[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Ik kan het ook niet meer vinden waar ik het gelezen heb gewoon maar even afwachten.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet nog dat ik bij GTA SA echt helemaal lijp werd toen deze trailer verscheen:

    [yt]DZf4FhdfpNg[/yt]

    Bij GTA V zorgen ze hier ook echt wel voor hoor. GTA is gewoon de most anticipated spellenreeks en dat weten zij ook. Daar hoort een vette campagne bij en niet een saaie E3 conferentie.

    EDIT:

    Ik zie dat die trailer hier anders is:

    [yt]4sxZ1x6I57s[/yt]

    2 versies?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  3. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    die tijden waren echt vet
    ik weet niet waar ik toen der tijd die trailers had gezien
    maar ik stond al meteen met mijn broer in de winkel om dat spel te kopen xD
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed veel langer met GTA SA. Ongelovelijk wat er door me heen schoot toen ik de game ein-de-lijk vast had. Ik ging direct naar het spoor, daar wachten op treinen.... Vliegen. Ongelovelijk _O_

    GTA IV stond ik ook naar uit te kijken, maar het was allemaal veel minder. 't was allemaal wel vetjes enzo. Daar niet van. Maar het was niet zo dat ik direct naar de winkel rende om de game te halen. Het was allemaal veel mooier, maar een stapje terug qua mogelijkheden. In GTA SA had je voor het eerst treinen, een groot gebied waar je wel even mee doet, je kon voor het eerst vliegen etc. etc.

    Het was allemaal veel nieuwer zegmaar. Met GTA IV was het allemaal wel mooi, maar veel nieuws heb je niet. En dat terwijl RDR wel geweldig is gemaakt. Daar kreeg ik ook zo'n soort gevoel van als bij SA, want daar zijn kills maken gewoon geweldig, groot gebied.

    Liberty City was imo gewoon een fout. We hebben het wel gezien met New York ;)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Het lekkere aan GTA SA was, nog meer dan in Red Dead Redemption, de afgelegenheid soms. Reed je met je pick-up truckje in de regen, countryzender op, door de bossen rondom Mt. Chillad (?). Op zoek naar een Sasquatch, spookauto's etc. De gebrekige graphics voegde hier misschien nog meer aan toe, je ging het je meer zelf inbeelden.

    Of met een Wayfahrer motor door het Arizona-achtige gebeid rijden, eten bij een Cluckin' Bell, lijken te vinden in vuilniszakken in de desert.

    Als ik het zelf zo lees wil ik weer terug naar SA, ik ga hem weer eens aanzetten!
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    In Vice City kon je ook al vliegen. ;) Maar verder ben ik het met je eens, eenmaal de story mode uit gespeeld heeft GTA IV mij niet lang meer geboeit (ahum 1415/1500 (G) :+ ). Naar mijn idee heb ik in SA veel meer free play gedaan - ook tussen de missie's door - terwijl ik bij IV van missie A naar missie B ging via de kortste route, dankzij de navigatie systeem. Mede hierdoor kende ik SA op mijn duimpje, terwijl ik in IV net aan weet hoe je ongeveer moet rijden.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vond GTA4 juist fantastisch, mede omdat ik het verhaal dus tof vond en alles gewoon goed werken.

    GTA3 en Vice City vond ik ook heel leuk destijds, maar met San Andreas begon ik me inmiddels al flink te storen aan de achterhaalde graphics, het verhaal en de hoofdpersoon konden me totaal niet boeien, de gameplay was inmiddels ook veels te 'clunky', en het kon me gewoon totaal niet meer boeien.

    Ben ook nooit verder dan het eerste gedeelte gekomen. Vond dat je te vaak gehinderd werd met bepaalde missies door die gebrekkige gameplay.

    Bij GTA4 heb ik gewoon ontzettend genoten van die game, en dat er daarna niet zoveel meer te doen is.... tja...

    Wat ik nog leuk gevonden zou hebben is dat je bijvoorbeeld gewoon alle missies die je leuk vond gewoon uit een lijst kon kiezen en dan opnieuw kon spelen ofzo. Maar verder zat ik er ook niet echt op te wachten om nog veel te doen in die stad. Moet ik er sowieso bij zeggen dat ik Liverty City wat dat betreft geen fantastische stad vind om lekker te free-roamen ofzo.

    Ik heb trouwens nog wel die 2 uitbreidingen liggen die ik nog altijd moet spelen. Nog niet mee begonnen, maar zal ik binnenkort eens doen.
     
  8. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso kun je bij The Balled of Gay Tony missies opnieuw spelen door ze in een menuutje te kiezen! :thumbs:
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ook mijn ervaring. SA bleef voor mij qua verhaal niet echt boeien, trok me niet erin. Bij IV had ik wel dat ik door bleef spelen, en bij III en VC ook. Kan het niet verklaren, setting van SA was wel cool...
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het em vooral in het feit zit dat Liberty City een ´dichte´ stad is. Het zijn straten, straten, straten, gebouwen. Nergens ruimte om rustig te rijden, nee. Je crasht snel, en dat gebeurt dan ook op zo´n irritante manier in GTA IV door die nieuwe physics/engine. Alles gaat zo ontzettend traag.

    Nee, GTA IV is daar gewoon niet voor gemaakt. Free Roaming is gewoon minder leuk als je vrijheid beperkt word op zo´n manier..

    San Andreas daarentegen is een flinke stap terug qua graphics en engine, maar daardoor loopt alles wel 'soepeler'. Als je botst krijg je niet die seconden lange effect etc etc. Dat maakte SA beter voor mij. Want hoe dan ook, je kunt wel minutenlang naar die graphics kijken, hoe mooi alles wel niet is, maar het gaat uiteindelijk toch echt om de gameplay voor mij. Ik vind het belangrijker dat alles lekker soepel speelt dan dat er bloedsporen op de motorkap komen na een botsing :p

    Neemt niet weg dat GTA IV gewoon een nette game is, en mij ook lang heeft beziggehouden. Alleen 't was uiteindelijk toch iets minder dan San Andreas voor mij, voor bovenstaande reden.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :) :) :)
    grafisch vond ik SA ook erg lelijk, helemaal nadat vice city er juist zo mooi, sfeervol uit zag etc. SA was gewoon te groot, kom op zeg, vliegen en ineens in een boom zitten. Dingen die vaak ineens voor je spawnen. Verder had ik niks met dat gangster/ ghetto stijltje/ homie praat. Nah........
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    In GTA 3 had je toch al treinen? Je kon iig in de metro stappen enzo.
    Snap ook niet waarom SA zo populair is.. alles wat je daar kon doen kon je ook al in Vice City doen en die stad was zo veel leuker. En sue me maar ik vond het personage van SA helemaal niet leuk (niet alleen om de huidskleur), maar vooral omdat ik na Tommy Vercetti (held :b: ) iets beters had verwacht.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb in SA echt nog nooit gehad dat ik 'opeens' tegen een boom aanvloog :confused: En ik heb die game toch heel wat uurtjes gespeeld :)

    Voor mij:

    1. GTA SA (voornamelijk door SAMP; Multiplayer op de PC. Destijds veel met mensen van Mr. Green gespeeld!)
    2. GTA IV
    3. GTA Vice City

    :cool:
     
  14. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat SAMP was inderdaad echt tof!
    De multiplayer van IV was wat minder...
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    San Andreas MultiPlayer waarschijnlijk?
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Yup super vet was dat :)

    Je kon je eigen gang maken en dan property kopen door heel San Andreas. Echt super vet was dat. Vond het ook echt kut toen ze er bij Mr.Green mee ophielden :'-(
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Waar had je nou allemaal offline co-op? Ik herinner me dat ik dat op ps2 deed met VC, maar toen ik jaren later weer een ps2 kocht en VC kreeg ik geen co-op voor elkaar... Dat waren wel leuke tijden, na het stappen helemaal van de planet mayhem maken in Vice City :p
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zat toch alleen in San Andreas? Wel met een kut camera dan, maar was wel geniaal. 8)
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik weet niet, mss ben ik in de war. Was in ieder geval voor SA. Kan het niet GTA III zijn geweest?

    Het vreemde was trouwens dat op de achterkant van mijn VC hoesje dat ik een paar jaar terug dus kocht wel stond dat het voor 1-2 spelers was...
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina