Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Armageddon was slecht ja.
    DA had nog best goede Fatality's hoor.
    Zoals die van Scorpion

Deception had wel weer hele goed Fatality's

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dus dat er dus fatalities zijn/waren die grover zijn. In die zin is het dus gematigd snappie? :)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jawel,

Je hebt ook wel gelijk, want de fatalities zijn wel vet, maar niet grensverleggend, zoals ze in die tijd waren.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is dat tegenwoordig wel? Niets meer eigenlijk? Alles is zowat al gedaan.

Die Ultimate Fatalities in de nieuwere MK delen waren ook schijt. Je sloeg de tegenstander en trok er wat botten uit. Ook niet echt "joepie". De Animalities waren leuk ... maar ook niet meer dan dat. Ben blij dat ze weer teruggaan naar hun "roots".

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ach , hoeveel groffer wil je het hebben eigenlijk ?

Uiteindelijk gaat het om de gameplay en die is echt top !
    Ik ga hem trouwens wel voor de PS3 kopen aangezien daar de D-pad echt gewoon lekker werkt

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor MIJ hoeft het niet "groffer". Maar gewoon wat meer tegen de Fatalities uit deel 1 en 2. Bij deel 3 begon het ook al wat meer "lachwekkender" te worden. Met MK9 ( Mortal Kombat 2011 ) zie ik wat meer de terugkeer naar het groffe, simpele werk. Dat bevalt me prima :)

Heb de demo op de PS3 gedaan en vond hem echt lekker spelen. Combo's zijn lastig ... althans, voor mij. Heb al heel-HEEL-lang geen fighter meer gespeeld of gekocht. Grafisch ziet het er ook top uit ... Het is nu opwachten op de "reviews"

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Bij MK gaat het ook om de fatalities, die kunnen een MK game maken of breken. Het is een speerpunt (mooie woordspeling) van de serie, slechte fatalities = meestal een mindere MK.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat dus ontzettend jammer is want bij een vechtgame hoort het vooral om de gameplay te gaan, iets wat MK9 nu voorop lijkt te zetten.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk gaat het ook om de gameplay, maar MK is altijd een game geweest waar sfeer, secrets en fatalities van een veel groter belang is dan bij elke andere fighter. Dat was de manier om zich te onderscheiden, en dat doen ze nu nog steeds.

Qua gameplay waren de oude MK delen (voor het naar 3D gaan) op hun manier gewoon erg tof om te spelen. Als de gameplay van MK gruwelijk is maar de fatalities zijn ruk, dan denk ik dat de animo toch minder zal zijn. Op gameplaygebied zijn de japanse fighters vaak gewoon beter.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Mortal kombat speelt voor mijn gevoel ook best wel anders dan bv, Street fighter of Blazblue. Qua gameplay vind ik het zelf een zeer solide fighter op het moment. Op gebied van fatalities zit het zeker wel goed aangezien het allemaal lekker bloederig is. Al moet ik eerlijk bekennen dat dit mijn eerste MK ooit is. Ook terug is: Kombat Kodes

11. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zeer veel intresse in deze game, heb er ook echt op zitten wachten.
    Vraag me alleen af of er een (xbox) controller is waar de d-pad knoppen losser van elkaar staan als op de normale xbox controller? (dat niet heel de d-pad meedraait als je een richting wil kiezen om te slaan)

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Razer Onza

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    MK speelt ook heel anders dan bv Street Fighter of Blazblue. Dat heeft het altijd al gedaan. Dat geeft niet, want de zoveelste SF kloon is ook wat afgezaagd.

Ik vind de gameplay top, maar ik ben een fan. Ik vraag mij toch af of de gameplay voor de niet fans van de serie diepgaand genoeg zal blijken. De gamer die gewoon van fighters houdt maar niet bekend is met MK, die mening zou ik weleens willen weten.

Heb jij de demo dan ook gespeeld of baseer je je mening op video's die je hebt gezien van de game?

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben naar een pers-event geweest en heb de demo intens gespeeld.

Zelf heb ik best wel veel DOA gespeeld en andere fighters. (Blazblue, Street fighter, Soul Calibur, MvC:cool:

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oh ja, dat was jij. Dat stukje op de frontpage was van jou toch?

Ik vind het wel interessant dat jij als niet MK kenner of fan deze game solide vindt. Ik denk zelf namelijk dat het oldskool gevoel dat men krijgt van deze game de reden is dat deze game al die aandacht krijgt en dat er zo naar uit wordt gekeken.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat stukje is idd van mij.

Nou ik kan me voorstellen dat fans van de serie erg naar deze game uitkijken. Ik kijk meer naar deze game uit als fan van het fighting game genre. Natuurlijk weet ik wel wat MK ongeveer inhoudt. En tegenwoordig zijn de fighters echt weer bezig met een opmars, kijk maar naar street fighter enzovoort. Zelf vind ik MK heerlijk weg spelen en toch wat unieks toevoegen bij de huidige generatie fighters. Dus denk ik dat het ook voor nieuwkomers wel erg interessant gaat worden. Ook omdat deze game een tag feature heeft wat tegenwoordig niet veel fighters hebben. (op DOA na)

Ik hoop alleen dat Mortal Kombat wel gebalanceerd zal zijn met zoveel karakters. Al zijn voor zover ik weet de bosses niet speelbaar dus zit het misschien in dat opzicht wel goed. Daarnaast ben ik benieuwd hoe actief mensen MK online gaan spelen. Gelukkig zit hier wel een lobby systeem en alles in en kun je volgens mij de gevechten ook gewoon live bekijken met de hele groep. (net zoals DOA)

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk ook wel dat een goede 2-D MK goede zaken kan gaan doen, vooral omdat het toch zijn eigen stijl heeft. Maar als ik zo op het net en in de bladen kijk, dan verbaas ik me echt over het enthousiasme overal. Natuurlijk kan iedereen zien dat dit de beste MK sinds hele lange tijd gaat worden, misschien wel de beste ooit. Maar de tijden zijn veranderd, er zijn zoveel nieuwe fighters bijgekomen na de gloriejaren van MK. Ik had iig nooit verwacht dat er zoveel mensen zouden zitten te wachten op een oldskool MK game.

Ach, ik zit een beetje te zemeren. Ik hoop op een groot succes, deze serie verdient het -samen met Killer Instinct- om weer een plekje in de hedendaagse gamescene te krijgen.

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Morgen dan eindelijk de demo!!??

Als er een datum geroepen werd, was het meestel 5 april!! Ben benieuwd! :)

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi toch juist , dat maak je niet vaak mee dat je overal op internet bijna alleen maar positieve reacties leest over een game.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zeker, maar het verbaast me gewoon wat. Ik had het niet zien aankomen.

Deel Deze Pagina