Jojo zei me dat Castillon best goed was omdat hij gewoon niet van de bal te zetten is, maar hij helaas niet goed in 1 op 1 is. Zojuist speelde ik tegen Stade Rennes online, werd 0-0 dus verlengen, ik breng Castillion en in de 100ste minuut scoort hij de 1-0 hij kwam 1 op 1 door te beuken, zijn lobje werd gekeerd maar toen maakte ik een lelijke rebound. Uiteindelijk werd het nog 3-0, hij wordt sowieso mijn pinchhitter
Net weer zo'n potje waar je fucking blij an wordt, ik won met 3-0 met Liverpool van Tottenham, de eerste helft was hij beter maar de tweede helft had hij geen kans. Hij wou wel een rematch dus dat deden we.
Met rust stond ik 2-0 achter en was ik echt pissig want ik voelde gewoon dat dit een potje was waar ik niet mocht scoren (uitgespeelde acties waar de intikker van een meter of 5 door de keeper wordt gestopt etc.. In de 84ste minuut scoorde ik eindelijk de 1-2 met Lucas, daarna kreeg hij een corner en ging hij de bal blokken om extra corners uit te lokken en tijd te rekken, toen ik de bal pakte scoorde ik met Carrol uit de counter de 2-2 dus ik moeilijk blij, toen bij de aftrap wist ik de bal te onderscheppen maar knalde ik hem per ongeluk naar voren, zijn keeper pakt de bal en ik kom aangelopen waardoor ik zijn gooi onderschep en weer met Carrol de 2-3 scoor
Laatst bewerkt: 9 apr 2011