[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, lichtelijk studieontwijkend gedrag, dus vanmiddag weer even een uurtje gespeeld.
    Heb dan ook mijn 6e badge gehaald en eigenlijk heb ik maar 1/2 pokemon nodig gehad om die hele gym door te lopen (Zebstrika en Cinccino)
    Ik vroeg me eigenlijk af: Bij elke badge die je haalt kun je toch weer nieuwe dingen kopen in de Pokemart? Kun je eigenlijk ook uiteindelijk Rare Candy kopen? Is wel makkelijk met Pokemon trainen 8) (liever lui dan moe toch ;))

edit: ah bedankt, ik dacht dat die jaargetijden per aantal uur dat je speelde zou gaan, maar als je het elke maand doet is het wel 'centraal' natuurlijk.

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Kan iemand een duidelijke uitleg geven hoe het nu zit met de White Forrest/Black City... De eerste 3 dagen dat ik er kwam was er wel wat gras maar nu is alles kaal. Hoe krijg ik het gras weer terug zodat ik die pokemon daar kan vangen?

EDIT: Zit nu trouwens op 107 pokemon uit de nieuwe generatie!

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je die entralink functie gebruiken om meer pokemon daar te krijgen en in jouw geval dat gras terug. Erg vervelend probleem idd, ik ken ook weinig mensen in de buurt met de game.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nu 5 badges en pas 3 pokémon.

Samurott lvl 38
    Simisear lvl 39
    Krookodile lvl 40

Heeft iemand een tip voor een vlieg pokémon of een ander beest wat er bij kan komen? Het is niet moeilijk, maar wat ééntonig of deze manier..

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je helemaal geen andere Pokemon dan?
    Ik heb voor fly heel saai Tranquill, ben ook nog op zoek naar een andere. Ik wilde hem eerst aan mijn Ducklett leren, maar die heeft Surf. Vind het altijd zo stom om meerdere HM's aan 1 Pokemon te leren, omdat ik die aanvallen in een battle 'slecht' vind. ;)

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind bijna alle pokémon kut die ik tot nu toe heb gezien:+ Heb ook bij allen gekeken waarin ze evalueren, alleen die vogel die je uit de fossiel krijgt lijkt me wel vet, en een vogel die je vangt op route 10 (bijna bij de victory road). Verder heb ik nog niks op het oog..

Nu ik heb gekeken wil ik nog een Ruflet, Golet en/of Mienfo.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    2e Gym badge binnen. Die was nog vrij makkelijk, maar die eerste Gym heb ik echt te vaak gedaan. Ik merk ook dat het verhaal in de game al een stuk beter is dan die oude Pokemon spellen. Voelt minder droog aan dan anders. 6 Pokemon nu vast bij me, waarvan ik er eentje eergisteren bij de Dagverzorging heb opgehaald. Vette optie is dat, zeker als je al het nodige kapitaal hebt en de Pokemon nog niet vol aan het vangen bent.

Ik geef de game een 9/10

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar niet beslissen met welke Pokemon ik speel, dus ik wissel de hele tijd om iedereen op hetzelfde niveau te krijgen, best wel dom eigenlijk. (mijn hoogste lvl is 37)
    Met welke Pokemon speel jij dan?

9. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Heeft iemand een Tirtouga voor me? Heb evt een Archen te ruil. Ben ook nog op zoek naar black exclusives.... :/

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Heb nu de 7de gym verslagen, was heel erg easy. heb alles met mijn Archeops gedaan tot aan de ijsbeer van de gymleader, verder heb ik met niemand schade opgelopen.

Team:

Archeops lvl 41
    Krookodile lvl 42
    Samurott lvl 44
    Simisear lvl 43

Archeops is echt heel sterk. hij attack is al 20 punten hoger dan Samurott, zijn special attack is iets hoger en zijn speed is veel hoger dan de rest. Alleen zijn defense en special defense is slechter dan de rest, maar omdat hij sneller en sterker is. Krijgt niemand de kans om hem aan te vallen. Toen ik tegen die ijsbeer fly deed en hij overleefde het net, ging ik meteen dood door zijn ice move. Wel was deze super effective.
    Nu eindelijk weer leren:+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik onthou die namen niet. Mijn eerste heb ik in elk geval een bijnaam gegeven en dat was dat watertype.

Ik kan ook nooit kiezen wel Pokemon ik neem.

Trouwens: Krijg op die DSi XL ook het internet niet echt aan de praat. Moet een keer iemand in mijn buurt zien te vinden die misschien wil ruilen. Op een andere manier zou ik niet weten hoe ik online kan ruilen.

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Bij mij werkte het toen ik de instellingen van mn router van WPA naar WEP veranderde:)

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook. Volgens mij werkt de DS (en de Wii trouwens ook) alleen als je WEP gebruikt. Al die andere ondersteunt hij niet.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kun je me dan vertellen hoe ik dat kan doen? :confused:

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je op de computer veranderen, maar dat ligt volgens mij bij elke modem/router anders. Moet je even op internet zoeken.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nu ik Surf heb wil ik naar alle plekken waar je eerst niet kon komen gaan om te trainen.
    Weet iemand waar ik trainers kan vinden door te surfen (voor de twisted mountain)

17. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek op je map waar de Mistralton Cave is (hint, je zal Flash nodig hebben om trainers te spotten). En vang een Axew! Zijn laatste vorm is briljant.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb tweede Shiny binnen! :D

Hoewel ik em wou trainen weet ik nu niet zeker meer want het heeft zo lang geduurt. :$

Hoewel ik wel een zwarte Haxorus wil hebben.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weer eitjes zitten breeden?

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Yep :D

Deel Deze Pagina