Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb er zin an!!

Hoop wel dat ze alle foutjes er nog even uithalen, zoals het weglopen na een special move combi..... dan kun de ander namelijk zijn special move niet meer doen. Zo ben ik er nog een paar tegen gekomen op internet.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die hitboxes mag vaag in dat filmpje op de vorige pagina.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Raiden Fatality:

[yt]A5oJCHPN6NY[/yt]

En nog wat karakter screens:

Sheeva:

3e is Smoke:

Source: testyourmight.com

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Er is een screenshot verschenen van het scherm waar je personages kan kiezen uit Mortal Kombat. Warner wil niet ingaan op geruchten dus de vraag blijft wel op het echt is. Op het plaatje zien we Sub-Zero en Quan Chi waar eerstgenoemde een vreemd outift heeft. Op de onderste rij zien we ook twee geneieke plaatjes, vermoedelijk bedoeld voor DLC.

Het rooster volgens het gelekte plaatje zou zijn:

Scorpion - Liu Kang - Kung Lao - Sub-Zero

Sindel - Ermac - Reptile - Kitana

Johnny Cage - Jade - Mileena - Nightwolf

Cyrax - Noob Saibot - Smoke - Sektor

Sonya - Jax - Kano - Stryker

Shang Tsung - Baraka - Kabal - Raiden

Generiek - Sheeva - Quan Chi - Generiek

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Is niet zo vreemd hoor :) Is gewoon Sub-Zero maar dan ala Sektor en Cyrax.

Cyborg Sub-Zero.

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    ja ik weet het maar dat stukje tekst stond erbij:p

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
  8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Die stick is er echt op gemaakt om een MK game te spelen, dus andere fighters zoals Tekken, DOA, SF, MvC, SC etc zullen haast niet te spelen zijn met die stick.
    Een stick met een standaard buttonlayout, de TE stick als voorbeeld kan gewoon zonder problemen bij MK worden gebruikt.

Je haalt die MK stick alleen als je een echt fan van de serie bent, anders is het weggegooid geld(je kan er dus maar 1 game mee spelen...)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Speel geen andere vechtspellen, daarbij zie ik sowieso alle spellen, sticks, consoles als een luxe product.... dus tja... Weggegooid geld? Als je er lol aan beleefd is het toch goed.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Al bekend gemaakt wanneer de demo verschijnt op de 360?

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Nope, maar steeds meer geluiden voor 5 april....

12. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er zeker vet uit! Die challenge towers is dus ook gewoon leuk om te doen! Kan niet wachten :) Misschien een idee om een lijst te maken met elkaars GT?

13. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haal gewoon een TE stick, wellicht grijpt MK je zo dat je het maanden zoniet jaren blijft spelen. Maar als je een TE stick hebt en je wilt ook nog andere games spelen kan je daar hardcore fighting games mee spelen. De MK stick heeft z'n sporen nog niet verdient, de TE stick wel.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    MK speelt alleen niet echt fijn met een stick. (gezien de besturing)

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik had het erover ALS je een stick koopt het weggegooid geld is om de MK stick te kopen tenzij je een echte hardcore fan/purist bent, iemand die is opgegroeid met die buttonlayout. In tegenstelling om een product te kopen zoals de normale TE waar je nog gewoon andere vechtgames mee kan spelen, je streept in feite je optie weg om andere vechtgames te spelen, ongeacht of je het wel of niet gaat doen, je hebt dan de optie niet meer.

Als er een vechter is die je met een controller kan spelen, dan is het inderdaad MK wel, geen DP bewegingen of kwart/halfrondjes, excecutie van de moves is dus relatief gemakkelijk.

@Nightbringer je kan het zeker met een normale stick spelen, je zet je button layout zo:
    HP--BL--HK
    LP--BL--LK

Je kan eventueel de onderste of bovenste BL(Block) verwisselen met de Run knop, maar je kan ook rennen met 2x dezelfde richting op te drukken.
    Je kan zelfs zo'n layout gebruiken als je het fijner vind:
    HP--HK--BL)Tag/Run
    LP--LK--BL(Tag/Run)

Grab is gewoon 2 knoppen inhouden en je kan zelfs de TAG knop verwisselen met de BL, een knop voor rennen is overbodig. Als je een stick hebt met 8 knoppen(TE of Hori whatever) word het nog makkelijker. MK stick is PERFECT voor MK zelf, maar de standaard 6 knoppen layout kan het net zo makkelijk(tenzij je hebt leren spelen op de MK layout). Als je geld over hebt en je wilt zo spelen, ga er dan voor, als je toch met een stick wilt en je zoekt iets voor op het lange termijn koop dan een stick met een standaard 6 knoppen layout(of 8 ) zoals de TE.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf een TE stick.

Maar ik merk wel dat ik de controller (ps:cool: liever gebruik dan m'n vertrouwde stick.

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet hoeveel jij op je stick gebruikt, maar als je het niet zoveel doet dan voelt het zeker fijner aan om op een controller te spelen. Zoals ik al zei kan MK erg goed op een controller worden gespeeld, doe het ook met controller bij de demo en het werkt prima.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel regelmatig met m'n stick. (MvC3, Street Fighter en Blazblue serie)

Maar misschien nog ff vaker de MK (demo) spelen met de stick. Alleen voelt een controller tot nu wel een stukje fijner aan.

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Mortal Kombat 9 Every VS Loading Screen HQ Quality

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik snap het, maar vind dit er juist wel bij passen, mocht het zo zijn dat ik later toch een ander spel leuk vind. (kan me niet echt voorstellen) dan kan ik alsnog een TE stick kopen.
    MK heb ik vroeger in de speelhallen wel heel veel gespeeld, dus des te meer reden om dat gevoel weer eens een beetje terug te halen. De stick lijkt me daarop een leuke aanvulling.
    Of de stick goed is of niet, maakt me niet zoveel uit. Ik ben toch niet zo goed, gaat me meer om de beleving.

Uiteraard wel bedankt voor je goed bedoelde advies!!

Voorlopig heb ik de stick enkel in mij browser bij de favorieten staan. Eerst maar eens kijken of ik het spel langer ga spelen dan een week. ;)

Deel Deze Pagina