ben benieuwd welke Cockpitview jij gaat nemen. de normale of de helmet. Ik vind de helmet echt niet speelbaar.
Het is zo dat je nooit een realistische view kan hebben met de helmet cam en de cockpit view. Tenzij je je een triple monitor hebt. Hood cam heeft dan nog de beste FOV als je het vergelijkt met het echt en wat je daar ziet. Zoals al gezegd de helmet cam is een leuke feature maar niet realistisch. Omdat daar alles gesimuleerd word met bewegingen van het hoofd waar in het echt je het meeste in de bocht kijkt met je ogen en je hoofd veel rustiger is.
Is er ook nog een normale cockpit cam? Of zit je meteen vast dan aan de helmetcam. En die neppe dashboard blur zit er ook nog steeds in zodat je je dashboard niet kunt lezen op hogere snelheden, dom zeg.... Ze verpesten zo die mooie cockpits, super onrealistisch. Kut EA!!
Ja hoor, de gewone cockpit zit er gelukkig ook in . Op de PC was enkele uren na de release al een patch om de blur/trillingen van het stuur weg te halen
wanneer unlock je het drag racen? Volgens mij heb ik bijna alles unlocked behalve de gt1 races namelijk,,... Weet iemand een forum waar er een beetje fanatiek gepraat word over deze game?
Ik doe mijne weg: 35 euro stuur ik hem naar je toe (onlinepass is wel gebruikt) pb me maar. greetz Emile
Hoezo rare opmerking? Deze camera is juist de bullet point van Shift en één van de weinige elementen die Shift uniek maakt. Niet dat ik het er niet mee eens ben dat het lastig rijdt...
Heb de game vandaag binnen gekregen en mijn eerste indruk is niet zo top. Handeling van de auto's voelen me net iets te raar aan en te scherp. Zelf had ik de vermoede dat het besturing anders zou zijn ten opzichte van de eerste Shift. Ik heb zelf veel racers gespeeld zoals, FM/GT/PGR/GRID/DIRT en ben zeer te spreken over die spellen. Misschien is het gewoon dat ik er aan moet wennen, ik ga er wel gewoon even mee door en kijk wel waar ik uit kom. Meest waar ik nu naar uit kijk is FM4, dat lijkt me de perfecte spel voor mij.
Wat een heerlijke game, hier ga ik me wel mee vermaken! Vraagje over autolog: Kun je op de site van EA geen pc / ps3 vrienden uitnodigen om lid te worden? Of kijkt hij puur naar op welke console je gamed en wie van je vrienden daar ook NFS speelt? GAAF GAAF GAAF!
Ik heb een hekel aan de menu's van Shift, veel te druk en onoverzichtelijk en teveel animaties erin. Ook het achtergrond geluid is zwaar irritant.
Ben het spel nu 2 uurtjes aan het spelen en mijn eerste indruk is niet echt super, had misschien te hoge verwachting.. (maar dat krijg je met de hedendaagse reclames ) Punten die me tot nu toe opvielen: - Grafisch toch wel een tegenvaller, vind alles maar grauw en zeker niet strak uitzien. - Menu's werken traag, en lopen soms zelfs vast bij het bladeren door verschillende events of wagens. - Besturing is heel erg wennen, lijkt soms wel vertraagd te reageren. Achja, ben allang blij dat ik weer eens iets nieuws heb om te spelen, tot Forza 4 wachten was me toch iets TE lang.
Game vanochtend gekocht, maar na een korte speelsessie weer terug gebracht. Vind de controls nog net zo bagger als in Shift 1, speelt gewoon echt niet lekker.