Ik herken em niet. Iemand met een beanie...Of Justin Bieber haar... Misschien de re-redesign van Max Payne?
Maar daar hebben we nog niet heel lang op hoeven wachten. Als is een deel 3 van harte welkom. Hoe dan ook worden de komende maanden awesome qua aankondigingen met E3 als hoogtepunt. Als er komende maand al grote reveals gedaan worden wil dat vaak zeggen dat er voor Juni nog wat achter de hand word gehouden
Just Cause 3 lijkt me niet een spel waar enorm naar uitgekeken wordt, toch? Als ik al die berichten lees denk ik aan Bijbelse proporties. [yt]--ZsqJASP34[/yt]
Ja, JC3 heb ik wel hoge verwachtingen van. Deel 2 had heel veel potentie, heb die misschien weer te snel verkocht eerlijk gezegd. Misschien weer eens oppikken voor een joetje.
Ging over die GameInformer reveal, en dat zou een sequel zijn van een 2010 game. Weet eerlijk gezegd niet wat het dan zou moeten zijn. RDR zie ik niet snel gebeuren. ME3 misschien, maar dat is geen reveal. Of de nieuwe CoD ofzo lol of FIFA 12. Zou een mooie grap zijn.
Dat MW3 in april word aangekondigd is ook geen geheim meer, dat gaat al 4 jaar zo. Maar het silhouet pas misschien wel bij Ghost uit MW2?
Wat zou MS aan het bekokstoven zijn??? ik denk aan een of andere vorm van flash (usb) cards ipv dvd's...