gespeeld te hebben en als ik dan kijk wat sommige hier hebben denk ik echt van; Wtf? Ik wil hier geen geld aan uitgeven maar zijn er dan geen manieren om eens goed geld te verdienen. Anders kan ik nooit een echt goed team maken en ik verlies de laatste tijd zowat elke wedstrijd van een team dat beter is dan mijne en ook chem 100 heeft. Iemand tips??
veel winnen maakt ook al veel goed Maar je kan ook gewoon kaarten goedkoop kopen en duurder doorverkopen zo doe ik het ook
Doe je het dan met die 59'min methode? Want volgens mij kent iedereen die methode nu al en als ik dan eens een koopje zie word ie bijna altijd voor me neus weggepikt
sorry hoor maar verwacht je nou serieus dat iemad zegt ja dit is de manier? Verdien hier zoveel aan dat ik graag nog een concurrent erbij heb! Ik heb aantal methode gedaan en heb drie keer verteld hoe. Een keer aan vriend, een keer aan iemand die coins kocht en ook vriend was. Een keer voor dertig duizend coins. zonder ifs inkopen en door verkopen toch wel 2 a 3 miljoen met de methode verdient.
Wow, vet erg man als iemand het weet. Je hebt toch al 3 miljoen dus wat heb je te verliezen? Leuk dat je mensen hier jaloers gaat maken om vervolgens 'jou' maniertje te verkopen. Pfff, het is maar een spel man.
Ach, tegen mij kun je het toch wel zeggen , ik speel toch op de PS3. Iemand nog antwoord op mijn vraag boven aan de pagina?