1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Melee is ook niet om uitsluitend kills mee te maken.

    En hoezo is de game niet gebalanceerd omdat mensen weinig snipers gebruiken? In dit spel worden ze juist gebruikt hoe ze gebruikt moeten worden. Er zijn alleen weinig mensen die het leuk vinden om zo te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Bijvoorbeeld de XP wordt al verkeerd berekend bij TDM. Je krijgt punten voor een kill maar geen MINpunten voor een death. Dus iemand met 22/26 krijgt 2200 punten (? toch) en een zuinige sniper 8/4 krijgt maar 800 punten terwijl zijn K/D en daardoor zijn TEAMspel VEEL beter is dan die 22/26 speler

    Dit hebben meer games en bevorderd run&gun, en run&gun is weer ongunstig voor snipers, vooral als die runner ook nog eens onzichtbaar zijn.

    Ik merk het aan mezelf. Ik ben een zuinige speler, de 8/4 figuur, en dan gaat ranken heel langzaam terwijl er wel een paar unlocks zijn die ik graag wil hebben (proberen)

    Maar, dit is een beetje me eigen schuld, ik had die 25 uur demo natuurlijk niet moeten spelen. Nu met retail ben ik voor de 3e keer op nul begonnen en dan wordt je wat kribbig:) (ook al omdat ik nu al 3 avonden even de GRENDEL probeer en 3x denk wat een KKKKKK wapen is dat toch, singleshot op een rennend doel met een beetje lag in the mix en je raakt echt geen bal)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja dat snap ik ook niet helemaal. Elke keer als je opnieuw begint met de MP mode, krijg je of eerst Terminal,statue, daarna vaak Pier en Skyline. Het duurt altijd zolang totdat de toffere maps zoals Impact ,Manhattan en City Hall eens langs komen, echt shit.

    Vandaag werd ik echt geowned door iemand met een sniper van dichtbij, hij schoot me in 3x van dichtbij dood en heel snel achter elkaar. Ik word van afstand nog niet vaak door snipers gepakt, gelukkig maar...snipers vind ik meestal een ergernis. Maar hoe zit het met melee? Ik dacht eerst dat 3 klappen geven voldoende was,maar dat isdus niet het geval. Soms moet je echt veel langer doorrammen en das best irritant.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Grendell is ook kut 8) Die is echt niet bedoeld voor close range.

    Melee is niet zoals in cod, waar je niet echt op iemand hoeft te richten. Je moet wel goed op iemand richten, anders mis je.

    En waarom is een spel ongebalanceerd omdat deaths geen xp weghalen? Dan is bijna elk spel ongebalanceerd. Écht elk spel dat ik gespeeld heb dat werkt met xp heeft dat niet.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Meerdere van mijn vrienden beginnen nu ook al te zeggen dat ze geloven dat er nu al cheaters bezig zijn in C2. Maar dit betwijfel ik heel erg allemaal, het woordje cheaters word soms iets te snel gezegd vind ik.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat heb ik ook wel eens gedacht, maar die conclusie kun je vaak alleen trekken als je kijkt naar hun stats en achievements. Naast dat moet je gewoon een paar van die tags op je vriendenlijst invoeren en kijken hoe lang het duurt voor ze het label ''cheater'' krijgen opgespelt. Uiteindelijk is dat bij mij op mijn vorige tag ook zo gebeurd.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap niet helemaal wat je met dat laatste bedoelt :)
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar het lijkt alsof een melee op het hoofd wel in een keer iemand neermept. :eek:
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Elk spel pakt dat ook dom aan (niet alleen Crysis 2) Maar dan zit er bv in Crysis wel weer Assault zonder respawns (1 leven) nog niet unlocked trouwens en dat is dan weer precies het tegenovergestelde.

    Maar goed ik denk dat een 2-0 webstrijd beter is dan een 5-3 wedstrijd lol. 5-3 is leuk, zeker, vind ik ook, maar je verdediging was wel puin:)

    Anyway, ik ga niet klagen over ongebalanceerd, maar de game is erg actierijk en de potjes zijn ook erg kort. Wil je het iets rustiger aanpakken dan krijg je n deze game weinig kans (terwijl ik in de demo op PIER17 toch duidelijk rustiger aan het spelen was op de een of andere manier)

    Ook het idee van een kilcam EN de radar maken de game onrustig, net als CoD. En dat heeft deze game helemaal niet nodig want de nanosuit is al zo krachtig. Het is in deze game heel erg dat als ik iemand neer knal dat ik dan heel vaak direct daarop ook wordt neergeknald.

    Haal je killcam en radar weg, misschien heeft dat al een heel groot effect op de game.

    Het is gewoon een gevoel dat me begint de bekruipen dat de MP eigenlijk iets TE is. Heb je wel eens IA (Free-for-all) gespeeld. 12 nanosuit boys in een kleine map, dat is gewoon een groot gekkenhuis, dat ik na een tijdje denk 'waar ben ik mee bezig?' lol
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de potjes CoD- kort of nog korter?
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maybe I'm just to sleepy, maar ik zie hem ook niet :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet het niet serieus nemen
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb gister een uurtje singleplayer gespeeld en dat bevalt me prima eigenlijk. Het ziet er goed uit (op wat rook textures na). Het speelt heerlijk en door de powers voelt het toch vrij verfrissend. Ik heb deel een nooit gespeeld (Far Cry wel) maar het is weleens een lekker om gewoon tegen een AI te spelen in plaats van de 'druk' van een multiplayer (Battlefield). Het verhaal valt me tot nu toe nog mee (ik had me weer ingesteld op een bordkartonnen verhaaltje zoals in Far Cry) en ik vermaak me prima. Singleplayerspelers zijn in dit topic gek genoeg echter roepende in de woestijn. Prima maar ik wilde toch even mededelen dat het een leuke game is wat betreft de singleplayer.
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik ga de SP nog spelen.
     
  16. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hebben jullie ook zoveel last van de AI? Denk dat ik al zo'n 20 foutjes heb gezien.
    Bijvoorbeeld dat ik iemand besluip hem neersteek en zn collega/maat me vervolgends eerst dom gaat lopen aanstaren en dan na een paar seconden gaat schieten.
    Of dat ze gewoon over de grond zweven en of tegen een deur aanlopen.
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof ik ook want ik hoor hier dat sommige mensen hem vaak moeten herhalen voor succes , maar ik sloeg gister en vanochtend gewoon een dude neer met 1 klap . Kan geluk zijn hoor maar hier werkt de melee erg goed
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tot nu toe alleen dat een geweer van een mannetje dat ik net doorgeschoten had boven op een dak bleef hangen in het plafond. En ook nog aan het schieten was, althans alleen het geluid hoorde je daarvan. Maar dat is meer een grafische bug denk ik...

    AI bugs nog niet gehad. Tegenstanders zijn ook behoorlijk slim vind ik!
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    ik speel hem op medium geloof ik is de game best nog wel pittig op sommige momenten steek mijn kop uit een raampie en ze knallen gelijk!
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat het aan mij lag maar gelukkig zijn er meer die er last van hebben
    en die lui flanken je ook goed werd net geowned door een stel aliens lol
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina