[FIFA 11] NL Ohrson

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Te veel mensen op de zelfde plekken geeft problemen, als iemand nooit online is en 1x wel en hij gaat dan gelijk in de spits staan vervolgens komt er een actieve speler die normaal in de spits staat, wat dan?

En volgens mij is dit niet de enigste reden.

2. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan, maar voegt toch niks toe als hij niet speelt. Daarnaast vond ik hem best wel ego..

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Best well bullshit, ik was er eerst gewoon altijd en was er ook eerder dan jou en omdat ik nu wat minder kan word ik er meteen uitgegooid? Trouwens dat ik liever FUT speel is ook bullshit ok afentoe ging ik FUT doen, maar ik kwam soms ook wel en ook vet vaak als er clubs werden gedaan werd ik ook nooit geinvite soms wel door Joris en Pkager en toen kwam ik ook gewoon. BTW en ook erg anders kan staan? Ik kon ook gewoon any en ik heb me vaak genoeg aangeboden om een x als RB of CB te spelen zodat iemand anders ST kon maar toen kreeg ik altijd te horen van nee jij moet spits blijven..

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  4. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Nooit online is? Ik was altijd de vaste spits was er eigenlijk altijd en nu wat minder en nu ben ik opeens de gene die maar soms online is terwijl ik gewoon andere dingen ook moet doen nu..

5. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha sorrry hoor, maar jij vind mij ego?? Ik maakte misschien wel wat acties, maar als er iemand ego is ben jij het wel. Ook als jij any was altijd naar je eigen pro zoeken.. Ik heb niks tegen je ofzo, maarja dit vind ik wel zwak hoor, konden op zijn minst ook een bericht sturen van meer online proberen te komen of je gaat eruit en nu gewoon meteen eruit zonder wat te zeggen echt zwak hoor.

6. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik vind het ook zwak. Ik hoop dat je gewoon weer erbij kunt en dat je wat meer online komt voor clubs, want je bent gewoon een goede speler ;).

7. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toen jij nog mee deed wel ja. Kreeg toch geen bal van jou. Alleen maar acties en dan zeure dat je wordt getackled door een computer any die je amper met trucjes voorbij komt, terwijl je gewoon de bal had af kunnen geven.. Maar het lijkt me erg sterk, omdat ik toch amper scoorde als jij in de spits stond. Overigens genoeg geinvite in het begin en daarna idd niet meer, maar kan zelf toch ook inviten of joinen, dus dat is echt een lame excuus. Net zoals zeggen dat wij een berichtje moeten sturen dat je meer online moet komen, kan je zelf ook zeggen dat je een periode wat minder mee kon doen. Ik heb wel gezegd dat je er van mij in principe uit mocht, maar heb je er niet zelf uitgegooit.

Ik heb verder niks tegen jou, op je ego na natuurlijk, wat keer op keer werd bevestigt in de party. Maar weet wel dat meerdere mensen mijn mening delen wat ego betreft. En ja ik kan er zelf ook wat van, maar de laatste tijd iig niet meer.

Aangezien er aan beide kanten beter gecommuniceerd had kunnen worden mag je wat mij betreft mag je best terug in de club, mits je anders gaat spelen.

8. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een bullshit gast dat je geen bal van mij kreeg.. Ik hield hem juist vast en probeerde hem mee te geven.. Waarom zeurde Joris dan nooit daarover? Vind je het btw gek dat je minder scoorde, alle ballen gingen meestal op mij om te koppen enzo. Gast jij ego'de zoiezo veeeel meer dan mij. BTW als jullie denken dat die ego van mij echt zit je er echt naast hoor. Ik maak toch gewoon een grapje net als dat Bruins gedoe.. Je hoort toch wel op de manier hoe ik dat zeg dat ik dat niet meen? Ik heb trouwens ook gezegd in de party toen dat ik was minder online kwam enzo.. Wel fucking scheinheilig dat jij en waarschijnlijk meer dan denken van die ego.. jullie hadden het ook gewoon eerst kunnen zeggen. Hoe bedoel je btw anders gaat spelen? Zeker alles naar jou passen zodat jij kan ego'en..

9. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zielige reactie. Dan niet he. Gaat toch alleen maar beter sinds jij niet meer mee doet. Daarnaast net even een bevestiging gekregen van iemand wie er een grotere ego was; villa. Ga verder niet meer op jou reageren. Doei Ego

10. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent echt een kneusje sorry hoor, dat jij nou geen leven hebt en altijd op de xbox zit.. kneus _0/

11. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm kan niet editen op mijn mobiel. Streep zielige reactie weg. Nee, ik bedoel meer pasen.

12. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Gast jij ego'de veel meer dan mij...

13. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    zegt meneer die veel meer wedstrijden dan ik heb gespeeld. Ik reageer toch maar even, want ik heb geen leven

14. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, ik ben niet de enige die anders denkt. En dat is het punt niet eens. Gewoon manier van spelen aanpassen. Ik speel nu ook anders.

Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  15. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Vila, Jackson spreekt gewoon de waarheid, toen jij met FC Initium mee deed zag ik het gelijk al en die enkele keren dat ik met jou in Ohrson heb mee gespeeld was het gewoon weer van het zelfde.

16. MDW

MDW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeebaars>Rest doei

17. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik weet dat de testosteron weer heerlijk aan het vloeien is. Het enige waar ik momenteel in geïnteresseerd ben is een oplossing. Naar mijn idee is Villa een goede aanvulling op onze bestaande selectie omdat hij betrouwbaar is gebleken en veel doelpunten en assists heeft gehad.

Zijn nadeel is echter wel dat ook Milton moet beseffen dat Clubs staat voor Team. Hiermee doel ik niet op eventuele keuzes in het veld, maar meer het feit dat ook andere mensen graag wat willen zeggen en dat het niet telkens over Bruins, Feyenoord of jouw eigen ''sarcastische'' geweldigheid hoeven te hebben. Ik heb gehoord dat met name Roy, Laurens, Tommy en Jackson zich storen aan dit grappig bedoelde gedrag.

Kortom; je bent in mijn ogen meer dan welkom. Stop met moddergooien en stuur een request om te joinen. Dan zullen we het verder even intern bespreken, maar ik denk dat we daar wel uitkomen.

18. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Naja ik ga er niet meer bij hoor, beetje raar dat die jackson en die project zero erbij komen en meteen alles overnemen.. Als jullie je eraan stoorde hadden jullie dat ook kunnen zeggen ipv te gaan lachen om een bruins grap of wat dan ook.. Kan bijna niet geloven eigenlijk dat Roy en Laurens ook zo dachten vond die 2 wel aardige gasten die andere 2 boeien me eigenlijk geen reet.. Maja veel plezier met jullie club nog ;).

19. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem niks over en laurens heeft je er zelf uitgegooit en degene waar ik het over had, dat je meer ego bent dan ik was roy. Het enige wat ik heb gedaan is gezegd wat ik er van vind, net zoals zero. De rest wilt het blijkbaar gewoon niet zeggen of hebben hier nog niks gelezen.. Dus als je niet weet waar je het over hebt, houdt dan gewoon je mond..

20. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn zegje gedaan. Ik vind het belachelijk dat hij eruit gegooid is. Als je hem vervelend vindt op de chat kun je dat toch ook eerst tegen hem zeggen voordat je hem er zomaar uitgooi?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina