[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Agree met grootschalig maar dan moet het wel overeen komen met de aantal spelers die erin kunnen. Zodat je je niet alleen voelt. Hoop dus ook dat ze die mappen voor console goed aanpassen niet TE groot of TE klein maken.

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft mag het liever iets te groot dan te klein zijn.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hij is zojuist gepost http://www.ea.com/nl/battlefield3

edit: het is zoals verwacht de video die een paar weken geleden al was gelekt, maar iets korter.. Wel vet, al blijf ik het kunnen liggen een slecht idee vinden.. 17 April komt er de volledige 12 minuten preview

Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Jij verwacht dat het liggen een te groot voordeel is voor snipers en campers?

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    @ Sloober; mocht je het liggen te veel voordeel voor sniper vinden; dat is toch het hele idee van snipen... dat je onzichtbaar bent en dodelijk kan toeslaan :+

@ Indie^ begrijp wat je bedoelt maar ik had soms ook wel eens dat ik het heerlijk vond afgezonderd van het slagveld te lopen. Bijv. op El Alamein dat was een enorme map. Eigenlijk te groot voor 16 vs 16 maar je kon er heerlijk zwerven en lekker je eigen route kiezen.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Godver deze game ziet er echt iets te sexy uit :D jammer dat we hem op de xbox spelen :D

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vrees trouwens wel een beetje voor die quick-time events. Welke lamlul heeft dat bedacht? Het knife systeem is prima BF:BC2, ik zit niet echt op een god of war sausje te wachten eerlijk gezegd.

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liggen (Prone) hoort juist bij een BF imo, bij Bad Company 2 vind ik ook dat ze al behoorlijk richting de CoD richting zijn opgegaan, langzamere battles zijn veel toffer, en ik weet zeker dat Dice de actie net zo vet kan maken.

Knife Systeem mag van mij ook compleet overboord, die 1hit 1kill slaat eigenlijk nergens op. Of je mist (timing/ lag, whatever), of je hebt iemand in 1 keer dood..., als je iemand van achter raakt is het logisch dat je 'm in 1 keer neersteekt maar van voor? Dan zou je half dmg moeten doen ofzo, of dat je idd iets kan blocken.
    Zoals het bij counterstrike is mag ik het wel :)

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    OMFG: Battlefield 3 krijgt een SP in een MP. Dat betekent dat je niet meteen in het diepe wordt gegooid. Andere shooters hebben dat wel en met deze methode moet je stapsgewijs kunnen wennen aan de MP. Beetje het idee zoals de MOBS MP uit Killzone I. Aan zo'n soort systeem moeten we denken. Bye Bye Call of Duty. \o/

10. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    :confused:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nou ik vindt dat maar k*t omdat (heb ik meestal dan) dan loop je lekker rond en je vindt eindelijk iemand en dan dat die persoon je meteen een hs schiet en dan kan je weer opnieuw gaan lopen.
    Je kan ook een voertuig pakken maar meeste mensen crossen kei hard weg zonder even te wachten tot er meer man in hun voertuig zitten. Zeer frustrerend. :+

13. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand trailer 3 al gezien zieke shit!

14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    De singleplayer kan mij sowieso roesten eerlijk gezegd. In bad company 1 vond ik het nog wel verfrissend en anders (met name door de humor) maar in bad company 2 ging het weer helemaal richting CoD met de kleine leveltjes en vele scripts die je moest volgen. Nu men in Battlefield 3 een of ander serieus militair verhaal wil gaan vertellen vrees ik helemaal het ergste. Ik kan echter niet wachten om online te gaan met deze game.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goddank is het dan nog altijd beter dan COD. :cool:

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wat heb jij tegen CoD ? :9

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben het gewoon zat. Kan mij op de een of andere manier gewoon niet meer boeien. Zowel SP als de MP, maar vooral de MP. Die van de Battlefield serie heb ik altijd leuker en beter gevonden en met Battlefield 3 ben ik van plan helemaal over te stappen.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit. Dat was echt zo hatelijk in BC2.
    Daarom vind ik grote levels leuk maar ook weer niet.

32 vs 32 is leuk op de PC. Maar de XBOX kan dit gewoon niet aan ... wat ERG jammer is.

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja want mijn pc kan never nooit Battlefield 3 aan.. Als ik eerlijk ben op dit moment helemaal niks want had Blue screen of death. Jippie

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet wel zeggen dat ik de maps en de MP van BC I wel een stuk beter vond dan die van 2. In 2 is het gewoon niet te doen met voertuigen op de meeste maps. Nauwelijks vrijheid als je het mij vraagt en Vietnam vond ik om o.a. deze reden ook tegenvallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina