Argh, hou op over Pilotwings. Ik heb hem 10 minuten gespeeld en moet nu wachten tot ik hem eindelijk ontvangen heb van Zavvi.
weet je nog toen die nieuwe xbox slim versie ook iets had. zag je ook overal. daarna never meer wat van gehoord anyway, wat vinden jullie zo vet aan pilot wings. ik vind het echt oersaai haha
Vanmiddag in de Fame even gespeeld, maar die 3DS stond niet echt helemaal lekker opgesteld, dus het was moeilijk om er echt goed voor te staan, waardoor het er allemaal een beetje vaag uitziet. Hij was ook veel kleiner dan ik dacht!
Pilotwings is gewoon heerlijk rondvliegen. De besturing is gewoon perfect te noemen. Je tijden verbreken, dingen verzamelen en vooral genieten van het geweldige 3D effect. Dit blijft mijn enige game tot echt grote titels denk ik. Ik vermaak me er goed mee.
Heb hier thuis nog wat oudere 360- en PS3-games liggen. Misschien morgen even langs de gameshop om in te ruilen... PilotWings er dan voor in de plaats. En/of Rayman...
Verdomme, volgens de berichten op het i-net is mijn laatste gold ring geglitched . Niemand kan hem vinden... Dan maar de Mission Mode allemaal op 3 sterren halen ^^.
Pilotwings is een heel vermakelijk spel. Ik had in het begin moeite met het 3D en zat de hele tijd heen en weer te schuiven met de slider, nu ik eraan gewend ben heb ik hem gewoon helemaal omhoog staan en het beeld is super. Het is het enige spel dat ik heb voor de 3DS dus ik kan het helaas niet vergelijken maar als alle 3DS games zo zijn is het 3D toch een stuk beter dan ik in eerste instantie had verwacht. Wel jammer dat er weinig missies zijn, maar de free flight modus maakt veel goed.
Dat snap ik ook niet,soms zegt die perfect en even later lijk ik net het zelfde te doen en dan is het niet goed.
Zachtjes landen rond de 3e bal voor de schaduw tot iets boven de 30 km/u. En probeer in het midden in de schaduw te stoppen. Dat is een perfecte landing.
Bedankt, ga het morgen even uitproberen. Wat was die glitch bij jou precies en weet je ook waardoor die is ontstaan? Of heeft iedereen dat? En hoe pak ik die stunt rings. Wat moet ik daarvoor doen om ze te pakken? Op de kop vliegen ofzo? :{
Me neither... Kid Icarus speelt overigens heerlijk soepel! Net als RE: Mercenaries. Modder: Ik ga zometeen Rayman halen