Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als het op alle PC's is ligt het aan je provider/modem/router.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fixed! Alle kabel eruit gehaald, andere kabels beneden recht getrokken en de router wat verplaatst en het werkt weer prima.

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Crosspost.

4. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag het hier maar even; sinds vandaag heb ik een draadloze koptelefoon voor op mijn kamer een Sennheiser HDR 115, ik snap er alleen geen hol van hoe je dan muziek van je tv of computer kan ontvangen. Iemand die dit weet?

Alvast dank

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Alleen als je meerdere geluidskaarten hebt.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik kan anders gewoon mijn headset (front), z5500(spdif) en 2.1 setje (achter) geluid van verschillende programma's/games af laten spelen. Hoewel ik eigenlijk niet meer zeker weet of dit ook tegelijk kan :+. Volgens mij kan ik alleen de combinatie Front+Rear gebruiken.

Hoe? Met 'Realtek HD Audio' en natuurlijk de output instellen in het programma en dan de front + rear gelijk af laten spelen (vinkje zetten).

Maar als Remcom00 zijn headset op de front en zijn speakers op de rear audio heeft aangesloten, zou het mogelijk moeten zijn. Als het goed is staat er in de software van je geluidskaart (of onboard chip) ook wel ergens iets over front/rear en simultaan afspelen.
    Natuurlijk moet je ook in het programma aangeven welke uitvoer het moet gebruiken.

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Sommige realtek kaartjes kunnen het ook. Mijn front audio kan ik als aparte uitgang instellen.

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Heb t al gevonden, kan gewoon in de programma´s zelf.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Edit: Laat maar.

10. MaasMaas

MaasMaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn nieuwe voeding ingebouwd, ik denk dat ik alle snoertjes op de goede plek heb gedaan, maar mijn PC gaat gewoon niet aan. Als ik op het aan knopje druk, dan gaan de ventilatoren 1 rondje drijen en daarna doet ie niks meer. Is er misschien een hele uitgebreide tutorial voor hOe je een voeding moet inbouwen? Want volgens mij heb ik niet alles goed aangesloten

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Oke, ik heb een harde schijf van 1tb, hiervan is 1 gedeelte 980GB voor opslag en 20GB is recovery op de D schijf.
    Maar hoe kan ik nu die 980GB opdelen in nog 2 schijven? Dus een Q en Y schijf ofzo?
    Er staan al bestanden op, is dit mogelijk?

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Windows schijfbeheer/disk manager/partition manager (of hoe dat ook maar heet :+).

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ja. Wel uitkijken dat je hem niet formateerd ;)

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Nu we het toch over partities hebben, kan ik mijn C (systeem) en D (data) schijf samenvoegen tot één schijf, zonder er één te hoeven formatteren? Het is soms namelijk best irritant dat ik mijn muziek en films op mijn D schijf moet zetten wegens ruimtegebrek op C, waar de Mijn Documenten map opstaat.:+

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn EEE pc met Windows XP verbreekt regelmatig de verbinding met mijn draadloos netwerk... Hij maakt daarna vaak binnen een paar seconden wel weer opnieuw verbinding, maar het streamen van media lukt op deze manier niet meer... Ik heb voor zover ik weet alle drivers enzo goed geïnstalleerd... Weet iemand wat ik eventueel ng kan proberen?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nog beter is om je C schijf te verkleinen en je D schijf te vergroten.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    En dan op de c schijf drukken? en daar dat uit selecteren?

18. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Hallo ik wil graag mijn laptop schoonmaken van binnen en van buiten. Me scherm zit onder het stof en is niet meer scherp. En ook mijn toetsen zien er niet meer netjes uit. Zo zitten er op de toetsen stof en er is wel cola over mijn toetsenbord heen gegaan. Iemand speciale schoonmaakjes voor dit probleem?

Ook wil ik mijn laptop helemaal resetten. Ik wil echter wel dat vista op de laptop blijft staan. Enig idee of ik dit zelf kan doen of moet ik naar een computerwinkel?

Alvast bedankt.

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Moet ik hem zo partitioneren?

Topicstatus: