[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat ik dit verkeerd lees, maar.... vond jij de Fade leuk? :eek:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo te lezen wel. Ik heb er nog steeds een gruwelijke hekel aan. 8)

3. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich vond ik de fade eerst ook wel leuk, weer is wat anders. Als warrior transformen in een muis of golem en dergelijke. Zorgde bij mij voor weer iets nieuws in het spel, maar de 4de x dat ik de fade deed ergerde ik me dood :confused:
    Ookal ga ik er nu wel snel doorheen omdat ik alles precies weet.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin dacht ik daar echt van: wtf. Maar uiteindelijk leer je er wel je character's skills wat beter mee kennen en als je eenmaal die Shapes goed onder de knie hebt is het allemaal goed te doen.

Heb nu eindelijk Redcliffe aan m'n zijde. Die quest voor Andraste's Urn was echt episch. _O_ Die grote draak heb ik maar geskipt, durfde het niet aan. Nu een beetje aan het sidequesten rond Denerim etc.

5. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het lijkt een soort van paddo-trip, en dat vind ik leuk, aangezien ik geen drugs doe. Dus kan ik dat ook een keer meemaken. Get it ?:D

Yellow, ik had net even een WTF-moment. Misschien dat jij mijn vraag kan beantwoorden:

[SPOILER1]Ik was die quest aan het doen van de Dalish en de Weerwolven. Nu koos ik op het eind om die Keeper te killen, zodat de weerwolven konden genezen van 'the curse'. Dus ik nam aan dat ik de kant van de weerwolven koos. Toen moest ik dus tegen die Keeper vechten. Hup, makkelijk verslagen. De keeper sacrifised zichzelf en de weerwolven zijn vrij. Terug naar de Dalish camp, quest voltooid. Achievement unlocked: You sided with the Elves in Nature of the Beast. WTF?? Ik koos er toch voor om de weerwolven te releasen??? De Keeper wou dat ik hun allemaal afslachtte en het hart van Witherfang in bezit zou krijgen. Maar dat deed ik niet, ik deed wat de weervolven wilden. Snap jij het misschien? Heb ik een clue in het verhaal van hun gemist? Heb ik het misschien niet goed gesnapt?[/SPOILER1]

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    [SPOILER1]Je hebt op het eind zo'n gesprek, voor het killen van die keeper waarin je met die witherfang praat. Hier moet je ze een keer overhalen wel hoge charisma hebben waardoor er iets gebeurd (lang geleden dus weet niet meer precies wat) maar misschien iets van een cure ofzo. Dan heb je de super toffe weerwolven aan je kant :)[/SPOILER1]

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; op het laatst kun je alsnog van kant veranderen!

Er is bij deze echter ook de mogelijkheid waar je BEIDEN aan je kant kunt krijgen! Met toeval kreeg ik deze uitkomst, omdat ik eigenlijk niet wilde kiezen (beiden hadden wel een punt).

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    [SPOILER1]Zie boven mij. Er zitten in DA O allemaal van dit soort twists in het verhaal. Ikzelf heb de laatste keer ook voor de weerwolven gekozen. Imo ook veel cooler van de elfen in deze game.[/SPOILER1]

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je naar Denerim gaan zonder dat je dan de mainquest verder triggered of moet je sowieso eerst alle allies van de treaties hebben en als je dus ze nog niet allemaal hebt, het geen drol uitmaakt dat je naar Denerim gaat?

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kan er gerust heen gaan. Ben er zelf al heen geweest toen ik nog met de eerste(Redcliffe) bezig was.

11. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Was je al met Redcliff bezig toen erheen geweest?

[SPOILER1]Sowieso één van de meest bizarre plots die ik tegenkwam toen ik even voor het defenden weg ging omdat ik eerst een nieuwe staff wilde halen[/SPOILER1]

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ik moest dus die Urn of the Sacred Ashes halen voor Arl Eamon(waar je ook voor naar Denerim moet overigens). Dus niet zozeer tijdens dat gevecht.

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ah dan had je het niet meegemaakt

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben nu met Awakenings bezig; ben ik de enige die z[SPOILER1]ijn nieuwe team-mates vind tegenvallen? Op Anders na, vind ik ze eigenlijk echt totaal niet interessant (in tegenstelling tot Origins)....[/SPOILER1]

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee, ik vond ze itt origins ook heel lame idd

16. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me buiten Anders zelfs geen companions meer, dat zegt genoeg denk ik...

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Denk ook dat het komt omdat je veel minder met ze knutseld ook, aangezien ze allemaal heel hoog level al starten en je met zo'n boek wel alles kan veranderen maar niet het process van levelen helemaal meemaakt.

Anders was wel echt heel tof, had die graag bij origins erbij gehad. Zie Anders en Allistair al bij elkaar staan, dat moeten wel geniale gesprekken worden.

18. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 3 uur bezig in Awakenings. En heb in me party: Anders (Echt een beest), Oghren (Mijn trouwe mede-dwarf in origins, is nu ook een Grey Warden) en Nathaniel. Laatste is volgens mij makkelijk te missen, hij is van een quest "The Prisoner". Ik ben blij dat ik hem heb, hij is niet heel sterk, maar wel echt hele effectieve spells/talents. En hij mag mij nu wat meer dan eerst:D

Ik vind de party eerlijk gezegd dus wel verfrissend.

Ik heb trouwens gister Origins uitgespeeld. Met dit einde: [SPOILER1]Morrigan's kind neemt de ziel van de Archdemon in zich.[/SPOILER1] Dus ik kreeg ook die achievement. Daarna deed ik Load Game en toen popte die achievement van het andere einde opeens: [SPOILER1]You made a great sacrifice to save Ferelden.[/SPOILER1]
    Jammer! Want ik had hem graag nog een keer gespeeld voor dat einde. Ga ik ook doen, maar heb liever dat ik die achievement daarna kreeg.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    [SPOILER1]die great sacrifice is als je jezelf opoffert toch? heeft niks te maken met die baby van morrigan. das een andere achievement. maar raar dat je die zomaar krijgt want je kan ook nog 2 andere wardens kiezen[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  20. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Ja, ik heb nu dus allebei de achievements: Morrigan-einde en dat je zelf dood gaat-einde.[/SPOILER1]

Deel Deze Pagina