Naja, mischien zijn het geen bugs of glitches, maar het geeft me wel een heel erg glitchy gevoel, bijv al als je dood gaat weet de camera soms niet goed wat ie moet doen (blijft haken etc) In de kill cams zie je ook te vaak gekke onzin wat niet zou kunnen, tuurlijk moet je dan maar niet op killcam letten, maar lelijk vind ik het wel.
En ik heb toch ook vrij veel last van het ik schiet vol in iemands rug (die geen armor aan heeft) hij draait zich om en schiet me in 1 schot dood in mn knie (volgens killcam) terwijl ik wel gewoon armor aan heb.. En proximity Alarm werkt bijna nooit!
Verder is het geluid in multiplayer menu zwaar glitched zoals iemand ook al zei, en is bij mij en een vriend van me de game enkele keren vast gelopen terwijl een game aan het laden was!
Grotendeels kijk ik wel langs al die punten dus dat scheelt wel, en ik geniet ook zeer van de game.
Ik vind het alleen echt oneerlijk dat Homefront afgekraakt wordt, terwijl crysis voor mijn gevoel zelfde soort hinderlijke dingen heeft, "maar wel helemaal geweldig is".
Laatst bewerkt: 28 mrt 2011