Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik denk dat je MvC3 nu onderschat, die latere missions zijn amper te doen.

Van wat ik nu van MK heb gezien zal dit de 'makkelijkste' fighter worden denk ik, vergelijkbaar met een Tekken ofzo.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Bedoel je de excecutie van de combo's want als je de standaard combo gebruikt: L,M,H,S-> Air -> M,M,H,S. Dat is hetzelfde als zeggen dat een game die bv een combo heeft waar je 3x A bashed(bijna elke vechter) een indicatie is van hoe moeilijk de rest van de combo's zijn. Ik kan in MK ook met Sub-zero 3x Y drukken en een leuke combo eruit gooien, betekend niet dat ik "eigenlijk niet veel meer hoef te doen". Vond dat een beetje kortzichtig imo.

@Servantes Haal liever een SF4 pad dan die nieuwe xbox controller met "verbeterde" Dpad

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik bedoel niet de executie van de combo's alleen. Ik persoonlijk vind MvC3 een fighter die gemakkelijk te besturen is. De combo's zijn vrij simpel te doen, ik zeg niet dat iedere gek met buttonbashen het makkelijk kan uitvoeren. Maar als je er maar een beetje tijd in steekt dan kun je heel snel een redelijk niveau halen als het puur gaat om het uitvoeren van combo's. Er zijn niet veel fighters nu waar het uitvoeren van combo's zo gemakkelijk aan te leren zijn.

Waarmee ik dus niet wil zeggen dat het een game is zonder diepgang, want dat vind ik dus niet. Het is ook niet zo dat je het spel goed kan spelen omdat je de combo's kan uitvoeren. Het is mijn favo fighter van de laatste tijd.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heb je alle missions uitgespeeld ?

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :D Ik wist dat die vraag zou komen. Nee, niet allemaal, maar wel heel wat. En sommigen waren inderdaad vrij lastig hoor, daar niet van. Ik heb er wel wat tijd in moeten steken, en het is niet voor niets mijn favo fighter van de laatste tijd.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, voordat we het weer lekker over MK moeten gaan hebben, is dat ik persoonlijk MvC3 niet moeilijk vind. Ik heb genoeg games gespeeld waar ik bezig was bepaalde characters geheel te masteren waarbij ik echt extreem gefrustreerd raakte. Dat had ik bijna niet bij MvC 3, als anderen dat wel hadden, dat kan natuurlijk. Ik had er geen last van.

6. rickymadness

rickymadness Guest

leuk spel maar niks voor mij ;) tekken 6

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Leuke post, maar niet echt iets voor dit topic ;)

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou al iets bekend over die verrekte demo?

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wow net de demo gespeeld op de ps3 en moet zeggen dat het erg lekker speelt. Een echte must buy voor mij :D Weet alleen niet of dit fijn gaat spelen met stick. alle combo's kwamen er met ps3 pad in ieder geval vloeiend uit.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Wedden! echt een lijpe game met x-ray moves etc.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik ben er bang voor, want gaat weer veel tijd kosten,... hahaha

Even off-topic aan jou.... zag je avatar en moest weer denken aan dit spel, maar ging even google'n en dit was niet degene die ik mijn hoofd had.. Jij weet waarschijnlijk wel welke ik bedoel

Plat spel van bovenaf gezien. Vliegtuigje vliegt over een gebied heen van boven naar de onderkant van je scherm waar je gedropt word. Je moet dan je weg naar boven vinden. Dit in de jungle of sneeuw. Met van die bunkers waar dan mannetjes zitten. Enig idee welk spel dit was.... kan er niet opkomen en wil het nu graag weten. Spel is nog ouder dan operation wolf...

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Lijkt er wel op.... vervelend is dat als je er niet op kunt komen. Zie nog zo het prikkeldraad voor me en van die bunkers met riet (vietnam-achtig). Groot speelveld wat je dan eerst zag omdat je gedropt werd.

Iig bedankt voor je tijd, zal zelf weer eens even flink gaan zoeken.

14. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Weet geen naam, maar was dit spel niet met een helikoptertje?

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Nope, je moest sluipen langs de vijand heen.... zo stom, hoor het muziekje en zie het helemaal voor me.... |:-

Ook bedankt voor het meedenken, maar we moeten het maar weer over MK hebben. :b:

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Metal Gear op de NES?

[yt]9-X7Yi7RIxE[/yt]

Of bedoel je
    Cannon Fodder?

[yt]-fSnXOT51T4[/yt]

Of Total carnage?
    [yt]dOGTinD-1jU[/yt]