[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jaren 30 komt sowieso niet. Aangezien Mafia 2 er al is en dadelijk LA Noire ook nog. Dat is weliswaar jaren 40/50, maar ik denk niet dat ze dan nog een keer zoiets doen. Een uitgebreid gevangenis gedeelte lijkt me ook vet ja. In Mafia 2 was dat ook al vet. En America's Hardest Prisons is ook echt een bruut programma dus daar zou ik zeker iets van willen terugzien in GTA. Echter als je elke keer dat je gearresteerd zou worden in de bak beland zou dat wel megakut zijn. :+ Hoewel, ik kan me niet herinneren dat ik in GTA IV al ooit gearresteerd ben. Doodgeschoten? Heel vaak. Gearresteerd? Over my dead body. :cool:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Met GTA IV kon je tijdens een arrestatie wegrennen, ideaal :cool:

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, geen jaren 30, jammer, want dat is toch een leuke periode. Ok, de jaren 60/70 dan, The beatles, elvis, stones, hippietijd. Bring on the flowers!!

Die gevangenis moet wel alcatraz zijn he ;-).

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    GTA V in San Andreas '70s met The Truth. Epic! :cool:

5. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    GTA 5 news :

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rumor helaas.

Btw wat is dat voor schijtirritant programma? die typisch amerikaanse stem van die vrouw.. brr :'-(

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Alsjeblieft geen geschiedenis shit, jaren 90 is wel leuk, maar ouder moet het niet zijn, al genoeg van dat soort games, speel ze niet. Waarom altijd VS en daar zoeken naar nieuwe locaties? Misschien een keer (een deel) in Europa of Rusland ofzo, genoeg games waar het verhaal naar verschillende locaties lijdt. En stukje a la Prison Break zou zeker vet zijn! ;) Maar wel een keer iets heel nieuws als al de voorgangers.

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dat zou echt relaxt zijn. Als het SA zou zijn zouden de 70's de beste periode zijn. Vrijheid, drugs, liefde. Kun je ook veel mee doen, shit tegen de overheid, drugdeals, genoeg material. En de vetste GTA soundtrack ooit. Fuck, nu wil ik echt deze GTA!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Beide vond ik echt geweldige uitbreidingen, en TBOGT had zelfs verbeterde graphics. Voornamelijk in de draw distance en scherpte dan,maar das wel echt vet want je merkt het overduidelijk als je IV weer gaat spelen daarna. Ik blijf tv kijken ook hilarisch vinden in die game, of gewoon die standup comedy shows bijwonen, geweldig.

Wat ik echt heel hilarisch vond toen ik IV net had, dat ik naar een rasta figuur liep, en hij al een opmerking maakte naar me. Dus ik bleef gewoon een tijdje staan en hem aankijkend, en na een tijdje wilde hij gewoon vechten met me, hij was gewoon echt pissed geworden omdat ik hem aanstaarde, deze dingetjes in zo'n game blijven me verbazen.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
  10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, was echt een levende wereld. Heerlijk om in te chillen.

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Weer een lek (?) over de karakters.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad Fred! :)

- Tweakers.net

13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil echt een aankondiging hebben op de E3...

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ze gaan GTA echt niet aankondigen op de E3, volgens mij is Rockstar daar zelfs sowieso nooit. Rockstar doet dat gewoon een keer random, gok zelf na LA Noire en dan een release in April 2012. :cool:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben echt benieuwd wat voor nieuwe dingen ze er in gaan stoppen, en dan bedoel ik vooral qua gameplay en niet tv kijken en ga zo maar door. Want je zou denken dat het standaard 'rij hierheen,kill die gozer/haal drugs op,bezorg ze op plek,etc...' toch wel een keer moet gaan vervelen nu. Aan de andere kant begint het denk ik ook wel steeds moeilijker te worden om echt met nieuwe dingen te komen.

Maar toch, de missies kunnen echt wel wat meer variatie hebben dan in IV.Het werd al iets beter met The Ballad of Gay Tony, met bepaalde missies dat je per helikopter naar een gebouw moest, van daaruit met de chute op het gebouw landen, etc. En dan die trein missie...al was die extreem kort, wel heel vet.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    GTA IV werd toch ook op de E3 aangekondigd?

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee er was een enorme buildup naar een trailer de zelf uitbrachten. Dikke gehyped allemaal. Dat kunnen ze wel bij R*.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar dat zijn echt toffe tijden vind ik, sites die erover berichten en mensen op fora helemaal gek, hahaa. En toen kwam die allereerste trailer en de hele fucking Rockstar site crashte keihard, maar toen we voor het eerst die trailer zagen....oooooh zo nice! Ik vind dat soort tijden echt gaaf.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Precies, ik hoop dat ze het precies zo doen bij GTA5 _O_

Op de E3 lijkt me toch minder vet, dan wordt 'ie bedolven onder alle andere games. GTA verdient alle aandacht :cool:

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hehe :p

Maar lijkt er zo wel op dat GTA voorrang gaat krijgen boven Agent en sowieso Max Payne. Die games horen we niks meer over, GTA steeds rumoer, dat zegt toch wel iets. Op zich was ik wel erg benieuwd naar Agent, maar het GTA virus begint nu ook steeds meer aan te slaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina