[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    [spoiler1]heb je Logan in je party? dan kan je nog een achievo halen[/spoiler1]

2. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Nee, ik had Alistair de eer gegeven om Loghain's kop eraf te hakkenO-)[/SPOILER1]

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Awakenings is toch wel een heel stuk langer dan die andere DLC. Voor de prijs dat deze online staat is hij zijn geld meer waard dan de rest. De rest geeft opzich wel een goede inkijk in verschillende verhalen, maar het kon mij allemaal veel minder boeien dan Awakenings. Verder wel een DLC die ik qua grootte en inhoud zeker wil vergelijken met Oblivion's The Shivering Isles.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, ik heb de Ultimate versie (22 euro bij Zavvi), dus dat is zowieso een superkoopje!:b:

Ook de reden dat ik DA2 voorlopig niet koop; als daar net zoveel DLC voor uit gaat komen, wacht ik liever op een DA2 Ultimate Edition.:)

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    daarom was awakenings ook op disc uitgekomen eerst..

6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de prijs is wel een behoorlijk groot verschil.

Had 3 DLC's gedownload van DA:eek: incl Awakenings. Vond er geen 1 echt boeiend eigenlijk. Na Fallout ben ik een beetje verpest geraakt. Point Lookout en The Pitt, dat is pas echte DLC. Kunnen ze wat van leren bij Bioware.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb je wel een goed punt... de Fallout 3 DLC laat die van Origins ver achter zich. Hoe het boeit, wat het toevoegt, hoe lang je er plezier aan kan beleven!

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeg je dat ook van Mothership Zeta? :+

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu lekker bezig met Awakenings. Maar damn wat heb ik een sterke party! Allemaal nu level 24 en Velenna die Elven Mage heb ik erbij. Een uur in het tactics screen gezeten en nu kan ik elk gevecht met 5 vingers in me neus halen op Normal. Zelfs net een eindbaas gevecht gehad met 2 draken. Dat was ook een eitje. Misschien eens op Hard zetten?O-)

Nu een vraag: Ik heb vandaag Blood Dragon Armour gedownload op Origins. En daar ook gelijk gekocht en aangedaan. Nu snap ik niet hoe ik hem in Awakenings kan krijgen. Iemand enig idee? Want die armor is wel heel vet, al heb ik nu wel perfect armor met me dwarf...

En nog iets: Ik heb Anders een 'kat' cadeau gegeven, die die Ser-Pounce-A-Lot noemt. He! Dat had ik in DA2 ook gezien, want daar had ie het heel vaak over\o/ Prachtig hoe dat allemaal samen komt.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat betreft die armor. Ik had mijn armor uit DA O nog gewoon aan, maar dat is omdat ik een save importeerde. Misschien heb jij dat niet gedaan?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net de Witherfang quest afgerond. Echt briljant bedacht weer. Heb er ook lang over moeten nadenken(aangezien ik zelf ook Dalish ben) maar heb uiteindelijk denk ik de juiste keuze gemaakt.

Nu nog de Dwarves en ik heb iedereen binnen. Maar eerst maar eens die DLC doen waarbij je teruggaat naar Ostagar, lijkt me vet.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die is ook heel vet voor een korte DLC. ;)

13. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me save geimporteerd, maar daarna pas die code geactiveerd. Shit, dat betekent dus dat ik doomed ben. Dan moet ik dus wachten tot ik een nieuwe Origins save aanmaak, wat ik ook zeker ga doen. Maar eerst Awakenings uitspelen, daarna DA2 op Hard verder spelen, dan pas weer Origins. \o/

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Your Welcome!!! :thumbs:

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft iedereen wel ook shale's side missie gedaan en met hem door de deep roads geweest, vond dat toch wel de meest toffe side missie van allen. Gebruikte hem nooit dus verbaasde me dat er nog zoveel was.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je moet ervoor zorgen dat je de armor in je INVENTORY hebt. Je hoeft hem niet aan te hebben, maar je moet het wel bij je hebben; ik had de mijne helaas achtergelaten op Warden's Keep...vergeten eruit te halen.|:-

17. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op Origins had ik hem ook in me inventory, maar dat was NADAT ik al met Awakening was begonnen, dus het kan niet meer?
    Heb btw ook de complete set van The Sentinel armor, en die is fantastisch:thumbs:

Ben nu aan het spelen op Nightmare, en dan wordt het eindelijk uitdagend, want met mijn ongelooflijk sterke mages en Justice de spirit warrior is het te makkelijk. Ik hoef zelf helemaal niks meer te doen.
    Ik sta nu voor een open ruimte, en ik weet zeker dat er zo'n grote doorzichtige bliksem dragon komt:+ Want ik had die quest dat je die dragon bone's moet verzamelen. (Awakening) Ik bereid me voor op een tof gevecht op nightmare:D

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb Awakenings gister uitgespeelt met de [SPOILER1]Keep te redden.[/SPOILER1]Vanavond nog een keertje uitspelen[SPOILER1] door Amaranthine te redden.:+[/SPOILER1]

Ik maak altijd een extra save aan, omdat ik altijd wil weten hoe het einde is als ik de andere keus maak. Welke mij het beste bevalt, gebruik ik als save voor DA2....

Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiltertje is hier wel op z'n plaats...
    Want zoals je kunt zien ben ik zelf ook met Awakening bezig.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Niet om het één of ander maar volgens mij draagt het blood dragon armor hoe dan ook niet over. Is geen mogelijkheid toe.

Enige wat overdraagt zijn de gevonden wapens uit return to ostagar (duncan's shit etc) en de beloning die je krijgt uit Witch Hunt (vestment of nog iets), Golems of amgramak (amulet, ring en super dure wapen dat je voor 300 gold verkoopt), Lelaina song (batteldress of provacateur) en blightblood uit darkspawn chronicles.

De ringen etc uit Shale's DLC komen niet over. De wapens uit de keep DLC ook niet. Blood dragon armor ook niet. Je kan het beste kijken bij je DLC downlloads in de game. Daar staat wat je heb vrijgespeeld voor awakenings (staat er bijvoorbeeld beloning witch hunt voor origins en daaronder zelfde voor awakenings) blood dragon armor gaat dus niet mee.

Ben zelf weer opnieuw begonnen met de game (super rogue als altijd) om maar één keer een super download te maken voor deel 2. Maar wat is de juiste volgorde van spelen nou precies (ivm storyline en saves laden) Origins, golems, Witch Hunt en Awakenings of komen de middelste twee na awakenings.

Laatst bewerkt: 1 apr 2011

Deel Deze Pagina