Ik heb overal gezocht naar een antwoord op mijn vraag maar nergens kunnen vinden. Ik heb dus een Xbox360 Slim 4GB(dus de nieuwste versie van de xbox) Nu wil ik dus online via de marketplace BF1943 kopen. nu word er vermeld dat er een harddisk is vereist. Ik heb dus 4GB opslag ruimte en de download is iets meer als 500mb dus hij zou er makkelijk op kunnen. Maar ik wil dus zeker weten of ik na aanschaf niet ineens een schijf moet kopen voor 100 euro 250GB. Nu heb ik me beetje verdiept in waarom ze dit kunnen vermelden dat je een harddisk nodig hebt. Het spel kwam uit in 2009 toen had je alleen een xbox versie met 256mb memory card en een 20GB hardeschijf. dus je zou kunnen zeggen dat de xbox Slim 4GB de eerste is die als arcade console de grootste opslag ruimte heeft. En in 2009 je alleen BF1943 kon installeren als je een 20gb hardeschijf had (op 256 memory gaat dat niet...duhhh). Dus mijn vraag is weet iemand of je bf1943 kan spelen na aanschaf op een Xbox 360 Slim 4GB. iemand dit al eerder heeft gedaan/uitgeprobeerd? Mijn antwoord op koop een HD schijf is: Ik doe alleen Call of duty en fifa met vrienden en voor de rest bijna nooit, dus vandaar dat ik daar geen geld aan ga uitgeven. Alvast bedankt!
Ik weet niet of je kan spelen, maar ik weet wel dat 4GB veelste weinig is voor (arcade) games downloaden. Vergeet niet dat er ook nog save games bij komen, en 4gb zit zo vol. Beter toch een grotere schrijf kopen (ja het is prijzig maar dat had je eerder moeten beseffen toen je voor een 4gb ging, mensen die 4gb kopen zijn bijna verplicht om later toch nog te upgraden naar een grotere HDD), dan kan je rustig arcade games, demo's en hele games op je HDD zetten.
Voor sommige games moet je een hard-drive hebben om te kunnen spelen/opslaan. De 4GB op je slim wordt gezien als 'geheugen' maar niet als hard-drive. Je kunt dus ook bijvoorbeeld de co-op campaign van Halo Reach niet doen omdat die ook een hard-drive vereist
Hmm, dat wist ik niet. Dus die 4GB is in het meest ongunstige geval (dus als je alleen games speelt die een HDD vereisen) alleen goed voor je savegames/profiel. Handig...