[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Even een paar uurtjes spelen en je zal er wel aan wennen.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is nou precies wat ik zoek ! :+

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jij, ik en miljoenen andere ook ! :D

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop ook nog steeds dat de Raze Onza nog voor de PS3 uitgebracht word. Snap echt niet dat er nog geen enkele accesoire maker door heeft dat hier echt wel vraag naar is.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Momenteel hink ik op de gedachte om toch weer een PlayStation 3 aan te schaffen. Waarom weet ik niet 8)

Eind vorig jaar mijn oude PS3 met games verkocht, omdat ik er vrij weinig op speelde maar vanaf het moment dat de koper er de deur mee uitging, toch veel spijt van gehad. De PS3 ging eigenlijk alleen maar aan bij nieuwe exclusieve releases of als ik me even verveelde en niets tofs had op de Xbox 360. Wat ik wel erg prettig vond was 't het gratis PSN. Ik ben namelijk meer een singleplayer speler maar op z'n tijd eens online is best leuk :)

Toch ben ik bang dat de PS3 na verloop van tijd weer onder het stof komt te zitten, maar toch wil ik 'm erg graag halen :+ Ik zou me voorlopig in ieder geval kunnen vermaken met Killzone 3 en andere exclusieve games waar ik niet eerder de tijd voor had genomen. Arghhh! Waarom moest ik 'm dan ook verkopen! :mad:

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet niet dat het een erg handige Blu-Ray speler is!
    En inFamous 2. Uncharted 3. Littlebigplanet 2.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    herkenbaar! Ooit een half jaartje zonder 360 gezeten.... maar als je beide consoles gewend bent.

daarnaast is de ps3 toch wel koning op het gebied van exclusives dit jaar :)

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, die Blu-Ray optie mis ik nu wel een beetje. En voordat Uncharted 3 in de winkel ligt moet ik 'm zeker hebben, beide vorige delen met heel veel plezier uitgespeeld.

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig , ik heb er vorige week weer een gekocht omdat het weer begon te kriebelen , mede ook door Socom 4 , en juist weer die exclusives die eraan komen.

En om je eerlijk te zijn , vind ik Uncharted 2 de beste console game die ik ooit gespeeld hebt.

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Haha! Ben ik niet de enigste die de PS3 enigszins mistte :p Uncharted 2 vind ik ook nog het tofst wat ik deze generatie heb gespeeld op de consoles :)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben benieuwd, krijg em van de week binnen. Uncharted is de reden dat ik uiteindelijk toch een PS3 heb gekocht. Verder zijn er weinig titels die me echt kunnen interesseren. 360 blijft mijn main gaming platform ...

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Mutliplatform en race titels speel ik het liefst op de Xbox 360 vanwege de controller. Die blijft beter. De exclusieve games, op de laatste Splinter Cell na, kunnen me gestolen worden. Halo heb ik niets mee en Gears vind ik ook maar mwuah. De exclusieve titels op de PS3 hebben me altijd meer aangesproken dan die op de Xbox 360, ze zouden alleen eens wat moeten doen aan die controller :+

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die controller ben ik het helemaal mee eens. Met de rest niet. Persoonlijk vind ik de 360 op alle punten het betere platform... (okay, behalve wat betreft geen blueray...)

14. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hm, ik heb zelf geen grote verschillen opgemerkt behalve controller, bluray (al gebruik ik dat niet), gratis online (al zou die service minder zijn dan Live, maar ja: gratis) en veel meer interessante spellen.

Voor mij hebben die exclusives de doorslag gegeven om over te stappen, en dat is ook wel de moeite waar geweest. Gratis online was ook een overweging, maar ik merk nu al weer dat ik daar bar weinig mee doe. Maar wel veel top exclusives die ik niet had willen missen: Uncharted, Infamous, Yakuza, MGS...

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb al bijna een jaar een PS3 maar heb volgens mij nog niet eens een uur lang gebruik gemaakt van de multiplayer in games :+. Een potje Killzone 3 beta, paar potjes Killzone 2 en af en toe random iemand joinen in Little Big Planet. Ben dan ook echt totaal klaar met MP in welke game dan ook, reden dat ik ook gewoon weer Silver ben op Xbox Live (al activeer ik deze maand even 3 maanden Gold voor de beta van GoW, enigste game waar ik misschien de MP ga spelen).

Blu-ray heb ik twee films gekeken, vind het niet bijzonder en zie ook geen nut om in plaats van DVD's een blu-ray exemplaar te kopen. Al koop ik tegenwoordig ook geen films meer. Kocht een PS3 omdat het kon en ik er toch een wel wou om met vrienden online te spelen = uiteindelijk nooit gebeurd omdat al die wankers CoD spelen. Maar goed, uiteindelijk is de PS3 wel mijn geld waard geweest dankzij Uncharted, MGS en Heavy Rain ondanks dat ie amper aanstaat. Controller nooit last meegehad, was dan ook een Playstation gamer voordat ik de 360 kocht, opgegroeid met de Playstation en altijd opgespeeld tot dat ik overstapte naar de 360.

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, controller heb ik ook geen problemen mee, is alleen anders. Al weet ik wel dat toen ik na ps1/ps2 voor 't eerst die 360 controller vastpakte, dat was een fijnere overstap dan van 360 naar ps3... Maar na een paar sessies ben ik 100% gewend. En dat online is het voor mij echt niet, heeft me nooit echt kunnen boeien.

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Het zal altijd een persoonlijk iets blijven denk ik. Met Halo op de Xbox 360 kan ik gewoon erg weinig, het weet me maar niet te boeien. Gears of War ben ik nu al geloof ik 2 jaar mee bezig maar elke keer leg ik 'm weer weg :+ Killzone 2 op de PlayStation 3 vond ik daarentegen wel erg tof, zowel single als multiplayer.

Nja, als m'n bankrekening het toelaat heb ik binnenkort weer een PlayStation 3 staan :+

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jeej! PlayStation 3 binnen! Wat is die Slim, Slim! Dikke (:+) verbetering tegenover de oude Phat!

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hehe, lekker geduldig :+

20. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Waar heb je hem gekocht? Was het een mooie aanbieding? Zit zelf eraan te denken om een PS3 aan te schaffen, maar wel alleen in combinatie met een mooie aanbieding :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina