Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wat is die GRENDEL een ongelooflijk k** wapen in MP. Als je die gebruikt ben je levensmoe volgens mij.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zo dacht ik er ook altijd over, maar...... toch de special editie gekocht van MK. Mede omdat die poppetjes zo fout zijn en ik zowat alle versies heb gespeeld. Zelfs nog in de speelhal.
    *)

3. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Nee lekker juist in mappen waar je ruimte hebt. Enkel zwaar klote dat je hem elke keer op singelshot moet zetten.

Mappen waar je geen ruimte is die onbruikbaar alleen.

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zo zie je maar dat soms ook de gamer zelf gepatched moet worden ;)

Ik heb inmiddels zelf online niveau 6 behaald, alleen twijfel ik een beetje in welke " perks " ik het best kan investeren. Iemand misschien tips ? Ik heb nu proximity alarm, stealth enhance en weapon pro. Proximity merk ik eigenlijk weinig van, maar misschien gebruik ik het verkeerd...

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Proximity alarm op level 1 update elke 2 seconde. Op level 3 is het om de halve seconde en dan hoor je echt of er iemand aan komt.

Geef mij maar een Scarab. Hoge rpm en er kan een silencer op.

Oja, een potje met de Scarab die ik gister heb opgenomen.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Mooi filmpje. Goede gameplay. Met wat heb je het opgenomen ? PVR ?

Ik hoop btw dat ik vandaag mijn exemplaar krijg van Play Asia. Goede ervaringen met deze winkel. Meestel na 7 dagen binnen.

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Met een dazzle. De kwaliteit is niet echt schitterend 8)

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb het idee dat als je snel de trekker overhaalt dattie dan iets lagged(?) Ik kan in games meestal wel aardig overweg met burst of singleshot rifles (Famas in MW2, AN94, M16 in BC2 of M16 in HF) maar in C2 lijkt de Grendel niet zo responsive ... of is het toch een kwestie van wennen. Ik heb nu 2 sessie het geprobeerd maar werd compleet gek van dat k* wapen (terwijl de specs/damage wel ok zijn)

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De wapens hebben een nogal lage cap met single shot. Ze doen dan wel meer damage.

10. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ow ok. Kwaliteit is wel veel beter dan wat ik gewend ben van een dazzle.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Donderdag besteld en nu al binnen van Play-Asia. Top!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    meh, ik had een pre-order bij Zavvi.. Vorige week zaterdag al verstuurd maar nog niet ontvangen. Je zou zeggen dat Engeland wat dichter bij is dan Hong Kong maar de postbodes denken daar blijkbaar anders over :+

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    herkenbaar, ik heb dat in 't algemeen bij bestellen vanuit engeland, duurt toch vaak 2 weken... Misschien een douane waar dingen steeds heel lang blijven liggen?

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Misschien omdat er s-video werd gecaptured ipv composiet? (heb zelf ook een dazzle en s-video is stuk betere dan composiet ... ook een vbox die, als die het doet nog weer iets beter is)

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Goed om te horen. Mijne is de 23ste verstuurd dus hoop dat ik em vandaag ook ontvang.

@ Max

Kan. Lees inderdaad dat je met s-video beter kwaliteit krijgt.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het was gewoon composiet. ;)

17. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het idee en concept van de multiplayer echt tof, het speelt voor mij overigens echt voor geen meter, ik doe echt mn best het leuk te vinden... maar ik kan gewoon absoluut niet genieten van de game.

Het is niet dat ik de game niet snap, en het niet kan spelen maar de irritatie van de gene waar ik me speel en mn spel komt voornamelijk uit het feit dat je soms letterlijk een heel magazijn recht op iemand schiet en die vervolgens omdraait en jou vervolgens in 1 burst neer knalt, ookal heb je leuk armor aan! En dan vervolgens in de killcam zien dat hij maar gewoon random ff omdraait en wat sprayed en je raakt in je knie!

De gene met wie ik heb gespeeld en ikzelf voelen ons daar door wel steed genaaid.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi hoe sommigen soms iets kunnen verwoorden wat ik ook heb. Precies dit, dé reden waarom ik mw2, bfc2 etc niet leuk vind. De reden waarom ik weer meer games wil als UT3, gewoon iedereen 't zelfde pakje/ hoeveelheid armor wapens. Degene die 't meest behendig is, die wint!

Sidenote: de sp avonturen van mw/ cod/bf etc vind ik vaak wel heel tof. Vooral ook omdat mijn headshots daar wél werken!... Ik weet nog dat ik vroeger veel UT99 speelde en dat mijn headshots daar óók werkten.. Dat waren de tijden :mad:

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wist gewoon dat toen ik zag dat jij hier aan het posten was, UT erbij gehaald zou worden. :lol:

20. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    zal ik rsv 1&2 er ook nog even bijhalen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina