Opzich een goed team maar zoals mk katti al zei staan veel spelers niet in de goede formation en dit heeft zeker invloed op je spel. Zowiezo ben ik niet echt fan van 4222 omdat je dan als het ware CAM's op de vlanken moet zetten en dat zijn meestal niet de snelste spelers met als gevolg dat je vaak balverlies lijd.
Aangezien allemaal formation cards kopen een dure grap word, raad ik je aan om iedereen ( het liefst met winst ) te verkopen en een geheel nieuw PL team te bouwen. Het liefst niet in de 4222, maar bijv in 442, 433, 4312 of 41212.
Ligt aan je speelstijl maar ik raad je 442 aan omdat die vrijwel altijd werkt.
Ik zeg nu niet dat je dit moet doen maar aangezien je er waarschijnlijk geen verlies op gaat maken en je spel er 100% zeker op vooruit gaat kan je altijd een poging wagen
Dit lijkt me wel een mooi team voor je;
---------Ballotelli---Bent-----------
---Bale--Fletcher--Song--Lennon---
---Cole--Terry--Lescott--Richards---
----------Cech/Reina--------------
2 Snelle en balvaste spitsen met een goedschot.
Snelle Flanken spelers met een goede voorzet
2 Controleurs met Fletcher die voor de steekpasses moet zorgen
Verdeging en Keeper zijn top
Dit Team past volgens mij makkelijk in je budget en dan heb je nog wat geld voor de Reserves. Wel natuurlijk allemaal met de 442 Formation
EDIT: Nu we het toch over Formations hebben, kheb Gister nog 11-2 Gewonnen van een kerel met een PL team met veel betere spelers dan mij maar verkeerde formations. Zo zie je maar dat goede formations wel degelijk verschil maken.
Hier een goal van Fletcher in die wedstrijd;
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/72766241Klik om te vergroten...