[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Maar de Media Markt wou hem niet terugnemen dus? Die klik die je hoort als je het scherm openklapt is wel normaal? Want ik lees nu dat sommigen dat ook helemaal niet hebben...

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem bij de bart smit gekocht. Media markt had demo-modellen staan ;). Garantie gaat via Nintendo :)

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Op mijn bon staat binnen 2 weken ruilen in originele verpakking. Heeft er niks mee te maken dus? Ik weet nu ook niet goed of ik hem moet ruilen en wat een 'perfecte' DS zou moeten hebben. Geen wiebelend scherm, geen klik bij open klappen? Pfff..

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja vind het ook lastig...

Volgens mij heeft elke DS die speling gewoon,dus lijkt me dat het geen mankement is hoor.

5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik kijk nu heel veel unboxing filmpjes maar zie bij geen enkele die speling en hoor ook geen klik. Ik ga morgen maar eens terug naar de MM.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon gaan inderdaad als consument heb je heul veul rechten waaronder die op een deugdelijk product, dus zou me nergens zorgen om maken gewoon uitleggen... en als ze moeilijk doen zeg je "ik ben een consument met heul veul rechten waaronder die op een deugdelijk product en ook al is het defect minimaal, een defect is defect".. laat je vooral niet afschepen door verkopers van bijv. Media Markt die totaal geen kennis van zaken hebben en snel zeggen dat "het normaal" is.

Daarnaast is Nintendo klantenservice geniaal. Dus je kan 'm altijd opsturen krijg je waarschijnlijk nieuwe terug :+ Heb ik ook keer of 3 gedaan met echt mini-probleempjes met DS waar veel mensen zich niet aan zouden storen (beetje stroeve L button bijv. vond ik zelf wel irritant) :+

Edit: leuk linkje voor je mochten ze moeilijk doen http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_ad...matie/Uw_rechten_bij_een_ondeugdelijk_product

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn 3ds ook geen gekraak of geklik.

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Bart Smit is dit 7 dagen. Zit ik net overheen.

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ga morgenochtend direct terug, jullie horen in de middag wel weer van mij.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb wel een hele kleine speling, maar geen klik. Het is niet anders dan mijn vorige DS.

Anyway, als het een beetje meezit krijg ik vandaag Rayman binnen. Ik ben toch al aardig op weg met Ridge Racer (36%) en Shadow Wars. Volgens mijn 3DS heb ik ook al 36 uur gespeeld met dat ding...

Ik gok dat ik eind volgende week erg ver ben met alle games. Ik vind tot nu toe alle launchgames die ik heb gespeeld relatief aan de korte kant.

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Speling oke, maar geklik en gekraak vond ik niet normaal eigenlijk...

Heb zelf nog niet extreem veel kunnen spelen. 3 uur SSF IV, 2 uur Rayman en 2 uur Shadow Wars en anderhalf uur AR/Face Raiders. Dan nog twee uur DS-games gok ik. Iets meer dan tien uur dus :) Mja nu krijg ik een nieuwe denk ik :)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ga huilen als jij Rayman binnen krijgt en ik nog niet Pilotwings ontvang. :mad:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heeft iemand van jullie Monkey Ball al gespeeld?

15. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Even een verzoekje aan degene met een 3DS en Super Mario64 DS. Hoe speelt deze en werkt de analog stick er ook goed mee. Kortom is het een beetje zoals je zou spelen met een N64 controller?

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Maar wat bedoelen jullie met klik?
    Het moment dat je scherm helemaal opengeklapt is,dat je een klik hoort?

Ben nu btw op silver bezig met Pilotwings en word nu knap lastig om 3 stars te halen.

Heb ook zo,n hekel aan die jetpack |:-

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee als je hem nog steeds hoort tijdens het spelen en je beweegt een beetje. Of dat je als je op de linkerkant van het scherm drukt, je iets hoort kraken. Dat had ik...

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hier ben ik nou ook wel benieuwd naar!

19. fortesque

fortesque Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt wel aardig. Op het moment dat je echt precies wilt lopen (met name langzaam) is het niet te vergelijken met echte analoge besturing, maar het werkt wat mij betreft wel beter dan een d-pad. :)

Spel ziet er sowieso veel mooier uit op de 3DS, kwaliteit van dat schermpje is zoveel beter dan van de DS (al heb ik wel zo'n hele oude grijze).

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Die klik hoort toch juist? Dat is toch het punt waarop het bovenste deel zeg maar vast 'klikt'?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina