Ik wil me bij deze ook wel aanmelden ik speel echter meer modern warfare 1 + 2 dan black ops, maar goed.. wie weet is black ops een stuk aantrekkelijker met een serieus team. gamertag: Kelders0
Bij deze wil ik me ook aanmelden. Ik ben de ene dag meer online dan de andere maar dat zullen andere mensen hier ook wel hebben Gamertag: KampfNoedel
leuk idee lircky voeg me maar toe! 27 jaar, ouder van 2,5 jarig zoontje de tweede komt in july september 210 getrouwd (ouwe zak he!!)
ff leuk voor tussen door... was het laatst even bezig en we hadden een vervelende camper bij ons in zitten. Maar zo pak je die mensen aan http://www.youtube.com/watch?v=fKCrFFB762Q
Fijne post! Fijn dit, ik was al een tijdje op zoek. (niet heel grondig blijkt nu... ) Mijn headset is er bijna en ik word een beetje moe van de piepende pubers in team objective games. Ik ga ongevraagd wat posters van de laatste paar pagina's toevoegen en ik nodig jullie van harte uit om mij toe te voegen: Starlitkiller J Ik ben 35, speel vrij regelmatig, ben niet superslecht maar ik leg het toch net iets te vaak af tegen de rondvliegende cracks... Ik speel pas sinds kort online op de multiplayer...
hey peeps, check deze http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79244 draad en in navolging van die draad, deze site www.oldskoolnl.nl wellicht dat het wat voor jullie is... In iedergeval voldoende ouwe knakkers\o/
Ik zie dat er al heel wat mensen hebben gereageerd. Maar je kan mij ook wel toevoegen. Ik ben 29 jaar en 95% van mijn vriendenlijst bestaat uit keuters van ruim onder de twintig. Gamertag: altijdleuk
voeg mij maar toe tracks789 ben 23 word soms moe van die kleine kinderen met die piepstemmen die steeds maar zitten te schreeuwen
Hey hallo iedereen! Ben sinds gister overgestapt van de ps3 naar de 360, ben zeer benieuwd naar de xbox community @ Black Ops. (op de ps3 had ik een prestige 15 account, ben redelijk ervaren.) Hoop dat jullie me toe willen voegen. gamertag is: di Virtue ps. ben 25 jaar.
hallo dames ik ben 20 jaar oud enne ben wel geintresseerd om nubs te gaan pwnen of die nubs pwnen mij kan ook nog natuurlijk. ik ben niet super goed ofzo maar heb wel zien om gewoon eens te gamen en te ouwehoere over van alles gamertag: rickymadness2 -> misschien mij alleens tegengekomen in MW2
Ik heb je ook toegevoegd als je het goed vind ben ook een regelmatige black ops speler gaat moeilijk als je met diensten werkt... (Gamerstag: Gumke)