1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem op supersoldier in minder dan 6 uur uitgespeeld in mijn tweede playthrough.

    Je hoeft op maar heel weinig punten te schieten.
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    zo das rap ga ik niet halen ben ik bang voor , maar maakt niet uit want geniet echt van de game . Nu ff eten en dan ga ik weer door
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    MP. Misschien krijgt de Grendel toch nog een comeback kans bij mij. Heb nu LOADOUT-PRO en dan kan je 2 primairy wapens meedragen. Kan ik de SCAR (want geen silencer) droppen en nu ee FELINE+RDS+silencer + Grendel+3xScope+(spaar voor silencer) ... gelijk ook zat ammo zo lol

    (later unlock je dan die andere SCARAB of zo waarop ook een silencer kan) Ik heb er een gloeiende hekel aan dat men mij ziet op het radar doordat ik schiet, dus dan maar een silencer dan rest alleen de killcam nog)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  4. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Kreeg vanavond een nieuwe update toen ik crysis 2 opstartte. Iemand enig idee wat de verbeterpunten zijn?
     
  5. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk online met hitmarkers ook....
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    2x achter elkaar nu dat ik achter iemand staa hem 3x in zn rug sla hij omdraait ineens uit mn beeld verdwenen is en me in 1 schot dood schiet... FUN!
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    Vooral wat kleine dingen zoals het weghalen van niet werkende features en verkeerde tekst bij challenges. Er zijn nog geen officiële notes.

    Aangezien certificatie bij MS 2-3 weken duurt is deze patch gemaakt voor de release, dus problemen die pas tevoorschijn komen na de release zullen niet zo snel gepatched worden.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  8. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Denk dat dat wel sneller kan, de certificatie van de laatste homefront update heeft ongeveer 1 week geduurt.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net trouwens de pro variant van team instant action. Geen killcam, geen radar. Melee is sterker. Lijkt me perfect voor een aantal mensen hier. :9

    Jammer dat je het zon 1.5 - 2 dagen speeltijd kost om naar 39 te levelen. =( Dat hadden ze toch anders aan moeten pakken.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom?! Het is toch juist leuk als het levelen even duurt en enige inspanning vergt?! Or is that just me?!
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    rank 39? Pfffff, man dat ga ik niet redden hoor ... ik zit na 25 uur demo en 10 uur retail al een beetje tegen de frustratiegrens aan (rank 21 of zo). En als ik de no-killcam, no-radar graag wil maar eerst nog 10-20uur normaal 'moet' ... dan is dat inderdaad niet slim aangepakt (+ dat HF mogelijk goed gepatched wordt, dus als ik dan overschakel ben je helemaal uit het C2 ritme)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gvd ! De release bij yourgamezone van de Nano Edition is weer uitgesteld (4-8 werkdagen)

    WTF is er met de Nano edition aan de hand ? Iemand een winkel waar ik hem kan kopen? Wacht nu al 1,5 week.......
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zo beginnen aan Crysis 2. Ik ben benieuwd. Ik zie het niet al te veel in filmpjes, maar gebruiken jullie veel ADS?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    ADS?
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Aiming Down Sight
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Aim down sight.

    Dus met de linkertrigger ingedrukt schieten.

    In Crysis 2 filmpjes zie je vaak maar wat sproeien. Maar ik vermoed dat dat is omdat hij dan vaak op Easy staat.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ja, natuurlijk gebruik ik dat veel 8), anders kan je toch geen klap raken.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het begin is dope. Ik heb momenteel wel een ''WTF is er aan de hand'', maar dan in een positieve zin.
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie speelt de game op een 3D tv? Dat schijnt nogal een ervaring te zijn en ben wel benieuwd naar de ervaringen.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Je kan jezelf natuurlijk ook afvragen, wie het in dit geval niet slim heeft aangepakt ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina