[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah zoiets dacht ik al. :p Maar waar slaat dat... ooh wacht nu zie ik het, het is een hoodie. Ik dacht dat het zoiets als roodkapje was alleen dan paars. 8)

    Maarja Hennie is idd wel een hippe vogel.
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Valt wel mee op zich. Ze hebben uiteindelijk vaak wel mijn voorkeur ja, maar wat ik kijk is wel redelijk verschillend, qua afkomst van films. Afgelopen maand bijv. twee Scandinavische films, een Griekse, een Franse en drie Amerikaanse.
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt het stomste wat ze kunnen doen. Batman is nu denk ik juist zo'n succes omdat het een volwassen film is met een nog enigzins plausibel plot. Dat gaat natuurlijk niet lukken met personages als Wonder Woman en Superman. DC moet eens niet kijke naar Marvel en gewoon z'n eigen koers varen. Volgens mij gaat dat ze ook best goed af tot nu toe.

    Ik vind het hele Marvel universum al uit de hand lopen met figuren als Thor. Dat hele Avengers gebeuren kan me weinig schelen, maar heeft tenminste nog wel wat aardige personages. The Justice League heeft toch niet echt stoere personages. Ik zie Wonder Woman nog niet echt een succes worden eigenlijk.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Green Lantern ook echt stom trouwens... Thor vind ik nog wel aardig, maar dat komt omdat ik de Noorse mythologie gewoon tof vind.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Date Night

    Bout film. Heb hem na 2/3de maar uit gezet want dit was echt drie keer niks. Carrell kan briljant zijn (denk The Office en Anchorman), maar dit was standaardwerk met een irritante Tina Fey die ik sowieso niet kan hebben en een verhaal dat slaat als een lul op een trommel.

    4/10
     
  6. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Justice League wel nog tof.
    Green Lantern, The Flash, The Hawk, Superman, Aquaman e.d. Ook al gelijken ze allemaal beetje op elkaar (': 1 pot nat zeggen we daar tegen :+
    Maar kan ze wel nog appreciëren, al blijft Batman blijft de baas der bazen :cool:
    & ik kijk wel nog uit naar Justice film :thumbs:
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net The Rookie (1990) gezien. Ge-wel-dig! :D Echt een fucking vétte film. :9 Met Charlie Sheen én Clint Eastwood kan het ook gewoon niet misgaan! Heb echt hardop gelachen, meerdere malen. :+ Gewoon omdat ie zo awesome is.

    Alleen het acteerwerk van de chief van de politie was echt verbázend slecht. :+ Gelukkig was het ook niet zo'n grote rol. :p
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rutger Hauer. :D
    "On demand everywhere 1st of April"
    Hmm het is dus wel een echte film. Won in 2007 de Grindhouse trailer contest een daarna hebben ze toch maar een film van gemaakt.
    Hoop dat het zo is, anders goede grap. ;)

     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [yt]uWl7AbvY1h8[/yt]

    :D
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Scott Pilgrim vs. the world
    Ik ben ook een nerd! :D
    8,5!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb alleen de 1e strip tot nu toe, damn wat zijn die dingen duur...13 pleuro's voor zo'n pocketdingetje.....
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    500 Days of Summer

    Nadat ik de naam van deze film in deze thread een aantal keer voorbij heb zien komen ben ik hem maar eens gaan kijken. Zonder hoge verwachting uiteraard. Ik vond het een erg vermakelijke film, gelukkig niet te cheesy. De tijdslijn maakt het interessant en het camera/montage werk is vaak verassend! Aanrader als je als man toch eens met je feminine side in aanraking wilt komen hehe

    8/10
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    My sassy girl (aziatische versie!) is een leuke film als je weer zoiets zoekt :)
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    WTF Alle mods dezelfde avatar?
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vond het niet echt overtuigend eigenlijk.
    Die trailer is toch gewoon exact deel één maar dan in een andere stad..
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Jack Falls
    Dacht bij het zien van de eerste beelden dat het misschien zoiets als Sin City zou zijn. Film heeft zelfde soort grafische afwerking, zwart wit met af en toe wat rood en in deze film blauw. Helaas blijft de overeenkomst daarbij want de film is echt schijt. Verhaal is saai en simpel. Acteerwerk is niet om naar huis te schrijven. Een film die je beter kan overslaan.
    4/10




    [​IMG]


    Tangled
    Erg goede/leuke film. Hij wordt af en toe wel een beetje te zoet en wordt spontaan in zingen uitgebroken, maar niet te erg als je daar niet van houd. Verhaal is best leuk en de karakters zijn best goed en die kameleon is gewoon te funny door zn subtiliteit. Niks te overdreven. Zeker een dikke aanrader.
    8/10



    [​IMG]


    Season of the Witch
    Dikke k*t film. Had er meer van verwacht, maar de film was echt schijt. Als ik deze film is de bios had gezien had ik mn geld terug gevraagd. Verhaal is kut, uitwerking is kut, cgi is kut (die duivel... kom op jongens, we zitten niet meer in 1995). Don't waste your time met deze drol van een film.
    2/10
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe wilde eerst Jack Falls ook gaan kijken. Maar dacht check de trailer eerst even. Gelukkig had ik dat gedaan. Zag er bout uit. :D
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik vind Nicolas Cage nog steeds een mietje, hij heeft gewoon die uitstraling :+
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Irréversible

    Wat een brute, nare, zware film is dit zeg. Ik keek samen met een maatje en dit is een van de eerste keren dat we beide na 15 minuten al zoiets hadden van: 'moeten we nog verder kijken?'. Niet per se omdat de film slecht zou zijn, integendeel zelfs, maar eerder door de zwarte, grimmige sfeer en de chaos die er in het begin van de film heerst. Naar het einde [SPOILER1](het begin van het verhaal)[/SPOILER1] toe wordt de film steeds luchtiger. Het nare aan de hele film is dat alles supperrealistisch in beeld wordt gebracht. De beruchte verkrachtingsscene, de beginscene in de gaybar...pfoee...Gelukkig zitten er ook nog een aantal grappige momenten in de film.

    Hate it or love it. Uiteindelijk heb ik me prima vermaakt met deze film.

    The Fall

    Als je Pan's Labyrinth hebt gezien en kon waarderen, mag je je best aan deze film wagen. Film gaat over het ontstaan van een vriendschap tussen een meisje (Catinca Untaru) met een gebroken arm en een jongeman (Lee Pace), die na een mislukte stunt (hij is film-stuntman) verlamd aan zijn benen is. Pace vertelt een verhaal aan Untaru en dat verhaal zie je gebeuren. Twee dimensies dus: de eerste speelt zich af in het 'ziekenhuis', de tweede dimensie is een fantasieverhaal. Deze twee dimensies raken echter steeds meer met elkaar vervlochten.
    Resultaat: een erg leuke en vermakelijke film met behoorlijk wat cinematografische hoogtepunten. Lekker dromerig, beetje tragisch, behoorlijk stijlvol. De fantasiewereld is heel kleurrijk, wat waarschijnlijk bij een hd-versie van deze film nog beter tot zijn recht komt. En dan nog Catinca Untaru, die echt een supergoede rol neer zet...wat een schatje is dat zeg. Goede film!
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Irreversible staat in mijn top 10 beste films ! ik vond hem zelf wel meevallen qua zwaarte }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina