Ben ook benieuwd wat mensen er van vinden hier.. reviews zijn er nog niet, en dat is meestal niet zo'n heel goed teken.
Ik bekijk hem wel eerst even op de pc, als de handling weer zo'n faal is als Shift 1 wacht ik wel tot hij +- 20 euries kost
WOW, wat is dit een vette game zeg, ik vind het rijden wel ff wennen maar zoveel beter als in deel 1, je hebt ook echt zooo veel opties he. Ik ben echt blij met deze titel
Iemand al bericht van Gamemania dat ze hem mogen ophalen? FRS heeft em ook namelijk en zijn van zelfde eigenaar...
Net in Utrecht bij FRS geweest (wil namelijk met freebees betalen) maar daar hadden ze hem nog niet (HC)
Hij heeft nog een filmpje: [yt]zHaV_3P9YPs[/yt] De game ziet er erg goed uit, en het lijkt kwa handling goed te zitten. Het begint nu toch wel te kriebelen, misschien haal ik hem deze week nog.
nee zit er niet in maar dat vind ik eigenlijk wel beter, want ja dat rewind gedoe vind ik persoonlijk een soort van cheaten, kijk, vroeger had je bij Toca Race Driver enzo ook geen rewind functie en hoorde niemand er over want ja, het was er niet, en nu die rewind functie toen bij Grid werd geïntroduceerd was het bijna bij elke race game wel terug te vinden van Codemasters en EA maar ik vind het zonder toch een stuk leuker en veel uitdagender
Ook gehaald vandaag, speelt heel lekker, besturing is echt verbeterd. Geluid en graphics vind ik zelf vetter dan GT5. Vooral als je voorganger stukje van de baan gaat en zand/'stenen tegen je voorruit gooid zie en hoor je dat ook. Snelheidsgevoel is ook super. Ben wel weer wat uurtjes zoet met dit spel