[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ehm hoe gaat dat in z'n werking, het stimuleren van Shiny's verkrijgen?
    Ik ben in al mijn spellen voor zover ik het door heb gehad 1 shiny gevangen, een ponyta met blauwe vlammen in Pokemon Emerald.. een vriend van me kwam een shiny Deerling tegen.

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb geen idee hoe je dit kan stimuleren... MAAR, ik was vandaag wat snivy en tepig aant breeden en opeens kwam er een shiny tepig uit! How cool! (H).

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kun je niet stimuleren, volgens mij. Als je ei bijna uitkomt moet je gewoon het gewoon zo vaak uit laten komen (dmv resetten van de game) totdat je een Shiny hebt. Kan wel lang duren

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die Shiny Pokemon ook gewoon in het wil tegenkomen? Hoe herken je ze dan precies?

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jazeker, moet je wel veel geluk voor hebben. Als je een Shiny tegenkomt, komt er een gloed van ze af aan het begin van de battle. Ook hebben ze een andere kleur dan normaal. Als je ze vangt, zie je dat er een sterretje bij hun naam staat.
    Voorbeeldje:

Aan het begin van de battle zie je dat er sterretje van Victini afkomen. Daar zie je onder andere aan of de Pokémon shiny is of niet:)

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kwam Reshiran tegen (in het verhaal dus), en ving hem zonder dat hij een status probleem had na mijn 2de bal, eerste een timer bal waar hij gelijk uitsprong en toen bleef hij in de ultra bal zitten, is dit enorm veel geluk of heeft hij niet zo'n hoge catchrate?

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Geen geluk jammer genoeg. Deze legendary Pokémon (net als Zekrom) heeft een erg hoge catch rate, omdat je hem moet vangen (dacht ik) om verder te gaan 8)

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    N is wel echt te makkelijk.. heb hem gebeat met deze party:

Archeops lvl 51
    Samurott lvl 51
    Simisear lvl 50
    Reshiram lvl 50
    Krookodile lvl 53
    Mienshao lvl 51

Had het met Krookodile en Archeops alleen ook wel gered..

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heb zelf Pokémon White en heb mijn Zekrom voor een Reshiram geruild. Nu ruil ik deze met een vriend en begin ik weer overnieuw. Dan ik ik al een legendary en gelijk alle starters:)

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Heel erg droog dat moment met die agent en de super rod:+

Is het normaal dat recht van Nimbasa City de pokémon van trainers allemaal lvl 60+ zijn? Of moet ik hier niet zijn..?

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een flinke jump in levels idd postgame. Dat hoort gewoon zo, kan je tenminste een beetje normaal trainen voor de rematch in de pokemon league.

12. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik gooi gelijk aan het begin van de battle een quick ball op reshiram en hij zit xD

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag een beetje aan het EV-trainen, kom ik ineens deze badboy tegen:

M'n eerste shiny! Jammer van z'n Adamant nature, tho :mad:

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wat maakt 't in godsnaam uit wat voor een nature een pokemon heeft? 8)
    Het betreft toch alleen wat EVs of niet?

15. Seh

Seh Guest

`
    Je moet saven vóór dat je het ei ophaalt, als je het ei hebt is het al vast gesteld welke pokémon het is, welke nature etc.:)

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja je kan het stimuleren door middel van twee verschillende talige pokemon met elkaar te breeden.
    Voorbeeld:
    Engelse met Japanse
    Spaanse met Japanse
    Spaanse met Duitse
    Helaas is het moeilijk te zien met sommige pokemon uit welke taal die komt maar Japanse zijn meestal wel duidelijk met de OT of naam in kanji geschreven.

Helaas is die Victini nep want event pokemon hebben een anti shiny check. :mad:
    Shinies die niet beschikbaar zijn: Resihram, Zekrom, Victini, Event Zorua, Event Zorark

Zorua en Zorark kunnen wel shinen door te breeden.

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even gespeeld en het is winter! ;)
    Het ziet er echt leuk uit, met sneeuw/hagel en dat bruine gras. (of zat dat in de vorige Pokemon ook?) Zijn sommige Pokemon ook alleen in bepaalde seizoenen te vangen, want ik kwam net in het gras waar ik de laatste tijd in de 'herfst' aan het trainen was opeens 2x een Cubchoo tegen.

18. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, kunnen jullie dit verifiëren?

http://uk.ign.com/cheats/games/pokemon-white-nintendo-ds-69347

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nature bepaalt in welke stat je Pokémon +10% krijgt en in welke hij -10% krijgt. Adamant betekent +attack - sp. attack, dus heel nadelig voor Chandelure.

20. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Sommige Pokemon komen inderdaad vaker voor in bepaalde seizoenen!:)

EDIT: Heeft er iemand een Vullaby voor mij? Ik ben die nooit tegengekomen bij andere trainers (zn evo ook niet) dus die kan ik niet opzoeken in het GTS systeem... :mad:

Laatst bewerkt: 6 apr 2011

Deel Deze Pagina