1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    12 geloof ik
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Aan de andere kant kan je met claok en wegrennen wel heel snel weg en die gast weet echt niet waar je gebleven bent (meestal) ... maar waar, als je in cloak geraakt wordt is het snel over (want nanosuit overload en energy=0)
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom hebben veel mensen moeite met die multiplayer?
    Als je beetje shooters gespeeld hebt lukt het wel toch?
    Vloog zelf binnen no time door de maps heen. Dat jetspringen, klimmen, cloacken enzo werkt ook super.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Precies, ik vat h'm ook niet helemaal. Ik ben echt niet super goed en eerste worden na een match is voor mij echt bijzonder. Ik kan redelijk met de middenmoot meekomen, soms heb ik ook een half magazijn op iemand leeg geschoten, waarna ik zelf alsnog het loodje legt. Alleen heb ik dit niet steeds, in ieder geval niet vaker, dan in andere shooters...
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelf heb ik de game helaas nog steeds niet, maar vanavond zat m'n party vol met vrienden en ik hoorde ze constant schelden op de game. Wederom geklaag over dat zij iemand vol lood schoten en de vijand maar niet doodging en de vijand had één kogel nodig en ze waren dood. Doen zij iets fout of zijn er daadwerkelijk hier ook al cheaters aan de gang? End at max armor, betekent toch gewoon dat je extra krachtig armor hebt?
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik speel h'm zelf op de ps3 en daar heb ik er echt geen last van. Misschien een 360 kwaaltje, alhoewel het merendeel hier er ook geen last van lijkt te hebben. Vaak ligt het probleem bij gamers ook overal aan, behalve aan hun zelf ;)

    Kijk er een willekeurig forum op na en iedere game heeft lag, overpowerd wapens, lege servers, bugs, grafisch niet mooi, is niet af, enz enz. Kennelijk komt er geen één game meer uit die nog je tijd waard is.
    Alleen maar zeuren, schaam me soms dat ik nog kan genieten van mijn hobby ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  7. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou geloof me, gasten waar ik mee speel zijn niet slecht, klagen niet snel en toch hebben we allemaal erg last van dat kwaaltje vooral in deze game...

    Het leuke is namelijk dat ik het ook andersom merk, dat gasten me te veel raak en ik ze zonder enige moeite in hun grote teen neer knal..

    1 potje ben ik God, en het andere potje ben ik de grootste noob ooit...

    Maar ik heb niet het gevoel van stabiliteit in deze game, hopen dat de connectie een beetje mee werkt (maakt niet uit of t groen of geel is, het blijft random voor mn gevoel)
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Het lijkt kennelijk een ontastbaar iets... Ik heb mensen in mijn friendlist, die klagen overal over, maar bij dit spel valt het reuze mee. Ze zijn unaniem erg enthousiast. Lijkt toch aan een instabiele verbinding van de 360 servers te liggen dan...
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    De ene keer is het 4-0, de andere keer sta je met 2-3 achter en wordt het 5-3 ... (en die gasten hebben echt geen 'lag' of zo)

    Edit: was 1-2 achter maar voor het idee
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem net binnen van play-asia. Vanavond maar even spelen
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Over de MP, de game is naar 2 demos behoorlijk getweaked. Als je de demo1 hebt gespeeld weet je dat die heel anders was ... een melee fest. Als je iemand bent zoals ik die normaal met guns schiet en zelden een knife gebruikt snap je dat dit destijds dus wel compleet anders aanvoelde en behoorlijk wennen was.

    Na de tweaks is Crysis2 MP idd meer een shooter (liep ik in demo1 gun/melee 1:2, nu is dat 10:1) en headshots zijn key. Dus het wennen kan meevallen alhoewel goed omgaan met de nanosuit wel een extra gameplay laag over het geheel legt. Zo basic (is niet hetzelfde als simpel) als Medal of Honor is Crysis 2 niet
     
  12. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de multiplayer nu ook wat uren gespeeld (level 6 nu). En ik moet zeggen dat ik hem steeds leuker vind worden (nu ik er wat gewend aan begin te raken). Doet me wat aan halo denken, alleen met veel mooiere graphics en dit vind ik wel interessant genoeg om langer te gaan spelen (had ik met de nieuwste halo na een paar uur niet meer).
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben nu lvl 10 en ik had pas later door dat ik een nieuwe game mode had vrijgespeeld. Crash Site volgens mij. Dat is echt een hele vette game mode. Soort van domination maar de vlag verplaatst zich zeg maar om de paar min. Heel tof.

    Wat ik wel gaar vind is dat ik een heel magazijn op iemand leeg schiet terwijl diegene zich omdraait en mij neerknalt met 3 kogels. Andersom is het ook zo maar het kan soms frustrerend zijn.

    Verder is de game echt top!
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees hier echt weinig over de singleplayer, heeft soms iedereen deze game dan echt gekocht voor de MP?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik d8 juist dat iedereen het hier over de SP had. MP en SP zijn beiden super.

    Grappig dat mensen hier voornamelijk sprinten, klimmen etc en goed scoren. Zelf win ik daar ook mee, maar door voozichtig te spelen met veel stealth en dan vijanden verrassen kom je ook een heel eind.

    Andezijds speel ik ook graag met veel armor en dan met een LMG. Je merkt wel dat als je burst i.p.v. automatisch schiet je veel sneller kills maakt. (met meerdere type wapens)
     
  18. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag komt de game hier aan en kan ik eindelijk beginnen
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Poeh: multiplayer is wel even wennen zeg! Heb veel BC2 gespeeld de laatste tijd, dit is wel even anders.

    Vraagje trouwens: Als ik mijn 'locale' op UK zet he, en ik wil met mijn vrienden online met welk spel dan ook: kan ik hen dan wel joinen of zij mij?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe zet je em op Local ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina