Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    prijs gelekt?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    $250 voor een wifi versie is best een mooie prijs

3. Zeus

Zeus Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er zo geniaal uit!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

NGP games will be downloadable day-and-date with retail releases
    [​IMG] SCEA hasn't managed to deliver all PSP UMD releases digitally -- let alone simultaneously with retail -- and even said the likelihood of making such parity would be several years off. That doesn't appear to be the case with PSP's sucessor, the NGP, based on comments made by SCEE president Andrew House.

"One thing we learnt from PSP, is that we want to have simultaneous delivery in digital and physical for NGP," House told MCV. "Just to clarify that, all games that appear physically will be made available digitally."

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is las ergens dat je eigenlijk alle games die je via de store op de PS3 koopt ook hierheen kunt zetten en kunt spelen. Klopt dat ook?

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom gooien ze nou een touch-screen op dat scherm :mad:
    krijg je weer van die geforceerde touch dingentjes en krasjes/vingerafdrukken

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Koop je toch gewoon een goed bescherm folie. Voor 10 euro heb je een heel goede en stevige die heel moeilijk afgaat.

Dat de NGP Maar snel komt.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Tretton: Japan earthquake may delay NGP in some regions

The massive earthquake that hit Japan a few weeks ago could result in shipment delays of electronics products made in that country. One of them may well be Sony’s next Playstation Portable console, codenamed NGP, according to Jack Tretton.

Chatting with Bloomberg, the Sony Computer Entertainment of America president said that the NGP may only debut in one region before the end of the year, but declined to state where that might be.

Tretton said the recent Japanese disaster has caused production problems and has caused Sony to consider this latest move.

A delay in other parts of the world for the NGP could cause Sony to lose market share in the portable gaming market. Wedbush Securities analyst Edward Woo commented that “As it is now, it’s already going to be almost eight months behind Nintendo, and a delay could push that to a year and delivery when the iPad 3 may be coming out.”

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik las het net, dat is spijtig maar helaas.
    En dan vooral spijtig voor Japan! zou ook fijn voor hun zijn dat de productie goed op gang komt in belang van het land.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde in die post bijna gaan klagen dat het waarschijnlijk Europa is waar het uitgesteld zal worden, maar goed. Er zijn in dit geval wel belangrijkere dingen dan klagen over een vertraging van een spelletjescomputer. :+

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ja, bijvoorbeeld de vraag waarom Shenmue 3 nog steeds niet is aangekondigd. :+

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat er maar geen nieuws komt over dit ding?

Zou dat iets met de tsunami te maken hebben? Of moet ik even geduld hebben.

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat wil je nu nog weten? Het enige waar ik op wacht is de releasedate, prijskaartje & launchgames. De rest is algemeen bekend.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien bedoelt ie dat ook wel..

Ik ben er iig ook wel een keer benieuwd naar nu, want denk er wel over om hem te kopen. Dat zou mijn eerste playstation aankoop ooit worden dan :+

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dit dus, ;-).

En de rest bekend? Nou, ik zou wel wat meer over de games willen weten. Wat er allemaal aan komt.

Sinds de aankondiging en 1ste gamefilmpjes is er niks nieuws te zien. Vind ik toch opvallend.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Overigens gok ik dat deze NGP enkel toekomst heeft als de ruim onder de prijs van de 3DS gaan zitten. Playstation in het algemeent trekt me niet echt en ik blijf van mening dat de PSP toch niet het succes is geworden wat ze er van gehoopt hadden.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan me echt niet voorstellen dat de NGP ruim onder de prijs van de 3DS gaat zitten, ook niet een beetje. Sterker nog, hij gaat meer kosten dan de 3DS denk ik zomaar.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En nintendo maakt me net iets teveel remakes van games, waardoor ik nu serieus aan een overstap aan het denken ben. Ik wil nieuwe games, Zelda OOT was goed maar die hoef ik niet nog een keer. Maak dan een nieuwe Zelda.

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PSP heb ik niet gehad. Maar als ik nu de games bekijk die ik graag handheld wil spelen, dan is er uiteindelijk toch veel keus op de psp als de ds, die ik wel heb.

Zoals bv old school shmups. En ik verwacht een shitload aan shmups op de ngp. En je kan je scherm taten. Dat zie ik helemaal zitten.

De 3ds, tsja, 3d, verder gewoon dezelfde games als op de ds. Ben wel eens toe aan iets nieuws, en vooral iets krachtigers.

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Is er al iets bekend over een slim versie oid?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina