FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    serie a is goedkoper als premier leauge ik verkoop gewoon iedereen nu van brazil enzo en dan maak ik nog serie a

2. MarkieMarkie

MarkieMarkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere goaltjes, maar hoe doe je die replays van goals in Ultimate Team zo lang? Ik upload ze altijd vanuit Match highlights na de wedstrijd en dan zijn ze maar een paar seconde, dus zie je alleen het laatste deel van de aanval.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    fabiano speelt lekker! en nee ga het niet vertellen. Verdien er tegenwoordig toch minder snel aan

4. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik idd nilmar en fabiano nemen:)

Als ik online matchen speel doe ik het ook via de highlights, maar deze 2 goaltjes zijn van een offline toernooi en dus upload ik ze meteen.

Dit is een online goaltje met Saha:)
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/70753931

Zoals je ziet is dit ook vele korter:D

5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog maar ongeveer 18k als ik me spelers nu verkoop die in trade pile staan en ik heb dan nog bpl squad van ong 40k

6. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Ajax bestuur stapt op'. hoop dat cruijff technisch directeur wordt.

7. ultiem klote

ultiem klote Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand van der wiel al , en kan die dan vervolgens zijn ingamestats posten , thanks , toppoe toppie , ait , en een beetje rap graag:)

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben net thuis

team of the week ?

9. Ponchie 0172

Ponchie 0172 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de waarden van de spelers? #TOTW

10. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    GK; Cech (Chelsea, 84 >> 86)
    RWB; Wiel (Ajax, 77 >> 80)
    CB; Mexes (Roma, 79 >> 82)
    CB; Subotic (Dortmund, 78 >> 82)
    CM; Witsel (Standard Liege, 75 >> 80)
    CM; Parker (West Ham, 78 >> 83 )
    CDM; Motta (Inter, 81 >> 83 )
    CAM; Van Der Vaart (Spurs, 85 >> 87)
    ST; Klose (Bayern Munich, 83 >> 85)
    ST; Villa (Barcelona, 88 >> 89)
    ST; Drogba (Chelsea, 88 >> 89)

Subs:

GK; Camp (Notts Forest, 72 >> 74)
    LWB; Balzaretti (Palermo, 77 >> 80)
    LM (LB); Kobiashvili (Hertha BSC, 71 >> 74)
    CM; Petrov (Aston Villa, 80 >> 82)
    RW; Rommedahl (Olympiakos, 72 >> 74)
    ST; Uche (Real Zaragoza, 77 >> 81)
    ST; Salihi (Rpaid Wien, 68 >> 74)

11. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is Motta nog braziliaan? Hij is IF geworden door zijn prestaties met het Italiaanse elftal:emo:

Ik denk dat ik maar eens nl elftal maak:) 4-2-3-1 met achterin pieters/bouma/anita(moet nog ff kijken welke het wordt. IF heitinga, Mathijssen/IF Vlaar en IF Vd Wiel.
    Middenveld VdV en De Jong. Sneijder op cf, rechts voor Robben en op links Elia/affelay(die ook wel eens IF mag worden) V.Persie in de spits. Oja, IF steek in de goal natuurlijk.
    Lijkt me best chill spelen:)

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    heb zelfse opstelling. tip neem van bommel anders heeft robben 5 chem. En als het je enige team is is het geen aanrader. verdediging komt toch te kort. btw elia chem geven is ook niet te doen dus neem afellay want die speelt beste.

13. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I heb nu nog 300k en een serie A team en ligue 1 maar ik wist maar geen leuk team want ik heb bijna alles al gehad. Ja dan moet ik de bayern v.Bommel nemen. En natuurlijk alle goede formaties. Wat kost IF VdV? Greg heeft zieke stats trouwens 88 pace, 85 passing 84 dribbel en 85 defence. Beste RB van het spel bijna man. En maar 80 gemiddeld!!

14. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook heel even een NL Elftal gehad, maar het kwam op cdm en in de verdediging echt een stuk tekort tegen de meeste teams. Vd Wiel heeft trouwens een lage avarage als ik zo zijn stats hoor die wel super zijn.

15. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen nu een bpl team en nog een beetje brazil team

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    tis een leuk team om mee te splen aangezien het onze helden zijn maar je moet niet teveel van de vedediging verwachten. kost ook nog aardigr duit. je zit toch al snel op de 250.000 en dan heb je alleen drie if verdedigers en keeper en rest normaal. Toch weer een rooney bij elkaar. zelf beetje doorgeslagen. heb if steek heitinga, vlaar, robben, sneijder en kuyt. Nu even kaartje aan het verkopen voor van der wiel en wil eignenlijk ok nog if van der vaart

17. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een heel cheap ass bbva team gemaakt. 4-3-3 met palop, capdevilla, escude, albiol, abidal, banega, senna, romaric IF, reyes, Aduriz, rw ben ik vergeten:p het was een argentijn met 86 pace en gemiddeld eind 70. Dit team was 15k, alleen de basis dan.

18. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 360k maar ik wil niet alles uitgeven omdat ik ook nog wil handelen;) 250k, dan ga ik het eens bekijken:) heb sws nog niet met robben en elia gespeeld dus anders maak ik een bundesliga team.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ga dan voor ribery en robben. speel 4 1 2 1 2. zijn super veel goedkope cdm cb, en cams in de duitse league in vorm die heel lekker spelen. speelt heerlijk

20. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor 4-1-2-1-2 vind ik hun verdedigend tekort komen. Ik ga denk ik voor een 4-3-2-1 omdat robben en ribery veel scorend vermogen hebben. Dan schweini, ballack en IF vidal op het middenveld denk ik, of IF Diego nog ergens. Gomez UP in de spits en natuurlijk neuer 86 in de goal. Achterhoede denk ik IF Pranjic, IF Hummels, IF Subotic en lahm.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina