[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rabbids 3d zag ik al in de winkelrekken liggen bij media markt.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zo na alle lovende woorden (hier en op Fok!) over Rayman 3D heb ik hem ook opgepikt bij de gameshop. Wat oude games ingeruild en toen voor €15 mee kunnen nemen. Resultaat: Mijn vriendin heeft mijn 3DS geclaimd :p

Zelf ook tien minuten gespeeld en ziet er niet eens slecht uit. Mooi 3d ook best met sie vlindertjes vlak voor die 4 koningen net na je ontsnapt bent :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik zei toch dat er niks mis mee is. :+

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Lol ;) Jullie hadden het er ook over dat 3d alleen maar beter werd, naarmate je vordert in de game?!

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat de baterij echt zo snel leeg is .

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Achja. 's Nachts als je even wakker bent gewoon in die dock zetten en dan is er niks aan de hand ;)

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Medewerker van de Media Markt vertelde mij dat zij Ocarina of Time vanaf 16 juni gaan verkopen.

Volgens mij zie ik trouwens overal 3D in nadat ik een poos heb gespeeld. M'n computerscherm wordt 3D, haha. Ik word gek hier.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang gaat die batterij nu precies mee dan? Zo'n 'goede' batterij is het niet toch, dacht ergens gelezen te hebben dat hij maar 3-4 uurtjes meegaat. (wat ik erg weinig vind voor een handheld)

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    3 a 4 uurtjes inderdaad. Het is ook erg kort, enige nadeel van de 3DS imo.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,vind het eigenlijk schandalig dat die zo snel plat is.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bij mij wordt het deze titels die ik ga halen voor de 3DS:

KID ICARUS: UPRISING 06/05 46,99€
    STARFOX 64 06/05 46,99€
    ZELDA OCARINA OF TIME 17/06 46,99€

De andere titels spreken me niet zoveel aan, bijvoorbeeld Resident Evil: The Mercenaries 3D is een totale Multiplayer game, ik had zelf de Game mode ''Mercenaries'' in Resident Evil 5 gespeeld ik vond het even leuk maar het verveelden wel enorm snel.

ik zit toch meer te wachten op Resident Evil - Revelations omdat dit spel om de Singleplayer draait en ik heb tot nu van elke Resident Evil game die ik gespeeld heb wel genoten van de Singleplayer.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mercenaries speelt wel onwijs lekker en ziet er ontzettend goed uit! 3D is ook geweldig, dat heeft Capcom wel uitermate goed onder controle. Jammer dat er geen verhaal in zit idd, maar het speelt zo fijn dat ik hem wss wel haal! Mja heel veel goede titels de komende maanden!

Rayman is trouwens gewoon een goede game voor de 3ds. Dat gezeur van de reviewers van verschillende sites. Tuurlijk: het is een oude game maar hij speelt prima! 3d ziet er goed uit en nog geen framerate-probleem tegengekomen. Het is gewoon een goede platformer :) Als je hem nog nooit gespeeld heb, zoals ik, zou ik hem zeker even checken :)

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Over Rayman gesproken, ik bekeek http://www.metacritic.com/game/3ds/rayman-3d het cijfer is opzich wel goed toch? of is ietsje lager dan een 7 gelijk een kut game? :+.

dat sommige reviewers het spel niet leuk vinden is hun mening.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Veel grote sites kraken de game volledig af, dat bedoel ik meer. Dat slaat gewoon nergens op.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al wat vrienden op zijn ds ?
    Ik heb hem meestal aanstaan als ik door de stad wandel maar nog niemand tegen gekomen.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vrienden van een ander actief 3ds-forum ja. Geen real life vrienden. Zijn geen Nintendo-mannen/vrouwen helaas...

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Pilotwings bijna uitgespeeld :).

Ik heb nu alle collectibles en alle missies op 3 sterren. Maar dan krijg je nog iets, maar dat kan ik vandaag wel uitspelen. Vandaag wordt mijn eerste 3DS-game uitgespeeld :D.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook nog geen nieuwsberichten gelezen als dat de 3DS niet aan te slepen is in Europa of dat de winkels geen 3ds meer in voorraad hebben. Sowieso vind ik dat er op tv nog niet heel veel campagne wordt gevoerd voor de 3ds. Tot slot zal de 3ds pas echt dik verkopen als mario/mario kart erbij zitten :)

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar tot die tijd vermaak ik me er erg goed mee hoor! Vind het echt een super apparaat!

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik schat dat Mario pas eind van het jaar gaat komen. Hij gaat wel geniaal worden. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina