Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hoewel in de game zelf alleen karakters zitten die voor komen in de eerste drie Mortal Kombat-delen, maken de ontwikkelaars voor de downloadbare uitbreidingen een uitzondering. Zo zal na de lancering Kenshi, de blinde ninja uit Mortal Kombat: Deadly Alliance, downloadbaar zijn.
    Volledig nieuw is Scarlet, die niet eerder in eerdere MK-spellen is voorgekomen. Echter, zij is gebaseerd op een fout in Mortal Kombat 2, waarbij de vrouwelijk vechtersbaas Kitana soms door een bug rode in plaats van blauwe kleding draagt. Dat meldt gamesite CVG.
    Het is nog niet bekend wanneer de karakters uitkomen. Het spel zelf ligt vanaf 21 april in de winkels.

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Wat is nu de beste manier om deze game te spelen op de bank. De TE Stick is groot en niet ideaal op je schoot, maar de SFIV pad werkt ook weer niet lekker genoeg (als ik afga hoe dat ding werkt met UMK3 )

Tips iemand? Want anders koop ik de game gewoon niet vrees ik.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    _O_

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De standaard controller.

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar koop dan wel een ps3 met Mortal Kombat :lol:

6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Analoge sticks van de 360 controller zijn prima voor deze game.

(in mijn geval ook voor SSF4 en zelfs MvC3 )

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg jij maar dat is niet waar.

Het is niet meer dan redelijk te noemen ;)

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    MvC3 was, IMO, goed te spelen met een X360 controller. Het enige wat lastig was, was een 623 input (oftewel Dragonpunch oid).

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Voor mij is het wel waar, ik kan iedere move uit iedere fighter die ik noemde doen met de analoge sticks van de 360 controller.

En MK moves zijn makkelijker dan SSF4 moves.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heerlijk om te zien dat er eindelijk weer een Mortal Kombat game goed ontvangen word. Die "gepussy-ficeerde" versie van MK vs DC Universe was drie keer niks. Er MAG en KAN geen MK game bestaan die niet grof is.

Ben altijd al fan geweest van de Ninja's Scorpion, Sub-Zero, Noob-Saibot, Ermac, Rain en Smoke. Heerlijk om te zien dat ze, na Rain, ook allemaal terug zijn.

Ziet er allemaal ook erg strak uit. Gelukkig dat Liu Kang weer leeft trouwens en dit een "alternatieve" Mortal Kombat 1 is. Was vroeger altijd als de dood als mijn pa de hoofd-explosie-ding-pang-geval uitvoerde van Raiden met de oude MK 8)

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle 100% wil geven in matches dan heb je niks aan zo een ding.
    Het is enkel maar frustrerend omdat je weet dat je het beter kan met een andere pad.

Maar goed das mijn mening maar het is ook algemeen bekend dat die controller zuigt voor Fightgames.

Fight night, Mma en soul calibeur IV kon ik er nog wel goed mee spelen maar de rest niet.

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Als je op tournament-niveau mee wilt komen met een SSF4, pas dan is een arcade stick aan te raden.

Maar goed, we verschillen gewoon van mening, geeft verder niet. :)

Zelf zou ik iig nooit een speciale controller voor MK kopen.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is het eigenlijk qua combos? Moet je echt lang focussen op een characteren? In Blazblue heb je aardig lange combos, waar je ook werkt met cancels etc. Heb je hier ook zulke lange combos of kan je al best ver komen met een paar korte combos zoals bij MvC3?

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    De fightpad bied voor mij denk prima uitkomst, heb MK altijd op de megadrive gespeeld.
    Die controllers lijken toch een beetje op elkaar.

Heb net even gekeken voor zo een controller met vernieuwde D-pad misschien bied dat uitkomst voor mensen.

15. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Zoveel posts en dan nog nog niet aan googlen denken. Maar ik zal wel even op jou vragen antwoorden.

-Combo's zijn net zo makkelijk als vroeger. De Fatality's etc zijn nu nog makkelijker uit te voeren.
    -Cancels zijn er niet
    -Hoe meer je op een character focust hoe beter je 'm natuurlijk onder de knie krijgt.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, veel meer hoef je ook niet te doen in MVC 3. Wat dat betreft is MvC3 een gemakkelijke fighter. Ik kan me echt niet voorstellen dat je op een X360 controller lekker een fighter kunt spelen.

@Boxmeer,

Ja, dan hoef je nooit meer een vraag te stellen over game, want met google kun je alles wel vinden.

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alleen MK3 gespeeld en daar herinner ik me niets van qua combos. Dus, hoe gemakkelijk is ''zoals vroeger'', als ik vr agen mag?

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    heeft niemand die nieuwe controller al met dat verbeterde d-pad?
    zoja speelt het ook echt lekkerder?

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Redelijk makkelijk. Je kunt met relatief weinig tijd snel dikke combo's met characters leren. Het is simpeler dan bij een SF IV en moeilijker dan bij een MvsC 3

Deel Deze Pagina