[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zijn ook nice dingen idd, en juist om vooral die dingen is Rockstar echt één van mijn favo developers geworden. Ze besteden zoveel aandacht aan de kleinste details en das gewoon hardstikke vet. En je weet gewoon dat hun toekomstige games nog vetter zullen worden, qua details in dit geval dus ook. Zo realistisch als burgers nu in GTA en RDR reageren zal het alleen maar realistischer gaan worden en ik ben heel benieuwd daarnaar.
    LA Noire is misschien niet gemaakt door Rockstar maar je hoeft die videos maar te zien en je ziet de invloeden van Rockstar erin, dus hopelijk in die game ook nice detailtjes.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo ik heb deze game laatst ook weer opgepakt. Ik zit nu op 97,4%.

    Ik moet nog:

    • 4 levels van de Hunting Challenge. Dit is op zich best een lastige challenge vind ik. Het vinden van al die dieren duurt gewoon echt irritant lang. Bij die Survivalist Challenge staan de te verzamelen objecten tenminste stil en kun je ze op de map zien. :+
    • De LeMat Revolver kopen bij de gunsmith in Escalera.
    • 11 Bounty locations

    En dan heb ik de Bureau Uniform en kan ik iedereen naar believen afschieten en voor de rest doen wat ik wil. :cool: Helaas is er dan niets meer te doen ongeveer. :+

    Ik hoop dat er nog een keer DLC komt voor Red Dead Redemption. En dan bedoel ik een nieuwe storyline, misschien wat nieuwe locaties ook nog. Net zoiets als de Episodes of Liberty City in GTA IV. En dan zonder zombies. Gewoon Oldskool wild west stijl.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Woot ik heb een glitch ontdekt. Ik kwam er per ongeluk achter dat je met throwing knives ook mensen neer kan steken. Door heel dichtbij te staan en dan LT + RT te doen. Dan hou je dus je mes, maar als je dan hun body loot dan krijg je wel een throwing knive erbij. Zo ben ik van 4 naar 20 messen gegaan. :D In Las Harmanas (oid), dat klooster in Mexico, is geen sheriff oid aanwezig dus kun je naar believe mensen neersteken.
     
  4. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand zin om de achievement van RDR te halen waarbij je bij liars dice in een volle room moet winnen en dan geen dobbelsteen mag verliezen?
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet nog steeds undead nightmare eens gaan spelen, ooit voor 400 msp meegepikt... vandeweek maar eens aanzwengelen, denk ik...
     
  6. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe ;)
    <--- Gamertag staat links
     
  7. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Gedaan nog maar 4 te gaan :p
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Het zou heel erg tof zijn als er nog DLC zou komen, maar ik zie het eigenlijk niet meer gebeuren. Vlak na de release van de game geloof ik kondigden ze de release dates aan van alle aankomende DLCs, en die zou eindigen met Undead nightmare. Denk dat er niks meer voor komt.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Er is DLC van Red Dead Redemption in de aanbieding deze week
    • Red Dead Redemption Undead Nightmare Bundle – 1000(P)
    • Red Dead Redemption Undead Nightmare Pack – 400(P)
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oeh dan haal ik die bundle binnen denk ik.

    EDIT: Is het die 600 punten waard?

    Wat je er bij krijgt behalve Undead Nightmare: multiplayer-poker, Liar’s Dice, paardenraces, competitiespeltype Stronghold, Explosive Rifle, negen nieuwe gebieden, personages uit Red Dead Revolver voor multiplayer en het wapen Tomahawk.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Bij die bundle zitten allemaal multiplayer opties.
    Dat speelt ik toch amper tot nooit. Ik ga denk ik alleen voor de singleplayer missies.

    Had je edit nog niet gezien, maar ik twijfel daar dus ook nog over.
    Heb ook geen idee of het online nog veel gespeeld wordt.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb maar de gewone gedownload, voor 400 puntjes!
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik moet hem nog steeds uitspelen :+, maar hij is wel erg vet!
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik moet die zombies ook nog steed uitspelen! Het is zeker leuk, maar steeds start ik hem ff op en laat hem dan weer een tijd in de kast. Zombies haalt het sowieso lang niet bij de normale game. Gewone western sfeer -> much better!
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit op 98.3%

    Nog 7 Bounty Locations. Baal er echt van dat ik die tijdens de storyline niet veel gedaan heb. Nu iedere keer wachten / spel opslaan om weer zo'n nieuwe poster te krijgen.

    Mijn outfits kloppen volgens mij niet op Social Club, die zal ik eens nakijken in het spel zelf. Weet wel dat er nog een aantal lastige to-do's zijn daarvoor.
    Oa zo uit mijn hoofd, bepaald bedrag winnen met gokken, zo goed ben ik daar niet in.
    En die ene dat je binnen 24 uur alle gang hideouts moet doen lijkt me ook niet bepaald een gemakkelijke, moet ik eens voor gaan zitten.

    Vorige keer dat die in de aanbieding was de Undead Nightmare Bundle gedownload, alleen nog amper gespeeld zowel Undead Nightmare als multiplayer :+
    Met andere games bezig en allerlei andere dingen.

    Multiplayer uberhaupt nog niet veel gedaan, heeft me nog niet echt geboeid. Misschien met wat meer gezelligheid wel, dus mochten er hier nog actief zijn met de mulitplayer, stuur me even friend invite!
     
  16. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er verder geen mensen die samen achievements wil halen met de undead DLC etc.??
     
  17. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe voor undead nightmare multiplayer tracks789
     
  18. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag over undead nightmare einde [SPOILER1] ik vroeg me af ik heb met undead nightmare dat masker terug gelegd nu speel ik met john marston als zombie maar kreeg een filmpje dat die seth dat masker weer pakte kan ik nu geen missies meer doen behalve die missing persons zoeken[/SPOILER1]
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  19. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan ook het einde, er zijn geen andere missies erna :)
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Is er ook bekend of Red Dead Redemption nog voor de pc komt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina