Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is Noob Saibot Fatality met zijn schaduw.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, moet binnenkort maar weer eens langs de opticien.... :D

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ligt het aan mij of doen Sektor en Johnny Cage 2 keer dezelfde Fatality

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ligt niet aan jou

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Wel fucking jammer eigenlijk... "Vroegah", toen MK deel 1 uitkwam, oefende je je scheel op alle combinaties, en als dan het scherm donker werd (oftewel, je had het goed gedaan en je kreeg een fatality te zien) dan sloeg je hart een slag over en ging je er écht voor zitten om te kijken wat je nu weer te zien kreeg.. Nu heb je alle fatalities al gezien voordat het hele fucking spel uitkomt..

Tuurlijk, je hóeft niet te kijken, maar toch.. Gaat toch wel beetje ten koste van de hele ervaring IMHO.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Vroegah had je ook geen internet om het te kijken/erop te zetten ;)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik haalde vroegah altijd van die engelse games bladen voor dat soort dingen, Mean machines Sega en dat soort bladen. Bestaan bijna allemaal niet meer , alleen de Edge en de CVG hebben volgens mij het internet overleeft :+

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik weet nog dat we MK 3 hadden en een cheat code in een tijdschrift lazen dat je met 1 knop een fatality kon doen.

Echt alle poppetjes uitproberen. En dat duurde best lang. MK 3 had vrij grote cast en dan nog eens 2 fatalities, een friendship en een animality (babality was toch hetzelfde)

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook. Ik kijk niet! Wat ik dan weer wel jammer vind is dat er blijkbaar fatalities het spel niet gehaald hebben omdat het te ver zou gaan... Juist... Is dat niet het fundament van MK? Dat ze prococeren en grenzen willen verleggen? (in deel in dan he) We krijgen dus een min of meer gematigde MK? Waarom?

Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Serieus? wist niet dat ze geschrapt worden. Maar Amerika kennende zal het wel om sex gaan. Zoals iemand zijn kloten eraf rukken of tepels eraf snijden ofzo.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht dat het idee was dat ze mee wilden liften op het succes van Street Fighter maar geen fatsoenlijke fighting engine in elkaar konden draaien en daarom maar voor de mocap realistische graphics en over the top geweld zijn gegaan :+

MK werd voor mij pas echt goed bij deel 2 , en ging daarna al meteen weer downhill.

MK2 had iets tijdloos, het klopte en paste allemaal precies. MK3 en de latere delen hadden dat goede gevoel niet

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Een sterk punt van de MK serie vond ik altijd wel (tot UMK 3 en Trilogy dan) de stages, muziek, stemmen, en de character design.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Character design vond ik echt hit & miss. Sommige zeer afgezaagd en niet boeiend. Bij deel 2 kwamen de leukere characters zoals Baraka en Kung lao er bij.

Eigenlijk raar om te bedenken dat de 'afgezaagde' ninja die ze nog maar eens een andere skin hadden gegeven in deel 1 omdat mocap blijkbaar nogal duur of tijdrovend was nu de meest iconische characters van de serie zijn.

De stages en de interactiviteit ervan was wel echt cool destijds. De acid pit, het spike plafond etc

14. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ''Well, there's nothing that we have ready to announce but we love our 360 players and we love our PS3 players and I think everybody's gonna get something they'll be happy with.''

Ik ben echt benieuwd wat die Ed Boon daar mee bedoelt...

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Daar komen we over 10 dagen wel achter :)

Mij maakt het geen flikker uit welke characters in MK9 zitten. MK is, in mijn ogen, dood gegaan na het 3e deel. Teveel characters kwamen daarna en het waren nog "klonen" ook. IPV Fatalities kregen we slappe aftreksels van wat de serie ooit sierde. In Mortal Kombat 1 ( die ik met mijn vader via de floppy-disks kon spelen ) had je geen vage scheet fatalities. Nu ik dit deel zie word ik weer blij. Oude characters ... weinig nieuwe en de fatalities + engine ziet er weer uber uit.

Kan niet wachten!

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hij zit er wel in.

Heb hem al eens gehad in de demo.

Nog wat screens enzo:

[yt]huRKXOVPk30[/yt]

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De fatalities die ik heb gezien vond ik nou niet bepaald gematigd?

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik begin trouwens wel steeds meer screenshots te zien van het-net-niet-zien-van-een-tiet bij Sonya, Mileena, Kitana en noem zo maar op. Waar slaat die term Partial Nudity dan op? 8) Ge zie ut toch nie!?

Anyway, dit word mijn eerste Kombat game SINDS lange tijd. MK3 was mijn laatste geloof ik.

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook mijn eerste MK weer die ik echt koop en goed ga spelen , sinds MK 3 vond ik er niks meer aan.

Maar over die fatality's , ik vind ze zeker niet gematigd hoor !

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Alles behalve. Ik vind ze weer lekker over-the-top en grof. Het hoeft niet TE realistisch maar die scheet - kots - en ongeinspireerde fatalities uit MK : Deadly Alliance en MK : Armageddon zijn gelukkig weg.

Deel Deze Pagina