nog maar eens gekeken, ik weet nog dat ik veel MK heb gespeeld op de klassieke xbox. Geen idee hoe die heette maar die was erg vet ... Ik kon er weinig van maar genoot van de combat en ook de sfeer. Hell, shao kan's lair, forest, heel tof gemaakt weer EDIT: ik heb wel eens een mortal kombat film gezien die ik best leuk vond, maar wat is nou eigenlijk de beste mK film?
Denk deel 1 die had ik nog in de bios gezien. Al is dat een beetje gemaakt in de Xena style xD. Of short movie mortal kombat rebirth van 8 minuten . die von ik wel grappig
Ik wacht wel wanneer dit spel voor een tientje of twintig te koop is. Ik ga dit spel niet voor 60 euri's halen. Ik had een tijdje geleden toen Streetfighter voor de volle pond gekocht, en speel 'm zelf niet meer. Is wel zonde...
The Wasteland stage ziet er goed uit. Die lijken op dat strand en die boot op de achtergrond met een mast die aan flareden is. 2:41 in het filmpje.
Ja he , precies die wou ik ook vermelden hier. Ligt het aan mij of zitten er gewoon best veel locaties in , ongezien die day/night. Ik vind dat echt wel een goed en tof ding. Zo blijft toch de varieatie erin. Mooie ook aan deze game is dat je overal op internet positieve reacties leest , ja of mensen waarvan het gewoon niet hun ding is. Je merkt echt dat dit weer een klassiek goeie MK gaat worden. Heb trouwens een PS3 weer gekocht (komen toch weer titels die ik wil spelen) en met de PS3 controller is het echt goed te spelen !
Veel levels en bijna allemaal vind ik ze erg tof uitzien, mooi zo. Over die onlineregistratie code, tjah ik koop toch nooit 2e hand's games dus dat is geen probleem, wel als ik het weer wil verkopen of uitlenen... En WEER word DLC aangekodigd voordat de game uit is, waar zijn de dagen gebleven dat DLC een luxe was, en niet iets vanzelfsprekend. Tof als je aankondigd dat je de game gaat ondersteunen met DLC, maar ga dan niet met opzet content locken of weerhouden van de disc terwijl het al(bijna) af is. Demo zal wel een week voor de release online komen.
Is de volledige roster eigenlijk bekend? Ik meen het te hebben gelezen, maar uit mijn hoofd zijn het dan maar iets van 10 fighters oid?
Dan koop ik die wel, heb best weer eens zin in een mk film . Ik kan films gebaseerd op games vaak erg goed waarderen. Ook genoten van Silent Hill, Resident Evil etc =)
Heb niks met Bol.com maar wel makkelijk om snel een overzicht te krijgen. http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekres...tt/mortal kombat/Ntk/dvd_all/Nty/1/index.html
Een aantal vragen beantwoord Online lobby's etc: Ed Boon heeft aangekondigd dat deze MK dezelfde online functies heeft als MK vs DC en nog veel meer. MK vs DC had lobby's! Characters: Baraka Cyrax Ermac Goro Jade Jax Johnny Cage Kabal Kano Kitana Kratos (Playstation 3 exclusive) Kung Lao Liu Kang Mileena Nightwolf Noob Saibot Raiden Reptile Scorpion Sektor Shao Kahn Shang Tsung Sindel Sonya Blade Stryker Sub-Zero The characters that have not been seen in play, but have been officially confirmed, thus far, are: Kintaro Quan Chi Sheeva Smoke