Dat heb ik ook, misschien komt dat ook omdat Portal een leuk extraatje was van Half-life (orange box) maar nu het als volledige game gaat komen ben ik toch iets minder enthousiast. Aan de andere kant is dit een mooie gelegenheid om te zien waar Gordon terecht gaat komen in episode III! Althans hij gaat naar een schip van de Black mesa rivaal die ook prominent aanwezig is in Portal (2).
Zo, de startpost de opfrisbeurt gegeven die deze game verdient. Wel jammer dat ik erop het laatste achterkwam dat ik die kopjes op een grootte van 66,7% aan het bekijken was. Het font is dus iets groter dan bedoelt, maar goed. Dan kunnen de mensen met oogproblemen ook zien wat er staat. Oh, en @ hierboven: Deze game heeft splitscreen, dus zo gaat ie ook gespeeld worden. Geen online co-op dus. HYPE!
Ugh deze game komt echt kut uit ivm met gears 3 beta. Maar zelfs gears 3 beta zal een klein beetje moeten wijken voor deze bazen game! Portal was geniaal en laten we hopen dat we dit keer nog meer worden weggeblazen.
Na dit topic doorgenomen te hebben, ga ik Portal : Still Alive maar eens proberen. Mocht die bevallen, dan gaat deze ook in de pre-order.
^Hoe bedoel je geen online co-op? Ik zeg gewoon dat aangezien de game ook splitscreen heeft, ik het op die manier ga spelen. Ik bedoel niet dat ie alleen maar splitscreen heeft.