[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alles komt voor Awakenings. Heb het gelezen op de Ultimate Edition die ik in huis heb. ;) Om die reden bewaar ik het ook voor het laatst.

Ik had wel een handigheidje om de verleiding te weerstaan. Gewoon van klein naar groot gaan als het om de MB's gaat van de DLC. Werkt voor mij makkelijk en zo kon ik van Awakenings afblijven. ;)

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Waar staat dat dan? Want dat klopt niet (ik heb de Ultimate ook).

-Leliana's Song
    -DA: Origins (met daartussen dus Warden's Keep, Return to Ostagar en Stone Prisoner)
    -Awakening
    -Golums of Amgarrak
    -Witch hunt

Dat is de juiste chronologische volgorde.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zweer het je dat het op mijn box staat. Typfout, heeft mijn broertje ook al eens gehad met een andere game.

Anyway: Zou hem wel als laatste spelen, want bij Awakenings kun je tot level 30. ;)

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga na Awakenings ook Witch Hunt doen. Maar nu bedacht ik me: Als ik Awakenings uitgespeeld heb, dan ben ik boven level 30 etc. Als ik dan Witch Hunt ga doen, ben ik dan nog steeds op die character save? Of ga ik dan verder met mijn laatste Origins save? Dus kan ik dan mijn Awakenings character save overplaatsen naar Origins? Ben zwaar benieuwd!

Gister ook de Queen of the Blackmarsh op Nightmare gehaald. 2 keer opnieuw gedaan, maar uiteindelijk had ik haar te pakken:thumbs:

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben nu bij de eindbaas van de Golums of Amgarrak; die is zwaar k u t op Hard, dus misschien zit daar je uitdaging.:+

(ik heb er de grootste moeite mee in ieder geval!)|:-

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    harveste op hard zwaar kut maar te doen. word de golem enga bij de switch staan. zorg dat char eigen potions gebruiken onder 50% health en druk op de switch met de golems zodra je kan!

7. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook bij Awakening de die eindbaas van Last of the Legion gedaan. [SPOILER1]Inferno Golem en The Lost[/SPOILER1]. En het voelde alsof ik op Normal speelde. Terwijl ie duidelijk op Nightmare staat! Ben ik nou zo goed? Of klopt er iets niet? Want ik had alleen uitdaging bij die Blauwe Dragon en die Pride Demon.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het voelt niet als een uitdaging. Ik vond hem ook echt te makkelijk gezien de grootte van die boss en die andere ernaast. Natuurlijk heb ik er geen problemen mee, maar kan me je frustraties wel een beetje voorstellen.

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor deze MOET je gewoon de Legionaire als richting hebben (te krijgen in Awakening), anders lukt het echt niet met een rogue!

Heb veel geprobeert (ik had Legionairre niet) maar niets lukte (ook als golem bij de switch staan...gaat maar het eerste deel goed)....gelukkig had ik nog een save van Awakening net voor de laatste battle, dus ik ben terug gegaan om legionaire te leren/worden.

En ja hoor, meteen de eerste keer gelukt!\o/

Nu Witch hunt!:9

10. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    De volgorde: Origins; Awakening; Witch Hunt.
    Vandaag Awakening op Nightmare uitgespeeld. Lekker eindbaas gevecht, lekker uitdagend.
    Ik heb net Witch Hunt gedownload, dus vanavond maar even mee beginnen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die is heel erg gaaf kan ik je vertellen. Beetje kort maar krachtig gevoel. ;)

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    De trailer zag er ook al veelbelovend uit:thumbs:
    En wat zal ik na Witch Hunt doen? Amgarrak?

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitgespeelt! Alle achievements, dus 1750/1750!

Man, wat een groots spel is dit zeg! Niet alleen qua DLC, maar de hele wereld is zo mooi groots opgezet.:thumbs:

Bioware rules! _O_

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    die traveller achiev was wel echt kut of neit

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee...eigenlijk helemaal niet.:+
    Ik vind het heerlijk om dit soort games helemaal uit te pluizen, dus deze kwam vanzelf.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je beter eerst Golems doen. Ik vond die toch echt de minste van het stel. Die ene missie The Stone Prisoner was zelfs nog beter imo.

17. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Golems? Je bedoelt Stone Prisoner? Want die heb ik al, kreeg een code bij me game. En bij Amgarrak staat: Warning, this is an extremely challenging quest.
    En I like that!\o/ En MADT zei dat ie op Hard moeite had. Dus daar zit ik wel op te wachten.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Alleen bij de eindbaas, die is op Hard echt pittig...tenzij je de juiste powers unlocked hebt, dan is het een makkie...(maar dat had ik in eerste intantie dus niet, en dat maakte hem moeilijk).

19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat is ie pittig op Nightmare:+ Had hem bijjjjnnaaa dood, maar toen ging in een klap alles fout. Vanavond nog maar een paar keer proberen.

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, net even in de Tower of Ishal (bij Ostagar) ff een stukje op Nightmare geprobeerd en dat ging eigenlijk best goed :eek: (niet de eindbaas, tho :+)
    Ben nu in Lothering en heb nu een party van Leliana, Morrigan, Alistair en ik.. gaat stuk beter dan vorige keren :)

Alleen een vraagje: Moet ik iemand wegdoen en Sten daarvoor in de plaats zetten? (of hond, btw)
    Ik ben zelf een Dual-Weapon rogue. :)

Deel Deze Pagina