En af en toe omkeren en met je flashlight ff op ze schijnen. Anders halen ze je in... PFFF wat is die "Whirlwind" achivement een bitch zeg! Dat platform element hadden ze een stukje mogen verbeteren...
damn wat een vette game! game is echt beter dan ik had verwacht echt een heerlijke sfeer zit er in het spel.. lekkrr creepy ik weet als ik weer gacamperen wat ik niet moet vergeten
Lucky you dat je nog mag beginnen. Ik zit te wachten op een nieuwe DLC (die niet komt) of Alan Wake 2. Wat een toffe game was het zeg. Misschien maar eens een extra playtrogh doen .
Heerlijk spel! Echt van genoten. Pas uitgespeeld. Is de DLC het waard om te spelen? Zo ja, ga ik die deze week even uitspelen
. ? Sorry, maar heb je 't spel wel goed gespeeld? Blijkbaar niet.. De DLC Zijn geen aparte verhaal lijnen, maar gaat juist verder met het verhaal. Je moet alle DLC hebben gedownload wil je Alan Wake uitspelen.
Wel opletten he . Verhaal is complex en op veel momenten niet geheeld duidelijk en vrij te interpreteren voor de speler. Maar de DLC's hebben alles met de main story te maken. Echter is na het spelen van de DLC's nog niet alles 100% clear. Maar gok dat we daarvoor Alan Wake 2 nodig hebben .
Oke, ik moet nog 1 coffee cup Dat is dan ook het eenigste minpunt wat ik heb kunnen vinden in alan wake, dat de coffe dingen enz. niet worden bijgehouden. Voor de rest is het echt een top game.
die DLC DLC: The Writer wat is dat precies.. is dat als je zeg maar alan wake heb uitgespeeld dat je dan nog extra verhaalmissies krijgt ofzo??
ok cool, ik ben normalitair nooit een koper maar is deze uitbreiding het kopen waard??? voegt het veel toe aan de game? (hoeveel uurtjes extra gameplay??)
Per DLC is het ongeveer 1,5 tot 2 uur spelen. Hetzelfde als de gewone chapters dus. Ze zijn het imo wel waard en voegt zeker wat toe aan het verhaal. Kan niet wachten op een deel 2. Mijn GOTY 2010 samen met Mass Effect 2.