1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bij de instellingen bij het kopje 'My Xbox', daar staat ie ergens tussen.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    De optie Language and Locale staat bij de systeeminstellingen. Als je die op United Kingdom zet dan vind je sneller games.

    De meeste console games gebruiken p2p voor het online gedeelte. Er zijn alleen servers die mensen bij elkaar brengen. Een iemand zijn xbox speelt dan de host. Dit werkt hetzelfde als bij de ps3.

    Ik vind dat er in dit spel véél minder rare dingen gebeuren dan in black ops en ik ben er blij mee.
     
  3. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Eerste game van de dag:

    FFA
    1 rood streepje verbinding (net als 95% van de rest in de game) K/D was 20 tegen 8

    *connection lost*

    Trouwens, verdwijnen andere wapens heel snel? kwam net zonder ammo te zitten en kon geen gun vinden bij mn laatste kill?

    Edit: 2de game van de dag...

    FFA zelfde map toevallig
    2 gele streepjes... K/D = 14/18
    Vijanden gingen duidelijk veel moeilijker dood dit potje, koste me zeker veel meer kogels, en ik ging daarin tegen veel sneller dood!

    Ik heb in iedergeval geen zin meer.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    40 ballen voor een cheap rugzakje. Ik zal even boterhamzakjes halen, kijken of dat ook werkt. 8)
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dat is mijn advertensie op marktplaats!

    hehe
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    trouwens, die Retriever challenge klopt volgens mij niet? er staat Get 200 kills etc etc, maar volgens mij bedoelen ze geen kills maar streaks!
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand antwoord op mijn vraag?!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat maakt geen bal uit, je kunt toch ook gewoon engelsen/fransen/duitsers/mongolen joinen.

    Enige wat invloed heeft op of je iemand kan joinen of niet is je NAT
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk!
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hebben hier meer mensen last van strepen door het beeld met de singleplayer. Of ligt het gewoon aan mijn blijkbaar te oud geworden HD ready tv? Zeker nu ik in een donker level zit met regen valt het erg op als ik naar boven kijk. Diagonale strepen als een motherfucker! Jammer met zulke geniale graphics. Tijd voor een FULL HD LED!! Maar ja, no dinero no pleasure.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! Zet ik die morgen even op het VK.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Heb je er bij andere games geen last van ? Ik heb namelijk vrijwel altijd een groene verbinding. Staat je local misschien ook op uk, misschien heeft het daar mee te maken. Jouw ervaringen klinken, voor mij, zeker niet herkenbaar... Je doet het voorkomen of de k/d van te voren al vaststaat, erg onwaarschijnlijk.
     
  13. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, ik bedoel met K/D gewoon aan te geven van balans, 1 potje te goed, ander potje totaal kut kwa deaths dan, en dan kost het me meer bloed zweet en tranen om kills te krijgen.

    Ik heb er niet meer dan normaal last van bij andere games, mn locale staat al zeer lang op UK (vanwege games in nederlands)

    Ik ben niet de enigste die zich zo voelt (wel de gene die het meest zeikt) van de gene met wie ik het spel speel, we hebben er namelijk allemaal erg last van.

    Voor mij is dus gewoon de conclusie: de game is zeer onstabiel.
    Ik zie en hoor niet wat er daad werkelijk gebeurt.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zijn er mensen die samen online willen spelen? Speel nu eigenlijk altijd alleen.

    GT: BigSyke NL
     
  15. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
  16. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik merk het wel echt als verbinding mee zit of niet, scheelt echt 10 tot 20 kogels per kill..

    Vraagje: Kan je in 1 melee klap dood gaan als je cloacked bent? (direct van voren)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond heel wat potjes gespeeld en het ging bij lange na niet zo goed als het met de demo/beta ging toen. Ik werd echt de hele tijd verrot geschoten, nou begon ik als level 5 tegen mensen die level 28 of hoger zijn dust ja. En ik moet de balans tussen de perks zien te vinden enzo...maar het viel me tegen qua hoe vaak ik eraan ging.

    En één van m'n vrienden lijkt de game bijna op te gaan geven, hij vind dat COD veel gebalanceerder is vind de battles online gewoon niet eerlijk. Hij had het over dat ie iemand 3x gemept had en nog beschoten en hij ging gewoon niet dood, en andersom wel. Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt,maar ja ik heb de game nog maar sinds vandaag en hij al sinds release. Maken jullie dit ook mee?
     
  18. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor melee?
    Ik vind iemand en ren dan op hem af in z'n rug (vaak wordt ik al gekilled door een andere enemy als ik hem wil stealth killen). Maar ik sla 1x, dan ziet hij mij niet, ik sla nog een keer, hij draait zich om ik mis ineens alles ofzo en hij killt mij.. Volgens mij land ik nog een 3e soms maar dat mag niet baten xD Ik wordt in ieder geval 1 op de 3 keer geowned bij melee..
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond even bekijken de singleplayer dan.

    Ik moet zeggen dat het er erg indrukwekkend uit ziet.
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Gaat bij mij ook minder. Mijn k/d vliegt omlaag. Ook al omdat ik wel eens een ander wapen wil proberen maar die Grendel is extreem k* Wat het nut van Grendel boven een Scar is ontgaat mij.

    Trouwens dat hele singleshot gebeuren werkt in deze game ook niet lekker. Daarvoor is de game veels te snel. Ook andere wapens zijn niet aan mij besteedt. Alleen de SCAR en RDS daar kan ik mij mee staande houden zowel close als midrange.

    Dat de game niet helemaal gebalanceerd is zie je wel aan het feit dat vrijwel niemand een sniper gebruikt.

    Het is een beetje jammer, maar ik heb de demos teveel gespeeld denk ik (25+ uur) en begin een beetje moeheid in C2 mp te krijgen ook al omdat het zo godsgruwelijk lang duurt voordat je zaken heb unlocked (als je wat zuinig speelt bv een 10/8 match)

    En dan die maps. Pier17???? 1x gespeeld geloof ik. Hoe werkt dat dan die map rotation?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina