Gewoon gaan inderdaad als consument heb je heul veul rechten waaronder die op een deugdelijk product, dus zou me nergens zorgen om maken gewoon uitleggen... en als ze moeilijk doen zeg je "ik ben een consument met heul veul rechten waaronder die op een deugdelijk product en ook al is het defect minimaal, een defect is defect".. laat je vooral niet afschepen door verkopers van bijv. Media Markt die totaal geen kennis van zaken hebben en snel zeggen dat "het normaal" is.
Daarnaast is Nintendo klantenservice geniaal. Dus je kan 'm altijd opsturen krijg je waarschijnlijk nieuwe terug Heb ik ook keer of 3 gedaan met echt mini-probleempjes met DS waar veel mensen zich niet aan zouden storen (beetje stroeve L button bijv. vond ik zelf wel irritant)
Edit: leuk linkje voor je mochten ze moeilijk doen http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_ad...matie/Uw_rechten_bij_een_ondeugdelijk_product
Laatst bewerkt: 4 apr 2011